Новини

Назад

У Маріуполі посилять позицію в роботі зі зверненнями громадян

17 травня 2018, 13:29
840
Суспільство, Засідання виконавчого комітету

На засіданні виконавчого комітету доповіли звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2017 рік. За цей відрізок часу в Маріупольську міську раду та районні адміністрації надійшло понад 26 тисяч звернень, у виконком - понад 16 тисяч. На кожне звернення було надано відповідь у встановлені законом строки.

«Робота зі зверненням громадян є найважливішим елементом комплексної роботи органів місцевого самоврядування. Вона спрямована на формування умов для реалізації принципу відкритості влади. Даний напрямок дозволяє не тільки вирішувати питання жителів, але і отримувати оперативну інформацію про найбільш актуальні проблеми, що хвилюють містян», - зазначила начальник управління з питань звернення громадян і діловодства Юлія Єременко.

Згідно з аналізом звернень, найчастіше містян цікавлять питання житлово-комунального господарства (благоустрою і господарства будинків), а також соціального захисту (матеріальна допомога людям, які опинилися в складних життєвих обставинах).

За її словами, важливу роль в посиленні довіри відіграє особисте спілкування представників міста з громадянами. Тому кількість прийомів у 2017 році було збільшено приблизно на 15%. Крім того, в Маріуполі працює контактно-комунікаційний відділ, де звернення мешканців своєчасно обробляються і передаються виконавцям. Через програму Контакт-центру надійшло понад 11 тисяч звернень, а в електронну приймальню - близько 2 тисяч. Значна частина електронних звернень надходила з ініціювання петицій. За 2017 рік було запропоновано більш 288 петицій, 43 з них набрали понад 250 голосів за 90 днів.

З метою поліпшення роботи зі зверненням громадян, минулого року було збільшено кількість прийомів керівників, впроваджені виїзні прийоми у територіальні центри. На базі контактно-комунікаційного відділу щотижня проводяться інформаційні майданчики, де компетентні фахівці можуть відповісти на питання, які цікавлять городян. Розширено можливість запису на прийом. Посилено контроль за виконанням доручень керівників міської ради шляхом отримання зворотного зв'язку від заявників.

«У напрямку відділу звернення громадян у 2017 році була впроваджена система електронного документообігу, яка дозволила оперативно контролювати терміни надання відповідей на звернення громадян. Напрямок звернень громадян є пріоритетним в діяльності органів місцевого самоврядування», - підкреслила Юлія Єременко.

Міський голова Вадим Бойченко зазначив, що ведеться велика робота зі зверненнями громадян і багато звернень йде через контактно-комунікаційний відділ. Там повинен бути багатоканальний телефон, спеціально підготовлені і навчені фахівці. На думку мера, тут можна поліпшити якість надання послуг.

«За 2017 рік ми дуже сильно вирівняли ситуацію. Керівники пішли від формалізму, простих відписок і відмовок, а стали відповідати, вказувати конкретні терміни і закріплювати відповідальних за виконання. Я бачу, що підхід кардинально змінюється», - підкреслив Вадим Бойченко.