Новини

Назад

«Головне - створити максимальну безпеку на наших дорогах», - Вадим Бойченко

26 травня 2020, 16:24
1086
Суспільство, Транспорт

Міський голова оцінив капітальний ремонт дороги по проспекту Миру, від вулиці Торгової до вулиці Грецької. Проєкт реалізований минулого року. Загальна вартість - близько 32 млн грн. Тут укладено 4 тисячі тонн асфальтобетону, 8 тисяч квадратних метрів плитки ФЕМ. Встановлено нові світлофори.

Основне завдання - провести комплексний ремонт доріг і тротуарів. У нашому фокусі уваги, як пасажири, так і водії. Головне - створити максимальну безпеку на наших дорогах. Без сучасних світлофорних об'єктів це неможливо,
підкреслив Вадим Бойченко.

Мер розповів, що раніше була розроблена програма інвестицій на три роки. Повністю замінити світлофорні об'єкти планується до кінця 2022 року. Директор департаменту транспорту та зв'язку Василь Клат розповів, що на баланс міста від «Донбас-інформ-ресурсу» перейшли 99 світлофорних об'єктів. 80% з них були ламповими.

«Нові світлофори світлодіодні, з мінімальним споживанням електроенергії. Вони повинні мати можливість змінювати яскравість в нічний час доби. Також важливою є можливість змінювати час горіння в залежності від трафіку», - підкреслив він.

Такі світлофори зараз вже працюють на перехресті проспекту Миру та вулиці Харлампіївської. Тут встановлено чотири відеокамери. Вони зчитують транспортний потік. В автоматичному режимі дають команду контролеру. Таким чином, якщо спостерігається інтенсивний рух по проспекту Миру, то червоне світло горить довше і навпаки.

«Світлодіодні світлофори дозволяють нам знизити витрати на електроенергію на 60% на одному об'єкті. Всього в місяць це нам дозволяє економити близько 100 тисяч гривень», - розповів директор ККП «Маріупольавтодор» Дмитро Чучмай.

Він додав, що цього року планується обладнати нові світлофори на аварійних ділянках. Зокрема, вже в червні підприємство готується приступити до установки світлофорного об'єкта на перехресті вулиць Купріна та Троїцької.

Також в Маріуполі продовжує реалізовуватися стратегія ремонту доріг і тротуарів. Всі дороги були розділені на категорії: першої (основні проспекти та магістралі), другої (другорядні) і третьої категорії (внутрішньоквартальні).

З кожним роком обсяг робіт зростає. Якщо в 2016 році обсяг покладеної асфальтобетонної суміші становив 17 тисяч тонн, то в цьому планується близько 35. У 2020 році приступають до асфальтування доріг третьої категорії.

Ремонт по проспекту Миру був особливо важливий. Це центральна магістраль міста з великим автомобільним трафіком. Тому головною метою було створити якісне, європейське покриття. Це важливо й для економіки міста. Оскільки змінюючи проспекти, ми розвиваємо інфраструктуру,
зазначив Вадим Бойченко.

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.