Новини

Назад

Олександр Голтвенко порівняв роботу комунального транспорту з маршрутками

01 серпня 2017, 14:00
1517
Суспільство

Перший заступник міського голови Олександр Голтвенко разом з небайдужими маріупольцями перевірив роботу комунального транспорту і маршруток приватних перевізників. Він вислухав думку пасажирів автобусних маршрутів №25 та 15а щодо якості послуг, які надаються.

Багатьох маріупольців хвилює питання про підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. Вони стурбовані тим, що будуть змушені платити більше, а якість обслуговування як і раніше залишиться на низькому рівні. Городяни побоюються, що підписання Меморандуму не вплине на поточну ситуацію. Олександр Голтвенко знайомий з проблемами приватних перевізників, але вирішив вислухати думку самих пасажирів, проїхавши з ними по маршруту №25.

Пасажири нарікали на те, що автобуси часто відхиляються від графіка руху, їздять рідко, часто стан салону залишає бажати кращого. «В Маріуполі ще кілька років тому було в два рази більше приватних перевізників, на сьогоднішній день в місті всього 200 одиниць маршрутних автобусів, а пасажиропотік вимагає не менше 300. Ми намагаємося домовлятися з ними, оскільки не можемо залишити маріупольців без транспорту», ​​- прокоментував перший заступник міського голови.

«По маршруту №25 ходять всього чотири автобуси. Цього недостатньо, але на відкритому конкурсі, який проводився в минулому році, бажаючих більше не виявилося. Ми будемо проводити конкурси і, якщо будуть бажаючі, передамо їм графіки», - додав директор департаменту транспорту і зв'язку Василь Клат.

Паралельно в Маріуполі розвивається комунальний транспорт. Так, нещодавно по Маріуполю стали курсувати нові автобуси 15А. Олександр Голтвенко проїхався в одному з них. Пасажири, які вже встигли оцінити істотні зміни, відзначають зручність нового транспорту і ввічливе ставлення кондукторів.

"Тут працює кондиціонер, просторо, зручно заходити з дитячими колясками. А головне - не доводиться довго чекати", - поділилася враженнями пасажирка автобусу Галина. Вона також розповіла, що стежить за рухом міського транспорту на сайті. Саме тому віддає перевагу комунальному транспорту, який більш комфортний і не відхиляється від графіка руху.

«Міський транспорт поступово змінюється. Теж саме має відбуватися і з приватним транспортом. Тривалий час в них ніхто не інвестував, це пов'язано з економічно необґрунтованим тарифом та економічною обстановкою в цілому в країні. І на сьогоднішній день підписання тристороннього Меморандуму дозволило визначити чіткі терміни, в які приватний перевізник повинен інвестувати гроші у розвиток свого ж транспорту», - підсумував Олександр Голтвенко.

Василь Клат підкреслив, що попереду у приватних перевізників велика робота для створення більш комфортних умов і можливості конкурувати з комунальним транспортом: «Ми докладаємо максимум зусиль, щоб переконати їх це робити. З тими ж, хто не бажає йти в ногу з часом, будемо розривати договори».