У зв’язку з подовженням в Україні карантину, абонентська служба КП «Маріупольтепломережа» тимчасово не може приймати споживачів. Для отримання відповідей на питання пов’язані з діяльністю підприємства маріупольці можуть звернутися за дистанційною консультацією.
У звичному режимі працює багатоканальний телефон «Маріупольтепломережі» - (098) 184 68 00, який щодня приймає безліч дзвінків. Але бувають періоди, коли кількість одночасних звернень переважає число операторів.
Для отримання консультації фахівців просимо надавати перевагу доступним каналам електронного зв’язку:
- через електронну пошту абонентських ділянок:
- [email protected] - у Кальміуському районі
- [email protected] - у Лівобережному районі
- [email protected] - у Приморському районі
- [email protected] - у Центральному районі
- за допомогою приватного повідомлення на сторінці підприємства у Facebook за посиланням: https://www.facebook.com/mariupolteploset/
- на сайті підприємства у вкладці «Задати питання» http://surl.li/bpzg
Для роз’яснень з питань якості надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання, споживачам рекомендовано звертатися в Теплову інспекцію з понеділка по четвер с 8-00 до 16-30, п’ятниця з 8-00 до 16-00 в телефонному режимі за наступними номерами:
- Управління (067) 640-09-07, (0629) 51-20-40
- Центральний-1 (067) 640-05-04
- Центральний-2 (097) 202-31-55, (067) 640-00-72, (0629) 51-13-10
- Приморський (097) 202-31-66, (0629) 37-40-08
- Кальміуський (067) 644-01-05, (0629) 47-32-38
- Лівобережний (067) 626-13-63
Для юридичних осіб, релігійних організацій та інших споживачів рахунки для сплати послуг підприємства можна отримати електронною поштою. Звертайтеся за контактними телефонами:
(0629) 52-85-92, (098) 185-16-61 або напишіть звернення за адресою [email protected]
З питань реструктуризації заборгованості та з питань, пов’язаних з судовими справами, просимо звертатися за телефоном (068) 431-79-79 для мешканців всіх районів міста.
Нагадуємо додаткові контакти підприємства, які можуть бути корисними при дистанційному зверненні:
- Телефон Бюро по роботі зі споживачами (звернення фізичних осіб) (0629) 52-68-44
- Телефон відділу документаційного забезпечення підприємства (звернення юридичних осіб) (0629) 52-84-48
- Диспетчерська служба (з питань аварійних ситуацій) (0629) 51-20-42, (0629) 34-54-21
- Електронна пошта підприємства: [email protected]
Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги «Маріупольтепломережа». Ці кошти потрібні підприємству, щоб якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.