A-A+vision

Опитування

Назад

Відкрито перше електронне обговорення та голосування для визначення п’яти малих пріоритетних проєктів для розвитку інфраструктури міста з елементами Smart City.
Детальніше з інформацією про е-консультації та голосування можна ознайомитисяТУТ.
Проєкти, що пропонуються до розгляду, спрямовані на розбудову інфраструктури міста, шляхом покращення енергоефективності, охорони здоров'я та епідоміологічного захисту мешканців міста, якості комунальних послуг. А також забезпечення потреб громади у велопарковках для школярів та студентів, сучасному освітленні пішохідних переходів, встановленні «розумних» зупинок, тощо. 
Голосування нижче, оберіть проєкт, який на вашу думку, необхідно реалізувати у Маріуполі. 
№1. Назва проєкту :«Велопарковки біля шкіл та ВНЗ»

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент освіти Маріупольської міської ради.
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  Сучасні тенденції розвитку міст довели, що збільшення громадського транспорту і кількості автомобілів страшними темпами забруднює нашу середу і саме велосипед стає справжнім порятунком. Встановлення велопарковок є мінімально необхідною інфраструктурою міста, яка сприяє поширенню серед населення альтернативного способу пересування, який, до того ж, є екологічно чистим. Переважна більшість учнів/студентів не пересуваються на велосипедах тільки через те, що їх немає де безпечно та зручно залишити їх біля школи/ВНЗ. Через це учні та студенти або взагалі відмовляються від можливості використовувати велосипеди для відвідування учбових закладів, або вимушені паркуватися  у непристосованих для цього місцях, що зазвичай сприяє безперешкодному викраденню велосипедів.
Очікуване фінансування – 810 000,0 грн.

Найменування

Кількість

Ціна грн.

Вартість грн.

Вартість 1 велопарковки

1

15 000,0

 

Велопарковка

54

15 000,0

810 000,0

Всього

 

810 000,0 грн

Строки виконання за умови отримання фінансування – 3-4 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту – учні почнуть більше приділяти уваги своєму здоров’ю, зменшиться навантаження на комунальний транспорт у часи пік.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт розрахований на школярів та студентів, розташування біля шкіл та ВУЗів міста, потенційних користувачів 2-3 тис. чол./добу.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Закупівля обладнання
2. Встановлення обладнання.
№2. Назва проєкту: «Автоматизовані лічильники холодної води»​

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент розвитку житлово- комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради.
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  Встановлення автоматизованих лічильників з можливістю передачі даних за допомогою gsm модуля. Пропонується встановити автоматизовані лічильники з gsm передачею даних на зразково-показовий будинок за адресою бульвар Шевченко 309, в якому створено ОСББ. Сучасні способи управління багатоквартирними будинками, пов'язані зі зміною форми власності городян на своє житло, дають широкі можливості мешканцям отримувати більш якісні комунальні послуги та ефективніше управляти майном — як приватним, так і спільного користування. Встановлення даних лічильників дозволить повністю автоматизувати збір та передачу показників лічильників на пульт управління.
Очікуване фінансування – 618 238,0 грн.

Найменування

Кількість

Ціна, грн

Вартість, грн

Лічильник води ультразвуковий Qalcosonic W1 DN 15 Q3 2,5 R 250 T30

162

2625,00

425250,00

Концентратор Enco Box                 

8

8250,00

66000,00

Монтажний комплект Ду 15 ua н.

162

56,35

9128,70

Лічильник води iPERL DN 40 Q3 16,0

1

9980,85

9980,85

Універсальний контролер eNco DATALOGGER з GPRS модемом та антеною

1

4839,00

4839,00

Всього

 

618 238,0 грн. з ПДВ

Строки виконання за умови отримання фінансування – 2-3 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту – Зростання задоволеності городян, отриманими комунальними послугами, чіткий збір та передача показників лічильників.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт розрахований на 9-ти поверховий, 5-ти під’їздний 105 квартирний  будинок, розташований за адресою бульвар Шевченко 309, потенційних користувачів 250-350 чоловік.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Розробка проєкту
2. Закупівля обладнання
3. Встановлення обладнання
4. Електромонтажні роботи.
№3. Назва проєкту: «Безпечні пішохідні переходи»

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент транспорту та зв’язку Маріупольської міської ради.
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  Освітлення пішохідних переходів за прикладом пішохідного переходу в Лівобережному районі між новим ЦНАПом та парком Веселка. Пропонується замінити освітлення пішохідних переходів за такими адресами:
1. Приморський бульвар міський пляж;
2. Вул. Набережна перед перетином з вул. Голубенко;
3. Перетин вул. Пашковського вул. 1-го Травня;
4. Перетин вул. Пашковського та вул. Олімпійської;
5. Вул. Макара Мазая 4, Машинобудівний ліцей;
6. Перетин вул. Маміна Сибіряка і вул. Металургійної (Пологовий будинок №1);
7. Пр. Бойка 133 Технологічний ліцей;
8. мкр. Східний перетин вул. Київської та вул. 9-го Травня «Сільпо»;
9. вул. Таганрозька навпроти ТОВ «Сателіт».
За вказаними адресами пішохідні переходи не є безпечними через низьке освітлення переходів, проте там інтенсивний рух пішоходів у будь-яку пору доби. Безпека пішохода напряму залежить від водія, який в умовах поганої видимості ризикує не побачити пішохода. Мета проекту – забезпечити освітлення переходів задля підвищення безпеки руху пішоходів. Рішенням проблеми є встановлення обладнання для освітлення пішохідного переходу зі світлодіодними знаками, що привертають увагу водіїв та зменшать ймовірність ДТП.
Очікуване фінансування – 678 240,0 грн. Фінансова складова проєкту на одне перехрестя:

Найменування

Кількість

Ціна, грн

Вартість, грн

Арматура фундаменту

2

1 450,0

2 900,0

Стійка пішохідна з консоллю 6,4/L3,5

2

14 900,0

29 800,0

Знак світлодіодний з вбудованим світильником

2

6 850,0

13 700,0

Роботи «під ключ» (буріння, бетон, монтаж, підключення)

1 перехід

16 400,0

16 400,0

Всього

 

75 360,0 грн. з ПДВ

Строки виконання за умови отримання фінансування – 2 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту - Зменшення кількості порушень ПДР на цих перехрестях як з боку водіїв, так і з боку пішоходів.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт загальнодоступний, розташований на вказаних вулицях, потенційних користувачів 10-20 тис. пішоходів/добу.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Закупівля обладнання;
2. Встановлення обладнання;
3. Електромонтажні роботи.
№4. Назва проєкту: «Розумні зупинки з інформаційним табло»

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент транспорту та зв’язку Маріупольської міської ради.
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  Згідно стратегії розвитку міста виконується оновлення застарілих транспортних зупинок на нові зупинкові павільйоні.
В якості пілотного проєкту пропонується розмістити розумну зупинку з сонячними панелями.
Завдяки прийнятій стратегії розвитку міста, на теперішній час встановлено 26 сучасних смарт зупинок з інформаційними табло, але ситуація в місті й до сьогодні залишається складною, зношеність транспортних зупинок є великою. Це негативно впливає на соціальну і економічну активність жителів міста Маріуполя та призводить до збільшення інтервалів руху і порушення транспортного процесу.
Очікуване фінансування – 790 000,0 грн. Фінансова складова проєкту:

Найменування

Кількість

Ціна, грн

Вартість, грн

Інформаційне табло

20

27 000,0

540 000,0

Розумна зупинка з сонячними панелями

1

250 000,0

250 000,0

Всього

 

790 000,0 грн.

Строки виконання за умови отримання фінансування – 2-3 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту – Поліпшення рівня задоволення населення міста, покрашення роботи міського транспорту.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт загальнодоступний, розташований по всьому місту, потенційні користувачі всі жителі міста, які користуються громадським транспортом.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Закупівля обладнання;
2. Встановлення обладнання;
3. Електромонтажні роботи.
№5. Назва проєкту: «Системи температурного скрінінгу для громадських місць»

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент інформаційних технологій Маріупольської міської ради
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  пропонується встановлення трьох стаціонарних/мобільних комплексів для температурного скрінігу, що базуються на обладнані: тепловізійна камера з функцією термографії Mobotix Mx-M16TB-R119 (25°/19°) з оптичним модулем  Mx-O-SMA-S-6D036 (103°/77°) для вимірювання температури людей в місцях масових скупчень людей. Конкретні місця не визначені.
Рішення має бути реалізовано «під ключ», що включає необхідне обладнання, матеріали, програмне забезпечення та послуги з монтажу, налаштування та запуску комплексів.
У зв’язку з поширенням захворювань коронавірусута для майбутнього покращення охорони здоров’я мешканців міста, вважаємо доцільним встановлення тепловізорів у людних місцях міста (центральні площі, парки), для вимірювання температури людей з метою швидкого виявлення хворих людей та направленням їх на лікування.
Очікуване фінансування – 1 035 000,0 грн.

Найменування

Кількість

Ціна, грн

Вартість, грн

тепловізор типу Mobotix М16 / S16

2

345 000,0

690 000,0

Всього

 

690  000,0 грн.

Строки виконання за умови отримання фінансування – 2-3 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту – покращення рівня охорони здоров’я, недопущення епідеміологічної ситуації в місті.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт загальнодоступний розрахований на всіх жителів та відвідувачів міста. Потенційних користувачів 500-600 тис. чоловік.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Закупівля обладнання;
2. Встановлення обладнання;
3. Пуско-налагоджувальні роботи.
№6. Назва проєкту: «Розумна рамка в комунальній установі»

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент розвитку житлово- комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради.
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  Встановлення розумної рамки на комунальних установах міста, до уваги пропонуються такі заклади:
1. Школа № 24.
Впровадження спеціалізованих заходів дозволить збільшити ефективність енергоспоживання в бюджетних установах, можливість оперативного регулювання споживання, що, в свою чергу, зменшить витрати міського бюджету;
Очікуване фінансування – 670 000,0 грн.

Найменування

Кількість

Ціна, грн

Вартість, грн

Школа № 24

1

670 000,0

 

Всього

 

670 000,0

Строки виконання за умови отримання фінансування – 2-3 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту – Зниження енергоспоживання бюджетних організацій на 1 м² використовуваних приміщень (кВт*год) на 38%.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт загальнодоступний, потенційні користувачі вчителі та персонал комунальної установи та діти які навчаються у закладі. Кількість потенційних користувачів – 300-800 чоловік.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Розробка проєкту.
2. Закупівля обладнання.
3. Встановлення обладнання.
4. Пуско-налагоджувальні роботи.
№7. Назва проєкту:«Розумна рамка в комунальній установі»

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент розвитку житлово- комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради.
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  Встановлення розумної рамки на комунальних установах міста, до уваги пропонуються такі заклади:
1. Ясла-садок двоповерховий.
Впровадження спеціалізованих заходів дозволить збільшити ефективність енергоспоживання в бюджетних установах, можливість оперативного регулювання споживання, що, в свою чергу, зменшить витрати міського бюджету;
Очікуване фінансування – 600 000,0 грн.

Найменування

Кількість

Ціна, грн

Вартість, грн

Ясла-садок двоповерховий

1

600 000,0

 

Всього

 

600 000,0

Строки виконання за умови отримання фінансування – 2-3 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту – Зниження енергоспоживання бюджетних організацій на 1 м² використовуваних приміщень (кВт*год) на 38%.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт загальнодоступний, потенційні користувачі вчителі та персонал комунальної установи та діти які навчаються у закладі. Кількість потенційних користувачів – 300-800 чоловік.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Розробка проєкту.
2. Закупівля обладнання.
3. Встановлення обладнання.
4. Пуско-налагоджувальні роботи.
№8. Назва проєкту: «Розумне освітлення»

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент розвитку житлово- комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради.
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  встановлення нових світильників із застосуванням LED технологій та деміюванням. В даний час система зовнішнього освітлення міста Маріуполь характеризується наявністю великої кількості морально і фізично застарілих світильників. Ще одним фактором, який заслуговує на увагу, є проблема використання в світильниках ламп розжарювання, що призводить до споживання великої кількості електроенергії і додаткових витрат коштів на оплату спожитої електроенергії.
Встановити світильники пропонується на вулиці Леваневського від проспекту Миру до вулиці Митрополитської.
Вартість проєкту – 395 881,0 грн.

Найменування

Кількість

Ціна грн.

Вартість грн.

IZYLUM 2 5306 30 LH351C 600mA NW 740 56.5 Вт

29

6 440,0

186 760,0

TECEO S / 5145 права / 16 LEDs 860mA NW / 45 Вт

4

5 600,0

22 400,0

TECEO S / 5144 ліва / 16 LEDs 860mA NW / 45 Вт

2

5 600,0

11 200,0

Кронштейн великий

29

3 500,0

101 500,0

Опора КО6/2  , h=6м

5

6 000,0

30 000,0

Монтаж

 

 

44 021,0

Всього

 

395 881,0 грн.

Строки виконання за умови отримання фінансування – 2 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту - скорочення споживання електроенергії, підвищення безпеки дорожнього руху та  покращення екологічного стану в місті.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт загальнодоступний, розташований на вулиці в центрі міста, по якій щодня проходять сотні пішоходів та проїжджають  декілька сотень автомобілів. Потенційних користувачів 1-2 тис. чоловік/добу.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Розробка проєкту.
2. Закупівля обладнання.
3. Встановлення обладнання;
4. Електромонтажні роботи.
№9. Назва проєкту: «Автоматизована системи обліку витрати води»

Відповідальний структурний підрозділ міськради – департамент розвитку житлово- комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради.
Рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування -  Встановлення автоматизованої системи обліку витрат води на базі одного мікрорайону. Система обліку буде встановлюватись на кожний багатоквартирний дім, який відноситься до вказаних нижче центральних теплових пунктів (ЦТП). Було обрано декілька мікрорайонів, які підходять за необхідними параметрами:
1. 278-й квартал Лівобережний район - 21 будинок;
2. Східний ЦТП 5 - 25 будинків;
3. Східний 2 ЦТП 43 - 20 будинків.
Сучасні способи управління багатоквартирними будинками, пов'язані зі зміною форми власності городян на своє житло, дають широкі можливості мешканцям отримувати більш якісні комунальні послуги та ефективніше управляти майном — як приватним, так і спільного користування. Встановлення системи обліку дозволить повністю автоматизувати збір та передачу показників лічильників на пульт управління.
Очікуване фінансування – 600 000 – 750 000,0 грн.

Найменування

Кількість

Ціна, грн

Вартість, грн

Вартість обладнання на 1 дім

1

30 000,0

 

278-й квартал

21

30 000,0

630 000,0

Східний ЦТП 5

25

30 000,0

750 000,0

Східний 2 ЦТП 43

20

30 000,0

600 000,0

Всього

 

600 тис. – 750 тис. грн.

Строки виконання за умови отримання фінансування – 2-3 міс.
Ключові показники оцінки результату проєкту – Зростання задоволеності городян, отриманими комунальними послугами, чіткий збір та передача показників лічильників.
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність - Проєкт загальнодоступний розрахований на жителів мікрорайонів спальних районів міста. Потенційних користувачів 9-10 тис. чоловік.
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту:
1. Розробка проєкту;
2. Закупівля обладнання;
3. Встановлення обладнання;
4. Пуско-налагоджувальні роботи.

Опитування із визначення п’яти міні-проєктів розвитку з елементами Smart City
Початок07.05.20
Закінчення22.05.20
01. Будь ласка, зазначте, які з проєктів ви підтримуєте. Виберіть 5 з 9 проєктів.
№1
43%
94 голоси
№2
33%
73 голоси
№3
66%
145 голосів
№4
47%
102 голоси
№5
21%
45 голосів
№6
16%
35 голосів
№7
17%
37 голосів
№8
61%
133 голоси
№9
34%
74 голоси
Ваші пропозиції/доповнення по проєктам
7%
15 голосів