Загальна інформація про Статут
Статут громади міста Маріуполя - це основний нормативно-правовий акт територіальної громади, який визначає правові, організаційні та фінансові засади здійснення місцевого самоврядування у місті відповідно до міжнародних стандартів, а також статус територіальної громади та її членів, особливості територіального устрою міста, принципи участі членів територіальної громади у здійсненні місцевого самоврядування та інші питання місцевого значення.
Статут є актом прямої дії і має вищу юридичну силу стосовно інших актів органів і посадових осіб місцевого самоврядування.
Відповідно до рішення Маріупольської міської ради від 30.06.2015 №6/49-5411 «Про організацію розробки, прийняття та впровадження Статуту територіальної громади міста Маріуполя» було створено робочу групу .
До складу робочої групи увійшли депутати міської ради, посадові особи виконавчих органів ради, громадські діячі, представники освітніх та експертних середовищ.
Робочою групою проводяться щомісячні засідання та обговорення розділів проекту Статуту, а також приймаються зауваження та пропозиції від усіх бажаючих на електронну адресу управління «Секретаріат ради» міської ради sekretariat@mariupolrada.gov.ua.
З порядком подачі та розгляду пропозицій ви можете ознайомитись тут (посилання на Регламент подачі пропозицій до Статуту та їх розгляду Робочою групою).