vision

Городянам

Назад

Соціальна допомога учасникам АТО

Центр надання соціальної допомоги учасникам АТО/ООС та членам їх сімей надає соціальну підтримку, адміністративні послуги, інформаційні, юридичні та психологічні консультації.

Центр знаходится за адресою б-р Б.Хмельницького, 24а
контактний телефон 53-03-33, 098-007-48-75.

Консультації та послуги у Центрі надають спеціалісти:

СпеціалістиЧаси прийому
Департаменту соціального захисту населення Маріупольської міської радипонеділок, четвер з 8.00 до 17.00
перерва 12.00-12.48
Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)середа - за попереднім записом
Юридичного департаменту Маріупольської міської радипонеділок - за попереднім записом
Маріупольського міського центру соціальних службпонеділок - четвер з 8.00 до 17.00, перерва 12.00-12.48;
пятниця з 8.00 до 16.00, перерва 12.00-12.48

В Центрі учасники антитерористичної операції/операції об’єднаних сил та члени їх сімей мають можливість отримати соціальну підтримку, консультації, а також адміністративні послуги з наступних питань:

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

  • Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
  • Бюджетний кодекс України.
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» (зі змінами).

Документи (оригінали та копії), необхідні для включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за місцем реєстрації:

  • паспорт,
  • ідентифікаційний номер,
  • документ, що підтверджує право на пільги,
  • довідки про доходи за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період.
  • Копії та оригінали документів членів сім’ї, які мають право на пільги.

Документи (оригінали та копії), необхідні для включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за фактичним місцем проживання:

  • заява,
  • довідка з фактичного місця проживання,
  • паспорт,
  • ідентифікаційний номер,
  • документ, що підтверджує право на пільги,
  • довідки про доходи за попередні шість місяців, що передують місяцю
  • звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період
  • договор оренди житла або дозвіл власника житла на оформлення пільг.

Для внутрішньо переміщених осіб додатково надається копія відповідної довідки. Копії та оригінали документів членів сім’ї, які мають право на пільги.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» (зі змінами) затверджено Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі з 1 жовтня 2019 року.

Згідно вказаної постанови передбачено дві форми надання пільг у грошовій формі: безготівкова або готівкова.

За заявою пільговика, поданою до департаменту до 15 жовтня (15 травня), у якій зазначаються виплатні реквізити уповноваженого банку або поштового відділення АТ «Укрпошта», виплата здійснюється у грошовій готівковій формі з початку опалювального (неопалювального) періоду.

У разі подання заяви після 15 жовтня (15 травня) протягом опалювального (неопалювального) сезону пільга надається у грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви.

У разі не надання відповідної заяви виплата пільг здійснюється автоматично в грошовій безготівковій формі.

Рахунки за комунальні послуги від житлово-комунальних підприємств надходять без урахування пільги.

Одержувачі готівкової пільги мають самостійно та своєчасно оплачувати комунальні послуги, використовуючи отримані кошти.

У разі наявності станом на 1 травня (1 жовтня) простроченої понад три місяці заборгованості з оплати послуг, загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, у пільговиків, які отримують пільгу у готівковій формі, виплата пільг з наступного опалювального (неопалювального) сезону здійснюється у грошовій безготівковій формі.

У грошовій безготівковій формі виплата розрахованої суми пільги здійснюється шляхом перерахування коштів в АТ «Ощадбанк», який в свою чергу перераховує кошти на рахунки житлово-комунальних підприємств. Різницю між нарахованою сумою послуги та перерахованою пільгою доплачує одержувач. Про стан розрахунків за послуги АТ «Ощадбанк» інформує пільговика шляхом надсилання йому смс – повідомлення (безкоштовна Гаряча лінія – 0 800 210 800).

Звертаємо увагу, що пільговик зобов’язаний своєчасно повідомляти департаменту соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на надання пільг.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

  • Закон України “Про статус ветеранів війни та гарантії їх соціального захисту”, постанова Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200 “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням”,
  • накази Міністерства соціальної політики України “Про встановлення граничної вартості путівки (ліжко-дня) на поточний рік” “Про затвердження переліку базових послуг, які входять до вартості путівки”

Хто має право на отримання послуги

Учасники антитерористичної операції, яким установлено статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника війни відповідно до пунктів 19 і 20 частини першої статті 6,пункітв 11-14 частини другої статті 7 та пункту 13 статті 9 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

Необхідний пакет документів, а також вимоги до них:

  • Заява встановленого зразку;
  • Оригінал та копія паспорта заявника (1, 2 сторінки, реєстрація);
  • Оригінал та копія облікової картки фізичної особи – платника податків;
  • медична довідка лікувальної установи за формою № 070/о (надається всіма закладами охорони здоров'я на підставі рішення санаторно-курортної відбіркової комісії або лікарсько-консультаційної комісії (ЛКК) для одержання путівки на санаторно-курортне лікування або оздоровлення до санаторію-профілакторію);
  • оригінал та копія посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника війни;
  • оригінал та копія військового квітка (за наявності); документа, що підтверджує безпосередню участь (забезпечення проведення) особи в антитерористичній операції.

Не можуть бути забезпеченими особи, зазначені увід 22.02.2006 № 187, тавід 27.04.2011 № 446, зокрема ветерани війни, які не є учасниками АТО, а також військовослужбовці, особи рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту; ветерани військової служби, органів внутрішніх справ, податкової міліції, державної пожежної охорони, Державної кримінально-виконавчої служби, служби цивільного захисту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації та деяких інших осіб і членів їх сімей.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

  • Постанова КМУ від 12.07.2017 р. № 497 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції».
  • Постанова КМУ від 27.12.2017р. №1057 «Про затвердження Порядку проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції».

Необхідний пакет документів, а також вимоги до них:

- заява довільної форми до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання (перебування);
- паспорт громадянина України та його копія,
- посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни чи учасника війни та його копія;
- копія документа, що підтверджує безпосередню участь в антитерористичній операції або забезпеченні її проведення з безпосереднім перебуванням в районах антитерористичної операції у період її проведення;
- документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків та його копія.

Порядок протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, та/або спеціальними виробами для занять спортом окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та/або забезпеченні їх проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок забезпечення учасників антитерористичної операції за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 518  (зі змінами) (далі – Порядок).

За новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасники АТО забезпечуються протезуванням через  Фонд соціального захисту інвалідів  (далі – Фонд).

Для здійснення протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасник АТО або його законний представник подає документи особисто або надсилає поштою на адресу Фонду: вул. Глибочицька, 72, м. Київ, 04050.

Перелік документів:

  • заява;
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копію сторінки паспорта громадянина України з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта громадянина України (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України);
  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення ТЗР, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321, яке учасник АТО отримує у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території);
  • рішення військово-лікарської комісії про потребу у протезуванні (ортезуванні);
  • довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях у районах їх проведення, яким не встановлено інвалідності);
  • витяг з історії хвороби;
  • фото- та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.
  • копія документа, що підтверджує безпосередню участь (забезпечення проведення) в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.

Довідково

Розмір грошової допомоги на протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, однієї кінцівки без урахування податку на додану вартість не може перевищувати 900 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У разі перевищення встановлених розмірів грошової допомоги учасник антитерористичної операції або його законний представник може здійснити доплату різниці за рахунок власних коштів або інших не заборонених законодавством джерел шляхом перерахування відповідних коштів на спеціальний рахунок Фонду, відкритий у Казначействі, для їх подальшого перерахування закордонному підприємству, що здійснюватиме протезування (ортезування).

Розгляд документів щодо протезування (ортезування) учасника антитерористичної операції здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі – експертна група).

Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати отримання (надходження поштою) від учасника антитерористичної операції або його законного представника всіх необхідних документів.

У разі коли до заяви додаються не всі документи, зазначені у цьому пункті, Фонд повідомляє у триденний строк учасникові антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законному представникові про документи, які необхідно подати додатково. У такому разі днем звернення вважається дата, зазначена на поштовому штемпелі (у разі надсилання документів поштою), або дата їх фактичного отримання Фондом (у разі особистого подання).

Хто має право на отримання матеріальної допомоги:

  • особи з інвалідністю 1, 2, 3 групи, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних безпосередньо під час участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, місце проживання яких зареєстроване в місті Маріуполі та/або які мають статус внутрішньо переміщених осіб, фактичне місце проживання яких в місті Маріуполі становить не менше 6 місяців та які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків департаменту соціального захисту населення міської ради (далі – департамент);
  • діти загиблих учасників АТО та/або ООС у віці від 0 до 18 років, місце проживання яких зареєстроване в місті Маріуполі, та/або які мають статус внутрішньо переміщених осіб, фактичне місце проживання яких в місті Маріуполі становить не менше 6 місяців (крім дітей у віці до 6 місяців) та які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків департаменту.

Перелік документів (документи подаються особисто або уповноваженою особою):

- до заяви особи з інвалідністю 1, 2, 3 групи, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних безпосередньо під час участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, додають такі документи (з обов’язковим пред’явленням оригіналів):

1) копію паспорта заявника (1, 2 сторінки, реєстрація);
2) копію облікової картки фізичної особи – платника податків;
3) копію довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил, забезпеченні її проведення і захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (за формою згідно з додатком 1 або 4 до Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 413);
4) копію посвідчення «особи з інвалідністю внаслідок війни», яке дає право на пільги;
5) копію довідки медико-соціальної експертної комісії;
6) копію довідки внутрішньо переміщеної особи (для осіб з числа внутрішньо переміщених осіб);
7) відомості щодо особового рахунку заявника з банківської установи для перерахування коштів;

- до заяви законний представник дитини загиблого учасника АТО та/або ООС у віці від 0 до 18 років додає такі документи (з обов’язковим пред’явленням оригіналів):

1) копію паспорта отримувача допомоги (офіційного представника дитини);
2) копію облікової картки фізичної особи – платника податків отримувача допомоги;
3) копію свідоцтва про смерть;
4) копію довідки, що підтверджує безпосередню участь загиблого в антитерористичній операції/ операції об’єднаних сил, забезпеченні її проведення і захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;
5) копію свідоцтва про народження дитини загиблого учасника АТО та/або ООС у віці від 0 до 18 років або документа, що підтверджує статус офіційного представника дитини, в окремих випадках – копії документів, що підтверджують ступінь родинного зв’язку дитини із загиблим учасником АТО та/або ООС;
6) копію документу, що підтверджує встановлення дитині статусу «член сім’ї загиблого ветерана війни»;
7) відомості щодо особового рахунку заявника з банківської установи для перерахування коштів.  

Період подання документів: протягом року.

Хто має право на отримання матеріальної допомоги:

особи, місце проживання яких зареєстроване в місті Маріуполі та/або які мають статус внутрішньо переміщених осіб, фактичне місце проживання яких в місті Маріуполі становить не менше 6 місяців, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків департаменту соціального захисту населення міської ради наступних категорій:
- демобілізовані/ звільнені з військової служби/ звільнені зі служби в органах внутрішніх справ особи з інвалідністю внаслідок участі в АТО та/або ООС;
- демобілізовані/ звільнені з військової служби/ звільнені зі служби в органах внутрішніх справ учасники бойових дій АТО та/або ООС;
- учасники війни з числа учасників АТО та/або ООС (виключно військові капелани),
- учасники Революції Гідності;
- члени родин загиблих учасників Революції Гідності.

Перелік документів (документи подаються особисто або уповноваженою особою):

- до заяви додаються такі документи (з обов’язковим пред’явленням оригіналів):
1) копія паспорта (1, 2 сторінки, реєстрація);
2) копія облікової картки фізичної особи – платника податків;
3) копія довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил, забезпеченні її проведення і захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (за формою згідно з додатком 1 або 4 к);
4) копія військового квитка/ трудової книжки з відміткою про демобілізацію або звільнення з військової служби чи зі служби в органах внутрішніх справ, з інформацією щодо поточного місця роботи особи, яка брала участь в антитерористичній операції/ операції об’єднаних сил (крім учасників Революції Гідності та членів сімей загиблих учасників Революції Гідності);
5) копія посвідчення, що надає право на пільги;
6) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для осіб з числа внутрішньо переміщених осіб);
7) копія свідоцтва про смерть учасника Революції Гідності, копія документа, що підтверджує ступінь родинних зв’язків (для членів родин загиблих учасників Революції Гідності);
8) відомості щодо особового рахунку заявника з банківської установи для перерахування коштів.

Хто має право на отримання матеріальної допомоги:

особи, місце проживання яких зареєстроване в місті Маріуполі та/або які мають статус внутрішньо переміщених осіб, фактичне місце проживання яких в місті Маріуполі становить не менше 6 місяців, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків департаменту соціального захисту населення міської ради (далі – департамент), наступних категорій:

- демобілізовані/ звільнені з військової служби/ звільнені зі служби в органах внутрішніх справ особи з інвалідністю внаслідок участі в АТО та/або ООС;
- демобілізовані/ звільнені з військової служби/ звільнені зі служби в органах внутрішніх справ учасники бойових дій АТО та/або ООС;
- учасники війни з числа учасників АТО та/або ООС (виключно військові капелани),
- члени сімей загиблих/ померлих учасників АТО та/або ООС.

Перелік документів (документи подаються особисто або уповноваженою особою):

- до заяви додаються такі документи (з обов’язковим пред’явленням оригіналів):

1) копія паспорта (1, 2 сторінки, реєстрація) заявника;
2) копія облікової картки фізичної особи – платника податків заявника;
3) копія довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил, забезпеченні її проведення і захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (за формою згідно з додатком 1 або 4к заявника);
4) копія військового квитка/ трудової книжки з відміткою про демобілізацію або звільнення з військової служби чи зі служби в органах внутрішніх справ, з інформацією щодо поточного місця роботи особи, яка брала участь в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил;
5) копія посвідчення, що надає право на пільги, заявника;
6) копія свідоцтва про народження дитини/ документу, що підтверджує статус офіційного представника дитини;
7) копія свідоцтва про смерть, копія документа, що підтверджує ступінь родинних зв’язків (для членів родин загиблих/померлих учасників АТО та/або ООС);
8) довідка про зарахування дитини (до 1 класу) до закладу загальної середньої освіти у 2020 році у м. Маріуполі;
9) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для осіб з числа внутрішньо переміщених осіб);
10) відомості щодо особового рахунку заявника з банківської установи для перерахування коштів.

Хто має право на отримання матеріальної допомоги:

особи, місце проживання яких зареєстроване в місті Маріуполі та/або які мають статус внутрішньо переміщених осіб, фактичне місце проживання яких в місті Маріуполі становить не менше 6 місяців, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків департаменту соціального захисту населення міської ради (далі – департамент), наступних категорій:
- особи з інвалідністю 1, 2, 3 групи, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних безпосередньо під час участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення,
- члени сімей загиблих/померлих учасників АТО та/або ООС.

Перелік документів (документи подаються особисто або уповноваженою особою):

- до заяви додаються такі документи (з обов’язковим пред’явленням оригіналів):
1) копія паспорта (1, 2 сторінки, реєстрація);
2) копія облікової картки фізичної особи – платника податків;
3) копія довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил, забезпеченні її проведення і захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (за формою згідно з додатком 1 або 4к);
4) копія посвідчення, що надає право на пільги;
5) копія довідки медико-соціальної експертної комісії (для осіб з інвалідністю);
6) копія свідоцтва про смерть, копія документа, що підтверджує ступінь родинних зв’язків (для членів родин загиблих/померлих учасників АТО та/або ООС);
7) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для осіб з числа внутрішньо переміщених осіб);
8) відомості щодо особового рахунку заявника з банківської установи для перерахування коштів.

Хто має право на отримання матеріальної допомоги:

особи, місце проживання яких зареєстроване в місті Маріуполі та/або які мають статус внутрішньо переміщених осіб, фактичне місце проживання яких в місті Маріуполі становить не менше 6 місяців, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків департаменту соціального захисту населення міської ради наступних категорій:

- демобілізовані/ звільнені з військової служби/ звільнені зі служби в органах внутрішніх справ особи з інвалідністю внаслідок участі в АТО та/або ООС;
- демобілізовані/ звільнені з військової служби/ звільнені зі служби в органах внутрішніх справ учасники бойових дій АТО та/або ООС;
- учасники війни з числа учасників АТО та/або ООС (виключно військові капелани).

Перелік документів (документи подаються особисто або уповноваженою особою):

- до заяви додаються такі документи (з обов’язковим пред’явленням оригіналів):
1) копія паспорта (1, 2 сторінки, реєстрація);
2) копія облікової картки фізичної особи – платника податків;
3) копія довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил, забезпеченні її проведення і захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (за формою згідно з додатком 1 або 4к);
4) копія військового квитка/ трудової книжки з відміткою про демобілізацію або звільнення з військової служби чи зі служби в органах внутрішніх справ, з інформацією щодо поточного місця роботи особи, яка брала участь в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил;
5) копія посвідчення, що надає право на пільги;
6) копія диплому про здобутий ступінь вищої освіти (для оплати вартості освітньої послуги з отримання другого (магістерського) рівня вищої освіти);
7) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для осіб з числа внутрішньо переміщених осіб).

Період подання документів: протягом року.

Хто має право на отримання матеріальної допомоги:

особи, місце проживання яких зареєстроване в місті Маріуполі та/або які мають статус внутрішньо переміщених осіб, фактичне місце проживання яких в місті Маріуполі становить не менше 6 місяців, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків департаменту соціального захисту населення міської ради наступних категорій:

- демобілізовані/ звільнені з військової служби/ звільнені зі служби в органах внутрішніх справ особи з інвалідністю внаслідок участі в АТО та/або ООС;
- демобілізовані/ звільнені з військової служби/ звільнені зі служби в органах внутрішніх справ учасники бойових дій АТО та/або ООС;
- учасники війни з числа учасників АТО та/або ООС (виключно військові капелани).

Перелік документів (документи подаються особисто або уповноваженою особою):

- до заяви додаються такі документи (з обов’язковим пред’явленням оригіналів):
1) копія паспорта (1, 2 сторінки, реєстрація);
2) копія облікової картки фізичної особи – платника податків;
3) копія довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил, забезпеченні її проведення і захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (за формою згідно з додатком 1 або 4к);
4) копія військового квитка/ трудової книжки з відміткою про демобілізацію або звільнення з військової служби чи зі служби в органах внутрішніх справ, з інформацією щодо поточного місця роботи особи, яка брала участь в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил;
5) копія посвідчення, що надає право на пільги;
6) копія індивідуальної програми реабілітації (для осіб з інвалідністю);
7) копія висновку медико-соціальної експертної комісії (для осіб з інвалідністю);
8) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для осіб з числа внутрішньо переміщених осіб).

Період подання документів: протягом року.

УВАГА!

Послуга навчання водінню надається у наступному році за роком звернення.

Послуга з навчання водінню надається громадянину одноразово (або за рахунок коштів державного, або за рахунок коштів місцевого бюджету) в порядку черговості.

Для отримання послуги навчання водінню громадянин здійснює проходження попереднього медичного та наркологічного огляду у закладах охорони здоров’я в установленому порядку та надає результати огляду до закладу, який надає послуги навчання водінню.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/280-2018-%D0%BF#Text

Право на отримання грошової компенсації мають внутрішньо переміщені особи, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (далі - внутрішньо переміщені особи, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України), що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (далі - квартирний облік), та перебувають не менш як один рік на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання в межах м. Києва або в межах однієї області згідно з відомостями Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб за умови, що зміна місця проживання протягом року в межах однієї області не призводить до збільшення розміру компенсації.

Грошова компенсація внутрішньо переміщеним особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, виплачується у повному обсязі в порядку черговості взяття на квартирний облік. 

Грошова компенсація за рахунок коштів субвенції внутрішньо переміщеним особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, надається один раз.

 (https://cnap.mariupolrada.gov.ua/#/service/7/2)

Законодавчі та нормативно-правові акти, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

1. Конституція України
2. Житловий кодекс УРСР
3. Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа»
4. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
5. Закон України «Про доступ до публічної інформації»
6. Закон України «Про адміністративні послуги»
7. Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, та надання їм житлових приміщень в Української РСР, затверджені постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 р. N 470
8. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2011 № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов»
9. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 861 «Про внесення змін до постанов Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984 р. № 470 і Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 р. № 117»
10. Постанова Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України»
11. Рішення виконкому Жданівської міської ради народних депутатів від 16 січня 1985 № 43 «Про введення в дію правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, та надання їм житлових приміщень в Української РСР»
12. Регламент виконкому Маріупольської міської ради VII скликання, затверджений рішенням Маріупольської міської ради від 23.12.2015 №7/2-12.

 

Умови отримання адміністративної послуги

Одержувачі адміністративної послуги: Громадяни України, які потребують поліпшення житлових умов

Перелік необхідних документів

1. * Заява про постановку на квартирний облік (за зразком); (для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування від 16 до 18 років надається обов'язкова письмова згода піклувальника).
2. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання (за винятком громадян без визначеного місця проживання).
3. Довідка про прийняття на обслуговування в заклад для бездомних осіб та довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи для осіб без визначеного місця проживання на пров. Банний, 5.
4. Копії паспортів членів родини, які зараховуються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію); копія свідоцтв про народження (для неповнолітніх дітей).5. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків на усіх членів родини.
6. Довідка з місця роботи на усіх повнолітніх членів родини про перебування на квартирному обліку.
7. Копії свідоцтв про шлюб, розірвання шлюбу.
8. Копію технічного паспорту квартири або копії сторінок технічного паспорту будинку (при наявності житла у власності).
9. Копію особового рахунку не квартиру, в якій зареєстрований заявник та члени його сім'ї, яких буде прийнято на квартирний облік.
10. Копію свідоцтва щодо права власності на житлове приміщення, яке перебуває у власності заявника та (або) членів його сім’ї.
11. Копії документів, які підтверджують наявність пільги у заявника та (або) членів його сім'ї, які будуть прийняті на облік:
При наявності пільги постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи: копія посвідчення ЧАЕС 1 категорії + копія вкладки до нього; копія посвідчення ветеранів війни-інвалідів війни, копія довідки МСЕК; копія посвідчення ЧАЕС 2 категорії;
При наявності пільги одинокої матері – копія витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадянин про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої ст. 135 Сімейного кодексу України; довідка з управління праці та соціального захисту населення про надання матеріальної допомоги одинокій матері;
При наявності пільги багатодітної сім’ї – копія посвідчення багатодітної сім’ї (довідка);
При наявності пільги матері-героїні – копія посвідчення матері – героїні;
При наявності пільги особи, яка мешкає у ветхому будинку – копія рішення про визнання квартири (будинку) ветхим із зазначенням процентом зносу;
При наявності пільги інваліда війни – копія посвідчення інваліда війни, копія довідки МСЕК;
При наявності пільги інваліда війни в Афганістані та (або) інших державах – копія посвідчення інваліда війни; копія довідки МСЕК; копія довідки про участь у бойових діях на території ДРА та (або) інших держав;
При наявності пільги учасника бойових дій – копія посвідчення учасника бойових дій; копія довідки на території якої держави брав участь у бойових діях (для воїнів-інтернаціоналістів);
При наявності пільги члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни – копія посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни; копії документів про причину смерті ветерана війни (експертні висновки, довідки та інші);
При наявності пільги учасника бойових дій в зоні АТО – копія посвідчення учасника бойових дій; копія довідки про безпосередню участь у зоні АТО; копія військового білету; копія документів Про нагороди та поранення;
При наявності пільги дитини – сироти, або дитини, позбавленої батьківського піклування – копія документів які підтверджують статус дитини – сироти (рішення, направлення, рішення суду, довідки та інші);
При наявності пільги особи, яка має захворювання або має захворювання член сім’ї – медичний висновок (додаток №3 до наказу МОЗ УРСР №52 від 08.02.1985), для дітей-інвалідів (медичний висновок про дитину-інваліда віком до 18 років); копія довідки МСЕК;
При наявності пільги ветерани сфери виробництва – копія трудової книжки (підтвердження, що відпрацьовано більше 25 років на одному підприємстві); характеристика з підприємства де відпрацював більше 25 років; копія посвідчення «Ветерана праці».
12. Медичний висновок (за наявністю) для інших громадян.
13. Інші документи за потреби.
Внутрішньо переміщені особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій, члени сім’ї загиблого до заяви також надають:
- довідку про безпосередню участь особи в антитерористичній
операції встановленого зразку;
- копію посвідчення встановленого зразка;
- довідку органу соціального захисту населення про перебування
на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які
мають право на пільги встановленої форми;
- копії документів, які підтверджують родинний зв’язок членів
сім’ї: копії свідоцтв про шлюб; копія свідоцтв про народження і т.п.;
- копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї.
При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.

Порядок та спосіб подання документів для отримання адміністративної послуги

Документи надаються суб’єктом звернення особисто, або уповноваженою особою, в довіреності якої має бути чітко зазначено, на який вид адміністративних послуг подаються документи.

Примітка

Внутрішньо переміщені особи беруться на квартирний облік у населеному пункті в межах території обслуговування органу соціального захисту населення, в якому вони перебувають протягом року на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб незалежно від наявності майнових прав чи прав власності на нерухоме майно, що розміщується в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, або розташованих на лінії зіткнення.

 (https://cnap.mariupolrada.gov.ua/#/service/7/11)

Законодавчі та нормативно-правові акти, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

1. Конституція України
2. Житловий кодекс Української РСР
3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
4. Закон України «Про доступ до публічної інформації»
5. Закон України «Про адміністративні послуги»
6. Закон України «Про житловий фонд соціального призначення»
7. Порядок формування фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 582
8. Регламент виконкому Маріупольської міської ради VII скликання, затверджений рішенням Маріупольської міської ради від 23.12.2015 №7/2-12

 

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1) копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
У разі подання заяви уповноваженим представником внурішньо переміщеної особи пред’являються документи, що посвід-чують особу представника, та копія нотаріальної довіреності;
2) копія довідки внутрішньо переміщеної особи про взяття на облік в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та копії відповідних довідок членів сім’ї (за наявності) у межах території обслуговування органу соціального захисту населення, в якому вони перебувають на обліку в Єдиній інфор-маційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб протягом року;
3) акт обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири)  у разі наявності у власності внутрішньо переміщеної особи або членів її сім’ї житлового приміщення/частини житлового приміщення, розташованого в інших регіонах, ніж тимчасово окуповані території у Донецькій і Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, та в населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення (розмежування), у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій і Луганській областях, яке зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок збройної агресії Російської Федерації, що підтверджується актом обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири), складеного комісією, що утворена районною, районною у мм. Києві та Севастополі держадміністрацією, військово-цивільною адміністрацією, виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної в місті (у разі утворення) ради, за формою згідно з додатком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» (Офіційний вісник України, 2014 р., № 80, ст. 2271; 2015 р., № 70, ст. 2312).;
4) копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, посвідчення опікуна або піклувальника тощо);
5) довідки про доходи заявника та всіх членів його сім’ї за попередні шість місяців;
6) копії реєстраційного номера облікової картки платника податків усіх членів родини (не надаються фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу ДФС і мають відмітку в паспорті громадянина України);
7) копії документів, що підтверджують підстави пріоритетності в наданні внутрішньо переміщеним особам житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.

При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.

Порядок та спосіб подання документів для отримання адміністративної послуги

Особисто або за довіреністю.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Невідповідність наданого пакету документів нормам діючого законодавства, виявлення недостовірних відомостей у поданих документах, надання неповного пакету документів, а також:
- забезпечення житловою площею вище встановленої норми (6 кв.м. на 1 особу);
- штучне погіршення житлових умов (протягом п’яти років з моменту штучного погіршення житлових умов);
- перебування у Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб у межах території обслуговування органу соціального захисту населення м. Маріуполя менш ніж протягом року;
- інші підстави згідно з діючим законодавством.

 (https://cnap.mariupolrada.gov.ua/#/service/7/16)

Законодавчі та нормативно-правові акти, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

1. Конституція України;
2. Житловий кодекс УРСР;
3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
4. Закон України «Про доступ до публічної інформації»;
5. Закон України «Про адміністративні послуги»;
6. Порядок надання державної підтримки та забезпечення громадян доступним житлом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2018 № 819;
7. Закон України «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва»;
8. Закон України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»
9. «Порядок формування фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб і Порядок надання в тимчасове користування житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб», затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №582 від 26.06.2019;
10. «Порядок надання державної підтримки та забезпечення громадян доступним житлом», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2018 № 819 «Деякі питання забезпечення громадян доступним житлом»;
11. Регламент виконкому Маріупольської міської ради VII скликання, затверджений рішенням Маріупольської міської ради від 27.05.2020 №7/52-5148;
12. Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Маріуполі, затверджений рішенням Маріупольської міської ради від 27.09.2017 р. № 7/21-1860
13. Рішення Маріупольської міської ради від 09.10.2020 №7/57-5672 «Про затвердження міської цільової Програми забезпечення житлом громадян в м. Маріуполі «Доступне житло»;

 

Умови отримання адміністративної послуги

1) внесення відомостей про внутрішньо переміщену особу відповідно до вимог Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб у м. Маріуполі;
2) перебування внутрішньо переміщеної особи на обліку надання житлових приміщень для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб у м. Маріуполі;
3) відсутність у власності кандидата та членів його сім’ї протягом останніх трьох років іншої житлової нерухомості, житлова площа якої становить > 13,65 кв.м (без урахування житла, що розташоване на території, визначеній тимчасово окупованою територією відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», та на території населених пунктів, зазначених у переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085, або житло яких зруйноване чи непридатне для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції);
- включення кандидата та членів його сім’ї до Реєстру кандидатів на отримання державної підтримки за цим напрямком Програми;
- зарахування внутрішньо переміщеною особою власних коштів на рахунок банка-агента в розмірі 20% від вартості будівництва (придбання) житла.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1) копія паспорта кожного дорослого члена родини;
2) копія паспорта особи, яка досягла 14-ти років; (за наявності)
3) копія реєстраційного номера облікової картки платника податків на кожного члена родини (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
4) копія свідоцтва про шлюб або Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб (у разі укладення шлюбу);
5) копія свідоцтва про народження дитини (дітей);
6) довідка про включення кандидата та членів його сім’ї до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб;
7) довідки про реєстрацію місця проживання всіх членів родини (за наявності);
8) інші документи (у разі необхідності).

При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.

 (https://cnap.mariupolrada.gov.ua/#/service/7/15)

Законодавчі та нормативно-правові акти, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

1. Конституція України;
2. Житловий кодекс УРСР;
3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
4. Закон України «Про доступ до публічної інформації»;
5. Закон України «Про адміністративні послуги»;
6. Закон України «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва».
7. Регламент виконкому Маріупольської міської ради VII скликання, затверджений рішенням Маріупольської міської ради від 27.05.2020 №7/52-5148.
8. Рішення Маріупольської міської ради від 09.10.2020 №7/57-5672 «Про затвердження міської цільової Програми забезпечення житлом громадян в м. Маріуполі «Доступне житло».

 

 

Умови отримання довгострокового пільгового кредиту на будівництво (придбання) доступного житла:
1) вік кандидата та кожного члена сім’ї не повинен перевищувати 35 років на дату укладання кредитного договору;
2) реєстрація місця проживання кандидата та членів його сім’ї у м. Маріуполі;
3) відсутність у власності кандидата та членів його сім’ї протягом останніх трьох років іншої житлової нерухомості, житлова площа якої становить > 13,65 кв.м (без урахування житла, що розташоване на території, визначеній тимчасово окупованою територією відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», та на території населених пунктів, зазначених у переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085, або житло яких зруйноване чи непридатне для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції);
4) включення кандидата та членів його сім’ї до Реєстру кандидатів на отримання доступного житла за цим напрямком Програми;
5) середньомісячний грошовий дохід кандидата разом із доходом членів його сім’ї із розрахунку на одну особу має перевищувати розмір середньомісячної заробітної плати у Донецькій області, розрахований згідно з даними, визначеними Держстатом, не менш ніж в 1,5 рази.
6) сплата позичальником обов'язкового першого внеску в розмірі не менше 3 % розрахункової вартості будівництва (придбання) житла;
7) строк надання кредиту до 20 років, але не більше ніж до досягнення позичальником пенсійного віку.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1) копія паспорта кожного дорослого члена родини;
2) копія паспорта особи, яка досягла 14-ти років; (за наявності)
3) копія реєстраційного номера облікової картки платника податків на кожного члена родини (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
4) копія свідоцтва про шлюб або Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб (у разі укладення шлюбу);
5) копія свідоцтва про народження дитини (дітей);
6) документи, що підтверджують грошові доходи громадянина та членів його родини за останні 6 місяців;
7) довідки про реєстрацію місця проживання всіх членів родини;
8) інші документи (у разі необхідності).

При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.

 (https://cnap.mariupolrada.gov.ua/#/service/8/72)

Законодавчі та нормативно-правові акти, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

1. Конституція України
2. Земельний кодекс України
3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
4. Закон України «Про землеустрій»
5. Закон України «Про доступ до публічної інформації»
6. Закон України «Про державний земельний кадастр»
7. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
8. Закон України «Про адміністративні послуги»
9. Регламент Маріупольської міської ради VIІ скликання, затверджений рішенням Маріупольської міської ради від 23.12.2015 №7/2-12
10. Рішення міської ради від 28.02.2018 №7/28-2473 «Про затвердження Положення про порядок розподілу земельних ділянок для передачі їх безоплатно у власність особам – учасникам бойових дій, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО, забезпеченні її проведення та, сім’ям, члени яких загинули під час участі в АТО»

Одержувачі адміністративної послуги:
Учасники бойових дій, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО, забезпеченні її проведення та, сім’ям, члени яких загинули під час участі в АТО

 

 

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява на ім'я міського голови встановленого зразка, до якої додається:
1. Копії документів, що посвідчують особу:
- паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера учасника бойових дій АТО, довіреної особи, повноваження якої підтверджені відповідними документами;
- копії документів, які підтверджують участь особи в АТО
(посвідчення учасника бойових дій та/або довідка про безпосередню участь особи в АТО) – у разі наявності;
- посвідчення члена сім'ї загиблого учасника бойових дій АТО, копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. Представники сімей, члени яких загинули під час участі в АТО, додатково надають копії документів, що підтверджують факт наявності родинних відносин – у разі наявності;
- копія посвідчення інваліда війни – у разі наявності;
ї документів про отримання поранення (травми, контузії, каліцтва), що призвели до тимчасової втрати працездатності (постанова ВЛК про причинний зв’язок поранення (травми, контузії, каліцтва), довідка МСЕК) – у разі наявності;
- посвідчення батьків багатодітної сім’ї – у разі наявності;
- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи – у разі наявності;
- документів, що підтверджують присвоєння звання Героя України, нагородження орденами України – у разі наявності;
- інші документи (за необхідності, на вимогу Комісії).

При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.

 (https://cnap.mariupolrada.gov.ua/#/service/8/101)

Законодавчі та нормативно-правові акти, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

1. Конституція України
2. Земельний кодекс України
3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
4. Закон України «Про землеустрій»
5. Закон України «Про доступ до публічної інформації»
6. Закон України «Про державний земельний кадастр»
7. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
8. Закон України «Про адміністративні послуги»
9. Регламент Маріупольської міської ради VIІ скликання, затверджений рішенням Маріупольської міської ради від 23.12.2015 №7/2-12
10. Рішення міської ради від 28.02.2018 №7/28-2473 «Про затвердження Положення про порядок розподілу земельних ділянок для передачі їх безоплатно у власність особам – учасникам бойових дій, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО, забезпеченні її проведення та, сім’ям, члени яких загинули під час участі в АТО»

 

Одержувачі адміністративної послуги:
Учасники бойових дій, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО, забезпеченні її проведення та, сім’ям, члени яких загинули під час участі в АТО

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Заява на ім’я міського голови встановленого зразка;
2. Копія паспорту, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
3. Копію документа, який може вплинути на порядковий номер учасника бойових дій АТО в Єдиному реєстрі:
- посвідчення інваліда війни;
- документів, що підтверджують присвоєння звання Героя України;
- документів, що підтверджують нагородження орденами України;
- посвідчення батьків багатодітної сім’ї;
- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- документів про отримання поранення (травми, контузії, каліцтва), що призвели до тимчасової втрати працездатності (постанова ВЛК про причинний зв’язок поранення (травми, контузії, каліцтва), довідка МСЕК);
- документів про зміну реєстрації місця проживання (у разі реєстрації в м. Маріуполь для учасників бойових дій, які не були зареєстровані в м. Маріуполь)

При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.

Консультацію можно отримати за адресою б-р Б.Хмельницького, 24а

контактний телефон 53-03-33, 098-007-48-75.

Консультацію можно отримати за адресою б-р Б.Хмельницького, 24а

контактний телефон 53-03-33, 098-007-48-75.

Також звертаємо Вашу увагу на електронний портал державних послуг igov.org.ua

Цей портал зроблено волонтерською командою iGov в рамках боротьби з корупцією в Україні та вдосконалення бізнес-процесів в наших державних органах. Тут зібрано послуги, які державні органи України надають громадянам та бізнесу.

Для переходу пройдіть за посиланням https://igov.org.ua

 

дата оновлення: 19.05.2021