vision

Прозоре місто

Назад

Порушення у сфері закупівель

За період січень-серпень 2020 року на адресу Маріупольської міської ради надійшло 2 повідомлення про факти порушень у сфері закупівель:

1. 20.02.2020 на сайт Маріупольської міської ради у розділі «Зворотній зв’язок «Повідомити про корупцію» надійшло повідомлення про порушення під час проведення закупівлі сумок спортивних (UA-2019-11-04-000818-а), а саме: дискримінація учасників, необ’єктивна та упереджена оцінка пропозиції учасника торгів.

За результатами перевірки, факти порушення не підтвердились.

 

2. 27.05.2020 на сайті Маріупольської міської ради залишено  Заявку у формі Електронної приймальні про порушення Замовником КЗ ОШ №26 під час проведення закупівлі музичних інструментів (UA-2020-04-24-002677-b), а саме:

Виявлено факт зазначення недостовірної інформації у пропозиції учасника,  якого визнано переможцем торгів.

Під час перевірки факт порушення підтвердився, на адресу Замовника направлені відповідні зауваження.

За результатами розгляду зауважень торги відмінено.

Упродовж 2019 року на адресу Маріупольської міської ради надійшло 2 повідомлення про факти порушень у сфері закупівель:

 

1. 04.01.2019 на сайті Маріупольської міської ради залишено  Заявку у формі Електронної приймальні про порушення Замовником КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа I-III ступенів №18» під час проведення закупівлі ноутбуків UA-2018-12-03-003491-с та UA-2018-12-17-000950-с, а саме:

- у закупівлі ноутбуків UA-2018-12-03-003491-с виявлено факти неправомірної кваліфікації учасників. Під час перевірки факт порушення підтвердився, на адресу Замовника направлені відповідні зауваження.

- у закупівлі ноутбуків UA-2018-12-17-000950-с не обґрунтовано необхідність укладання прямого договору.

За результатами розгляду зауважень проведено службове розслідування, призначено позачергову перевірку знань всіх членів тендерного комітету, застосовано заходи дисциплінарного впливу, договір розірвано.

 

2. 08.01.2019 на сайті Маріупольської міської ради залишено  Заявку у формі Електронної приймальні про порушення Замовником КЗ «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів I-III ступенів №4» під час проведення закупівлі ноутбуків (UA-2018-12-05-000427-b), а саме: виявлено технічну помилку у зазначенні інформації на електронному майданчику.

Під час перевірки факт порушення підтвердився, на адресу Замовника направлені відповідні зауваження.

За результатами розгляду зауважень проведено службове розслідування, призначено позачергову перевірку знань всіх членів тендерного комітету, застосовано заходи дисциплінарного впливу.

 

Упродовж 2018 року на адресу Маріупольської міської ради повідомлень про факти порушень у сфері закупівель не надходило.

Упродовж 2017 року на адресу Маріупольської міської ради повідомлень про факти порушень у сфері закупівель не надходило.

дата оновлення: 22.09.2020