A-A+vision

Новини

Назад

За місяць Контакт-центр обробив понад 15 тисяч дзвінків

09 грудня 2019, 16:13
186
Суспільство

У листопаді Контактно-комунікаційний центр Маріупольської міської ради обробив понад 15 тисяч дзвінків, з них 12 тисяч - консультаційного характеру. Муніципальний сервіс користується популярністю у жителів і рівень довіри до нього з кожним роком зростає.

«За листопад ми обробили майже в два рази більше дзвінків, ніж в жовтні. Більшість з них інформаційного характеру. Провели порядку 12 тисяч консультацій. Жителі звертаються з інформаційними запитами про порядок нарахування субсидій, питаннями створення ОСББ. Часто інформують про аварійні ситуації. Можу відзначити, що рівень соціальної відповідальності у городян з кожним роком зростає», - підкреслила керівниця ККЦ департаменту адміністративних послуг Анна Букало.

Нагадаємо, в Маріуполі цілодобово працює Контактно-комунікаційний центр. За коротким номером жителі міста можуть звертатися з усіх питань компетенції міської ради, в тому числі: аварійних ситуацій, питань житлово-комунального господарства, боротьбі зі стихією, роботі громадського транспорту та ін.

Номери телефонних ліній: 15-55, (050) 345-15-55, (067) 345-15-55.

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.