Новини

Назад

У Маріуполі педагоги вчилися розробляти уроки з гендерно-чутливим підходом

19 квітня 2019, 19:43
886
Освіта

У Маріуполі вперше пройшов дводенний хакатон для вчителів на тему «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи». У ньому взяли участь 7 команд, які об’єднали 40 педагогів із Донецької, Луганської та Запорізької областей.

Ініціаторами заходу стали Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» та Фонд ООН у галузі народонаселення в Україні за підтримки Уряду Естонії та Інституту модернізації змісту освіти.

За словами організаторів, дівчата і хлопці мають рівні можливості в опануванні STEM-предметів та професій, і тут не повинно бути жодних стереотипів. З огляду на це, мета хакатону – спільне розроблення проектів та методик, які допоможуть перевіряти STEM-уроки на наявність гендерних стереотипів та знайти інноваційні рішення щодо створення умов, які сприятимуть зацікавленості учнівської молоді вибором STEM-професій.

Протягом двох днів вчителі отримали досвід неформальної освіти, дізналися від новаторів-освітян про те, як змінити підходи до викладання STEM-предметів, опанували методи для підвищення інтересу учнівської молоді до STEM за допомогою дизайн-мислення. А також набули практичний досвід роботи в групах щодо розробки проектів із гендерно-чутливим підходом.

«Це унікальний формат. В рамках хакатону вчителі розробляють і презентують інноваційні рішення щодо впровадження гендерно-чутливого підходу до STEM-уроків: з фізики, хімії, біології, математики, інформатики, географії.  Це означає, що в своїх заняттях вони орієнтуються і на хлопців, і на дівчат, враховують їх інтереси», - пояснює керівниця Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» Марина Саприкіна.

По завершенню презентації проектів відзначили найкращі команди.