Новини

Назад

У Центрі розвитку стартапів "1991 Mariupol" стартують онлайн-лекції

26 березня 2020, 11:59
963
Суспільство, Анонси міських заходів

Центр розвитку стартапів 1991 Mariupol продовжує організовувати лекції з просування IT-продуктів на ринку. В умовах карантинних заходів, робота організована виключно в онлайн-режимі. Так, вже відкрита реєстрація на лекції за темами: «Як не стати банкрутом під час карантину», «HR для бізнесу: цілі та етапи еволюції» і «Як визначити цільову аудиторію». Вони пройдуть 27, 28 і 29 березня. Учасниками можуть стати всі бажаючі.

За словами фахівця Центру Марії Кутняковой, лекції пройдуть на Youtube-каналі 1991 Mariupol. «Ми намагалися обрати оптимально зручну для всіх інтернет-платформу. Тепер кожен, перебуваючи вдома, зможе пройти освітній курс і відкрити для себе багато нового. Такий формат для багатьох стане відкриттям, адже в сучасному світі, щоб займатися професійним зростанням, навіть не потрібно виходити з дому», - зазначила вона.

Зареєструватися на лекцію «Як не стати банкрутом під час карантину» можна за посиланням. Пройде вона 27 березня з 16:00 до 18:00. Під час трансляції учасники дізнаються, як з мінімальними вкладеннями створити дієву платформу інтернет-продажів на базі соціальних мереж. Посилання на ютуб канал - https://bit.ly/2UjoBU5.

«HR для бізнесу: цілі та етапи еволюції» пройде 28 березня з 12:00 до 14:00. На ній кар'єрний консультант і корпоративний тренер IT-сектора розповість про ключові фактори адаптації та мотивації персоналу, управлінні чисельністю, структурою компанії та роботі з кадровим резервом. Попередня реєстрація за посиланням.

29 березня пройде лекція «Як визначити цільову аудиторію». На ній розкажуть, як перед початком роботи над IT-продуктом визначити цільову аудиторію і проаналізувати її основні потреби. Так, ще до запуску продукту? можна підготувати відмінний плацдарм для успішного його просування. Реєстрація тут.

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.