Секретар ради користується практикою спілкування з маріупольцями в телефонному режимі. Таким чином, на час карантину люди отримали можливість ділиться своїми проблемами і отримувати вирішення наболілих питань.
Не тільки поскаржитися, але й внести пропозиції телефонують маріупольці на «пряму лінію» секретареві ради. Так, ініціативні мешканці селища Мирний бачать шлях вирішення логістичного питання свого житлового масиву. Люди скористалися телефонною лінією, щоб дізнатися: чи опрацьовується питання запуску комунального маршруту. За словами директора департаменту транспорту та зв'язку Василя Клата, побажання селян враховані при плануванні й комунальний транспорт курсуватиме селищем. Запустити маршрут планують, щойно карантин буде завершено і відновиться повноцінна робота пасажирських перевезень.
Адресували маріупольці секретарю ради й низку комунальних звернень, просили сприяння у вирішенні питань сімейного характеру, тощо. «Таке спілкування цінне тим, що ми отримуємо зворотний зв'язок від наших жителів, знаємо чим вони живуть і бачимо над чим потрібно працювати, щоб підвищити якість життя маріупольців», - зазначив Степан Махсма.