sitemapvision

Новини

Назад

Спільна відповідальність: Маріуполь підтримує розумну монетизацію пільг на проїзд

16 червня 2021, 09:38
765
Транспорт

Минулого тижня уряд схвалив законопроект, згідно з яким органи місцевого самоврядування можуть самостійно вирішувати питання монетизації пільг за проїзд та їх надання. Маріуполь піднімає це питання з 2016 року, місто виступає за розумну монетизацію.

«Міський голова Вадим Бойченко неодноразово піднімав це питання на різних рівнях. Монетизація пільг за проїзд - це, безумовно, правильне рішення. Це дасть розвиток як муніципальному, так і приватному транспорту. Ми бачимо, що відбувається з тролейбусами, автобусами та трамваями, якщо не стежити за їх технічним станом і не оновлювати. Для цього потрібні кошти. Монетизація допоможе зробити підприємства прибутковими та створити пасажирам рівні можливості для користування послугами перевезення, а не ділити їх», - зазначив заступник міського голови Сергій Захаров.

За його словами, монетизація пільг - автоматичний спосіб компенсувати пільговикам витрати на проїзд. Він буде отримувати певну суму грошей з розрахунку на встановлену кількість поїздок на місяць. Це дасть можливість ретельніше планувати свій маршрут пересування, а решту грошей - використовувати на свій розсуд. Рівняння пасажирів в правах дозволить повністю піти від конфліктних ситуацій та підняти сервіс до європейського рівня.

«Монетизація повинна бути розумною! Це можливо тільки при фінансовій підтримці держави. У Маріуполі живе близько 200 тисяч пільговиків. У рік це до півмільярда витрат з міського бюджету. Монетизація - це хороша ідея, але, крім цього, потрібно дати містах інструмент для її реалізації. Повний перекладання додаткових витрат на місцеві бюджети - перекреслить позитивний ефект від реформи децентралізації. Якщо держава не готова розділити фінансову відповідальність з містами, є інший варіант. Необхідно надати можливість громадам регулювати час пільгового проїзду, наприклад, для пенсіонерів. Таким чином, ми зможемо розвантажити транспорт у години-пік та залучити більше платоспроможних пасажирів», - підкреслив Сергій Захаров.

На сьогоднішній день, у зв'язку з введенням грошової компенсації замість пільг з оплати проїзду, необхідно внести зміни в інші закони України. Серед них - «Про транспорт» та «Про автомобільний транспорт».