vision

Новини

Назад

Скористатися послугами «Маріупольтепломережа» можна не виходячи з дому

26 листопада 2020, 13:28
538
Житлово-комунальне господарство

Для зручності абонентів в ККП «Маріупольтепломережа» працює ряд дистанційних сервісів. Отримати консультацію можна за телефоном, електронною поштою, в особистому онлайн-кабінеті або за допомогою месенджерів.

«Раніше ми віддалено обробляли всього 10% від загальної кількості звернень. З впровадженням нових онлайн-сервісів їх кількість зросла до 90%. Наше підприємство намагається бути максимально відкритим і оперативним в спілкуванні з абонентами. Головна мета - створити для маріупольців максимально комфортні та доступні умови отримання інформації», - зазначив начальник управління реалізації послуг теплопостачання ККП «Маріупольтепломережа» Костянтин Ідрісов.

Так, не відвідуючи абонентську ділянку та без черг можна в будь-який зручний час скористатися онлайн послугами:

  • звірка показань приладів обліку, замовлення акту звірки або довідки про відсутність заборгованості;
  • запис на прийом, попередньо узгодити зручний час відвідування;
  • переоформлення особового рахунку на нового власника;
  • оформити реструктуризацію заборгованості;
  • передати показання приладів обліку.

Задати питання, що стосується роботи підприємства можна в месенджерах Вайбер, Телеграм, Вотсап, Фейсбук. Час відповіді на звернення не перевищує декількох годин.

Через особистий кабінет на офіційному сайті «Маріупольтепломережа» можна передати показання приладів обліку, а також побачити всі нарахування та оплати.

Для переоформлення особового рахунку на нового власника необхідно направити в електронному вигляді копії правовстановлюючих документів.

Щоб провести звірку одним із запропонованих способів, необхідно подати заявку. При необхідності співробітник підприємства запитає кілька контрольних питань для ідентифікації та повідомить про стан особового рахунку. Більш детальну звірку за певний період можна отримати в електронному вигляді.

  • Багатоканальна інформаційно-довідкова лінія:
  1. (098) 184-68-00 (у робочий час) або за міськими телефонами
  2. Центральний район 51-12-07, 51-12-84
  3. Кальміуський район 47-32-03
  4. Приморський район 37-10-86
  • Месенджери Viber, WhatsApp і Telegram  
  1. Центральний район  067-640-33-43
  2. Лівобережний район 067-640-36-16
  3. Кальміуський район  067-640-31-30
  4. Приморський район  067-640-30-11
  • Електронна пошта абонентських дільниць
  1. Центральний район     mtm.urut.centr1@gmail.com
  2. Лівобережний район   mtm.urut.lev@gmail.com
  3. Кальміуський район     mtm.urut.kalmius@gmail.com
  4. Приморський район     mtm.urut.prim@gmail.com