Новини

Назад

Ще доступніше та якісніше. У Маріуполі створять Єдиний центр обробки звернень громадян

24 липня 2020, 15:49
977
Сесії міської ради

Для більш якісної роботи зі зверненнями громадян в Маріуполі створять «Єдиний центр звернень 15-55». Особливість його роботи - доступність, контроль термінів і якості наданих відповідей. Це новий формат взаємодії громади з муніципалітетом.

Мета центру - оперативно реагувати на всі звернення громадян та налагодити комунікацію з маріупольцями. Максимально скоротити час отримання консультацій. Закріпити за кожним питанням виконавця. Зробити цей процес більш відкритим. Тепер показник комунальних підприємств буде залежати від рейтингу, складеного маріупольцями
зазначив міський голова Вадим Бойченко.

«Єдиний центр звернень 15-55» спростить механізм подачі звернень. Їх прийом буде проходити на семи локаціях у всіх районах Маріуполя. Також звернення прийматимуть через чат-бот «Назар», мобільний додаток «Контакт-Центр» і телеграм-канал. Відкриття «Єдиного центру» дозволить фахівцям оперативно розділяти звернення на категорії. Таким чином, скоротиться час очікування відповіді на аварійні або консультаційні питання.

Моніторинг якості послуг, що надаються планують проводити в два етапи. Перший - аналіз ефективності виконаних робіт та щомісячний рейтинг. Другий - фотофіксація виконаних робіт «до» і «після». Також проведуть моніторинг задоволеності громадян за допомогою телефонних опитувань. Крім цього, на сайті Контакт-центру з'явиться можливість відстеження звернень та етапів їх розгляду.

Читайте також наші новини у Facebook та Telegram.