Для більш якісної роботи зі зверненнями громадян в Маріуполі створять «Єдиний центр звернень 15-55». Особливість його роботи - доступність, контроль термінів і якості наданих відповідей. Це новий формат взаємодії громади з муніципалітетом.
«Єдиний центр звернень 15-55» спростить механізм подачі звернень. Їх прийом буде проходити на семи локаціях у всіх районах Маріуполя. Також звернення прийматимуть через чат-бот «Назар», мобільний додаток «Контакт-Центр» і телеграм-канал. Відкриття «Єдиного центру» дозволить фахівцям оперативно розділяти звернення на категорії. Таким чином, скоротиться час очікування відповіді на аварійні або консультаційні питання.
Моніторинг якості послуг, що надаються планують проводити в два етапи. Перший - аналіз ефективності виконаних робіт та щомісячний рейтинг. Другий - фотофіксація виконаних робіт «до» і «після». Також проведуть моніторинг задоволеності громадян за допомогою телефонних опитувань. Крім цього, на сайті Контакт-центру з'явиться можливість відстеження звернень та етапів їх розгляду.