A-A+vision

Новини

Назад

Розпочався конкурс на вакантні посади Центру підтримки та розвитку Малого та середнього бізнесу

22 січня 2020, 16:04
643
Оголошення

Конкурс на заміщення вакантної посади Проектного менеджера Установи 

Кваліфікаційні вимоги:

  • кандидат повинен мати вищу освіту (кваліфікаційний рівень бакалавра, спеціаліста або магістра) в галузі економіки, менеджменту та адміністрування або аналогічній;
  • рівень кваліфікації кандидата – досвід роботи не менше ніж 3 роки на посаді Проектного менеджера або аналогічних посадах;
  • кандидат повинен вільно володіти та послуговуватись державною мовою;
  • кандидат повинен мати високий рівень підготовки та подання презентаційних матеріалів.

Кандидат повинен володіти такими компетенціями:

  • знанням основ бюджетування, планування та адміністрування проектів;
  • кандидат повинен володіти такими діловими та особистими якостями:
  • комунікаційні навички;
  • аналітичні навички;
  • вміння планувати;
  • проактивність;
  • додаткові вимоги до кандидата:
  • позитивна ділова репутація;
  • володіння програмами MS Office на професійному рівні;
  • володіння англійською мовою;
  • досвід роботи у громадському секторі з різними цільовими групами, групами за інтересами, тощо;
  • досвід організації тренінгів чи інших освітніх програм;
  • досвід роботи з міжнародними донорами, організаціями, тощо.

Посадовий оклад Проектного менеджера Центру визначається за результатами співбесіди. Для участі в конкурсі на електронну пошту mrplcsdsme@gmail.com

 подаються такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі (за довільною формою) з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором);
  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство або право на роботу в Україні;
  • копію документа про вищу освіту;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;

Кандидат може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Конкурс на заміщення вакантної посади Менеджера з комунікацій Установи (далі – Центр).

Кваліфікаційні вимоги:

  • кандидат повинен мати вищу освіту (кваліфікаційний рівень бакалавра, спеціаліста або магістра);
  • рівень кваліфікації кандидата – досвід роботи не менше ніж 1 рік на посаді Менеджера з комунікацій або аналогічних посадах;
  • кандидат повинен вільно володіти та послуговуватись державною мовою;
  • кандидат повинен мати високий рівень підготовки та подання презентаційних матеріалів;
  • кандидат має володіти програмами MS Office на професійному рівні;
  • кандидат повинен володіти такими компетенціями:
  • знанням основ маркетингу та зв’язків з громадськістю, правил ділового етикету;
  • знанням основ проведення комунікаційних кампаній;
  • кандидат повинен володіти такими діловими та особистими якостями:
  • комунікаційні навички;
  • вміння планувати;
  • проактивність;
  • Додаткові вимоги до кандидата:
  • позитивна ділова репутація;
  • володіння програмним забезпеченням для редагування графічних матеріалів;
  • володіння англійською мовою;
  • досвід роботи у громадському секторі з різними цільовими групами, групами за інтересами, тощо;
  • досвід роботи з традиційними та соціальними медіа;
  • досвід організації тренінгів чи інших освітніх програм;
  • Досвід роботи з міжнародними донорами, організаціями, тощо.

Посадовий оклад Менеджера з комунікацій Центру визначається за результатами співбесіди. Для участі в конкурсі на електронну пошту mrplcsdsme@gmail.com

подаються такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі (за довільною формою) з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсного відбору);
  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство або право на роботу в Україні;
  • копію документа про вищу освіту;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;

Кандидат може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Конкурс на заміщення вакантної посади Менеджера з розвитку бізнесу Установи (далі – Центр).

Кваліфікаційні вимоги:

  • кандидат повинен мати вищу освіту (кваліфікаційний рівень бакалавра, спеціаліста або магістра) в галузі економіки, менеджменту та адміністрування або аналогічній;
  • рівень кваліфікації кандидата – досвід роботи не менше ніж 2 роки на посаді консультанта, адміністратора або аналогічних посадах;
  • наявність знань в сферах: фандрейзингу / бізнес адміністрування / бізнес консультування / підприємницька діяльність
  • кандидат повинен вільно володіти та послуговуватись державною мовою;
  • кандидат повинен володіти такими компетенціями:
    знанням основ підприємницької діяльності, бізнес-консультування, проведення тренінгів
  • кандидат повинен володіти такими діловими та особистими якостями:
  • комунікаційні навички;
  • аналітичні навички;
  • вміння планувати;
  • проактивність;
  • додаткові вимоги до кандидата:
  • позитивна ділова репутація;
  • володіння програмами MS Office на професійному рівні;
  • володіння англійською мовою;
  • досвід роботи у громадському секторі з різними цільовими групами, групами за інтересами, тощо;
  • досвід організації тренінгів чи інших освітніх програм;
  • Досвід роботи з міжнародними донорами, організаціями, тощо.

Посадовий оклад Менеджера з розвитку бізнесу Центру визначається за результатами співбесіди. Для участі в конкурсі на електронну пошту mrplcsdsme@gmail.com подаються такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі (за довільною формою) з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсного відбору);
  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство або право на роботу в Україні;
  • копію документа про вищу освіту;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;

Кандидат може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Конкурс на заміщення вакантної посади Головного бухгалтера Установи (далі – Центр).

Кваліфікаційні вимоги:

  • кандидат повинен мати вищу освіту (кваліфікаційний рівень щонайменше бакалавра, або молодшого спеціаліста) відповідного напряму підготовки;
  • рівень кваліфікації кандидата – досвід роботи не менше ніж 3 роки на посаді бухгалтера у галузях фінансової діяльності, роботи з базами даних, статистики, бухгалтерського обліку;
  • кандидат повинен вільно володіти та послуговуватись державною мовою;
  • кандидат повинен володіти такими компетенціями:
    знанням бухгалтерського обліку в установі;
  • кандидат повинен володіти такими діловими та особистими якостями:
  • проактивність;
  • аналітичні навички;
  • вміння планувати;
  • стресостійкість;
  • комунікаційні навички.
  • додаткові вимоги до кандидата:
  • позитивна ділова репутація;
  • володіння програмами MS Office на професійному рівні
  • досвід роботи у громадському секторі з неприбутковими організаціями;
  • досвід роботи з міжнародними донорами, організаціями, тощо.

Посадовий оклад Головного бухгалтера Центру визначається за результатами співбесіди. Для участі в конкурсі на електронну пошту mrplcsdsme@gmail.com  подаються такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі (за довільною формою) з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсного відбору);
  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство або право на роботу в Україні;
  • копію документа про вищу освіту;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;

Кандидат може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.