Новини

Назад

Проєкт «IMPULSE» підтримав чотири нові ініціативи викладання англійської

22 квітня 2020, 15:14
546
Суспільство, Освіта

У Маріуполі визначили переможців конкурсу міні-ініціатив в рамках проєкту «IMPULSE». Нагадаємо, освітній інтенсив складався з серії навчальних курсів для 20 вчителів англійської. За його результатами, кожен з учасників запропонував унікальну методику підвищення ефективності навчання мові. З 12 запропонованих практик, конкурсна комісія підтримала чотири ініціативи.

В основу розробки ініціатив увійшли навчальні сесії від тренерів проєкту з Маріуполя, інших міст України та світу, а також власні ідеї педагогів. Авторські команди вже розробляють пілотні уроки, які можна буде проводити як в офлайн-режимі, так і з урахуванням дистанційного навчання. Перші результати очікуються в травні.

В рамках проекту «IMPULSE» підтримали чотири ініціативи. Наприклад, методика активного навчання «ProActive life ...» передбачає використовувати для навчання інтерактивні інструменти. Наприклад, столик для малювання піском, музичні інструменти і багато іншого. Автор - Валерія Райлян, вчитель англійської мови з ЗОШ №56.

Вчителі англійської мови СШ №4 Наталія Засорина і Вікторія Чумачкіна, запропонували метод театралізації - ігрову форму навчання. Учні 2-4 класів зможуть разом з казковими персонажами доступно і цікаво освоювати новий матеріал і набувати навичок спілкування, творчості, співпраці. Учні 5-8 класів розвиватимуть навички на інтегрованих уроках і позакласних заняттях при розробці сценаріїв і костюмів.

Методика «Creative space" STEEM "за мотивами гри Minecraft» - передбачає інтеграцію дисциплін і активний комунікативний фактор. Діти будуть створювати групові проекти по кожній темі протягом року. Крім вивчення і засвоєння англійської мови, нова методика допоможе дітям навчитися працювати в команді, домовлятися і розвивати творчі та соціальні навички. Запропонувала ініціативу Анастасія Ярова, вчитель англійської мови ЗОШ №51.

Ще одна методика - створення шкільного табору "Be Smart" і впровадження STEM-, SEL-освіти. Це інтерактивні заняття для школярів у канікулярні дні англійською мовою з використанням методик STEM (Science + Technology + Engineering + Math) і SEL (концепція соціального і емоційного навчання). Нова методика полягає в об'єднанні різних дисциплін з творчістю, що дозволить пробудити в учня інтерес до предмету і допоможе розвинути критичне мислення. Учні будуть вирішувати реальні соціальні, економічні, екологічні питання шляхом застосування наукових знань, технологій, інженерії та математики.

«Це дозволить змінити своє ставлення до цих предметів, пізнати себе і навчитися керувати своїми емоціями. Окремі компоненти методики можна використовувати безпосередньо на уроках», - зазначила автор ініціативи - Марія Гончарук, вчитель англійської мови ЗОШ №52.

Проект «IMPULSE» розроблений Фондом розвитку Маріуполя спільно з Маріупольським міським радою, Донецьким державним університетом управління, Маріупольським міським ліцеєм, громадською організацією «Маріупольський Союз Молоді», Агентством місцевої демократії (LDA Mariupol) за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні .

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.