A-A+vision

Новини

Назад

Проєкт «IMPULSE»: маріупольські вчителі будуть застосовувати методику театралізації на уроках

19 травня 2020, 10:10
126
Суспільство, Освіта

У Маріуполі визначили переможців конкурсу міні-ініціатив в рамках проєкту «IMPULSE». Нагадаємо, освітній інтенсив складався з серії навчальних курсів для 20 вчителів англійської. За його результатами, кожен з учасників запропонував унікальну методику підвищення ефективності навчання мові. З 12 запропонованих практик, конкурсна комісія підтримала чотири ініціативи.

Серед них ідея вчителів англійської мови СШ №4 Наталії Засориної та Вікторії Чумачкіної. Вони запропонували метод театралізації - ігрову форму навчання.

«Дана методика є дуже дієвим засобом для покращення комунікативних навичок учнів. Подання навчального матеріалу в ігровій формі дозволяє зняти психологічну напругу та пробудити інтерес дітей до вивчення англійської безпосередньо на уроках. Крім того, це розвиває творче та креативне мислення», - розповіла Вікторія Чумачкіна.

Організатори конкурсу передали викладачці ляльковий театр, ноутбук, музичний центр та радіомікрофон. Вікторія Чумачкіна подякувала за подарунки та підтримку.

Проект «IMPULSE» розроблений Фондом розвитку Маріуполя спільно з Маріупольською міською радою, Донецьким державним університетом управління, міським ліцеєм, Маріупольським союзом молоді, Агентством місцевої демократії в Маріуполі за підтримки відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні. Його мета - впровадження сучасних підходів до навчання, обмін професійним досвідом і підтримка ініціатив маріупольських педагогів.

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.