Маріупольці активно звертаються до Контакт-центру 15-55. Зараз комунікаційна служба працює в посиленому режимі.
«Ми працюємо цілодобово. У період карантину збільшили штат до 37 осіб для оперативного реагування на всі запити жителів. Зокрема, надавали інформаційну підтримку з питань карантинних заходів та рекомендацій МОЗ, видачі продуктових наборів пенсіонерам і пільговим категоріям жителів Маріуполя», - розповіла начальник відділу «Контактно-комунікаційний центр» департаменту адміністративних послуг Анна Букало.
Жителі міста можуть звернутися до Контакт-центру з питань житлово-комунального господарства, транспорту, охорони здоров'я, соцзахисту населення, освіти, державного будівництва, сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей. Також є можливість залишити скаргу або передати подяку.
Номери телефонів Контакт-центру 15-55:
- 15-55 (зі стаціонарного);
- 050 345 1555,
- 067 345 1555.
Крім того, можливо звернутися за допомогою електронних сервісів:
- електронний кабінет на сайті kkc-mariupol.bissoft.org.
- Viber за номером 0684351772.
- Telegram за контактом @kontakt_center
- WhatsApp за номером 0684351772.