Новини

Назад

Маріупольський Центр надання адміністративних послуг націлений на розвиток інклюзивно-привітного сервісу

10 жовтня 2019, 18:00
139
Суспільство

З 7 жовтня маріупольський Центр надання адміністративних послуг почав роботу з інклюзивною категорією заявників, а саме людьми з вадами слуху. В даний час пріоритетним напрямком є розвиток інклюзивно-привітного сервісу.

Мета - забезпечити спрощенний доступ інклюзивної категорії маріупольців, а саме жителів з вадами слуху, до отримання адміністративних послуг, сприяння усуненню бар’єра між чуючими та нечуючими, створення повноцінного привітного соціального та інфраструктурного середовища в Центрі надання адміністративних послуг за всіма його локаціями. Тому департамент адміністративних послуг дав старт пілотному проекту – можливість надання послуг через унікальне в Україні програмне забезпечення «ConnektPro», «Перекладач ЖМ», «WEB Перекладач ЖМ».

Сервіс працює наступним чином. Коли приходить людина з порушенням слуху до ЦНАП, адміністратор вітається з нею, і через скайп-зв'язок вмикає перекладача жестової мови. Камеру скеровують безпосередньо на заявника. Перекладач одразу перекладає те, що говорить людина з порушеннями слуху, — тобто одразу здійснюється прямий і зворотній переклад. Якщо адміністратор хоче щось сказати відвідувачу, то він озвучує це, а перекладач — перекладає на жестову мову. Заявник бачить на екрані переклад жестовою мовою.

Графік надання адміністративних послуг із застосуванням сервісу визначається згідно з регламентом роботи Центру.

За детальною інформацією звертайтесь за адресою ЦНАП: пр. Миру, 107, (067)345-15-55, (067)941-04-44.

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.