A-A+vision

Новини

Назад

Маріупольські викладачі поділилися досвідом інтеграції дітей з особливими освітніми потребами

20 лютого 2020, 12:45
323
Суспільство, Освіта

У маріупольській школі №7 проводиться  методичний семінар-практикум з використання групової та індивідуальної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. На заході,  який проходить в рамках Нової української школи, вчителі навчального закладу поділилися своїм досвідом з використання практичних методів навчання.

У ньому взяли участь директори шкіл, вчителі, асистенти викладачів. За словами директора ЗОШ №7 Ольги Папазової, у закладі навчаються двоє дітей з особливими освітніми потребами: «У нас є значний досвід роботи з ними. Вони вчяться на загальних основах. Наші вчителі та асистенти змогли успішно інтегрувати цих дітей до навчального процесу. Тому ми хочемо поділитися цим досвідом з колегами». 

У школі є необхідні спеціалісти: асистенти, дефектолог, психолог, логопед. Наразі проводиться оснащення спеціалізованої кімнати, де діти з особливими освітніми потребами зможуть зайнятися творчістю та отримати психологічну підтримку.

На заході вчителі початкових класів поділилися з учасниками семінару своїм досвідом з використання практичних методів навчання, де  школярі не просто разом розв’язують, наприклад, математичні завдання, а розроблюють  проєкти і спільно шукають рішення проблем на заняттях природничо-прикладного коворкінгу та природничо-дослідницького.

Вивчили фрагменти занять, на яких учні вчаться вмінню самостійно навчатися на науково-технічному та інформаціонно-технологічному коворкінгах. А також  взаємодію учнів під час навчання в роботі філологічного, кінеститичного та розвивально-розважального коворкінгу. Учасники семінару побачили заняття у здоров’язберегаючому та хореографічному коворкінгу, які стимулюють  розвиток критичного мислення учнів, уважне ставлення  їх до  свого здоров’я.

В ході семінару учасники також мали можливість попрацювати у логопедичному коворкінгу «Методи нейрокорекції у дітей з порушенням письма та читання в інклюзії» та психологічному – «Використання ігор з піском у роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби». 

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.