vision

Новини

Назад

Маріупольські ЦНАП на шляху цифрової трансформації

25 червня 2020, 15:51
381
Суспільство, Соціальне забезпечення, Сесії міської ради

«Прозорі послуги - якісний сервіс» - ключовий меседж і назва цільової програми стратегії розвитку маріупольських ЦНАП до 2022 року. Сьогодні на черговій сесії міської ради затвердили оновлену версію документа. Мета - зробити соціальні сервіси ще доступнішими і комфортними для жителів. Крім роботи над цифровою трансформацією пропонованих послуг, перед ЦНАП стоїть завдання стати платформою для відкритої комунікації в форматі «влада-громада».

В даному напрямку вже проведена комплексна робота. Тепер маріупольці можуть зареєструвати звернення до депутатів міської ради через Контактно-комунікаційний центр 15-55.

«Цим рішенням ми даємо нашим жителям додаткову можливість ще раз звернутися до депутатів і представників влади. Наше завдання зробити цю комунікацію максимально відкритою і комфортною для маріупольців. Продовжуємо розвивати і доступність сервісів ЦНАП. Ми починали з 100 послуг, а зараз їх - 409. І це заслуга тих, хто невтомно працював і вибудовував нову комплексну систему соціальних сервісів», - підкреслив секретар міської ради Степан Махсма.

Для реєстрації звернення необхідно зателефонувати за номерами служби і зареєструвати його. Оператор сам класифікує заявку і привласнить їй виконавця. Далі, в залежності від виду звернення, відповідні роз'яснення будуть надані заявнику терміном від 1 до 14 днів.

Також одним з ключових завдань ЦНАП залишається цифрова трансформація надання соціальних сервісів. На сьогодні на державному порталі «Дія» маріупольці вже можуть не виходячи з дому отримати ряд адміністративних послуг.

«Наша мета - розширити перелік онлайн-послуг. Також налагодити цифрову комунікацію співробітників ЦНАП з метою зробити сервіс максимально швидким і комфортним», - підкреслила виконуюча обов'язки директора департаменту адміністративних послуг Сузанна Костромітіна.

Читайте також наші новини в Facebook та Telegram.