Новини

Назад

Маріупольців закликають звертатися в комунальні підприємства дистанційно (ТЕЛЕФОНИ)

17 березня 2020, 12:23
4104
Суспільство

Маріупольські комунальні підприємства продовжують працювати в штатному режимі. Жителів просять до 3 квітня не приходити на абонентські ділянки, а погоджувати всі питання дистанційно. Для цього будуть працювати телефони.

«На надання послуг обмеження впливати не буде. Договори, які необхідно переукласти з комунальними підприємствами, припиняються. Ніякої відповідальності для жителів за не оформлення договорів не буде», - розповів перший заступник міського голови Михайло Когут.

Він додав, більше 500 чоловік будуть задіяні в проведенні заходів з дезінфекції під'їздів і ліфтів.

Нижче ви можете ознайомитись з контактними даними, за якими можна звертатися в комунальні підприємства міста.

  • ККП «Маріупольтепломережа»

З питань, що стосуються якості теплопостачання і забезпечення гарячою водою, можна звертатися до відділів теплової інспекції в районах міста за телефонами:

Управління 067-640-09-07, 51-20-40

Центральний-1 067-640-05-04

Центральний-2 097-202-31-55, 067-640-00-72, 51-13-10

Приморський 097-202-31-66, 37-40-08

Кальміуський 067-644-01-05, 47-32-38

Лівобережний 067-626-13-63

Передати показання лічильника за допомогою таких дій:

  • Через особистий кабінет клієнта на сайті за посиланням https://mrpl-teplo.com.ua
  • Через багатоканальну телефонну лінію: (098) 184 68 00, або за телефонами абонентських ділянок: в Приморському районі тел. 37-10-86, в Центральному районі тел. 51-12-84, 51-12-07
  • У мессенджере viber і telegram за телефонами:

067-640-33-43 (для жителів Центрального району)

067-640-30-11 (для жителів Приморського району)

067-640-31-30 (для жителів Кальміуського району)

067-640-36-16 (для жителів Лівобережного району)

  • Написати листа на абонентські ділянки в районах міста, а саме

[email protected] - в Кальміуському районі (пр. Нікопольський, 139)

[email protected] - в Лівобережному районі (вул. Пашковського, 5, вул. Олімпійська, 191-б)

[email protected] - в Приморському районі (пр. Будівельників, 39)

[email protected] - в Центральному районі (вул. Купріна, 9-а, бул. Шевченка, 75)

З інших питань можна залишити заявку на сайті компанії https://mrpl-teplo.com.ua або багатоканальним телефоном (098) 184 68 00, а саме:

- на збій в роботі лічильника;

- постановку / зняття лічильника з комерційного обліку підприємства;

- питання щодо нарахування платежів за послуги підприємства;

- укладання договорів;

- отримати консультації з питань теплопостачання.

Додатково надаємо телефони інших служб підприємства:

- телефон бюро по роботі зі споживачами (звернення фізичних осіб) (0629) 52-68-44

- телефон відділу документаційного забезпечення підприємства (звернення юридичних осіб) (0629) 52-84-48

- диспетчерська служба (з питань аварійних ситуацій) (0629) 51-20-42; (0629) 34-54-21

- електронна пошта підприємства:

[email protected]

  • КП «МВУ ВКГ»

Передати показання лічильника можна:

  • через цілодобовий «Особистий кабінет» споживача на сайті КП «Маріупольське ВУВКГ» - www.mvk.org.ua (вкладка «абоненту» → «Особистий кабінет»);

Задати питання фахівцям підприємства для отримання необхідної інформації і передати показання лічильника:

  • через багатоканальні телефонні лінії: в робочі дні з понеділка по п'ятницю з 7.00-16.00:

(095) 2487548;

(097) 0753573 (смс / вайбер),

40-77-97;

  • через повідомлення в месенджері viber на номер:

097-075-35-73 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень);

  • через телефони абонентських ділянок:

Центральний район: моб. (068) 182 71 84, тел. 34-92-18;

Приморський район моб. (068) 165 63 59, тел. 37-93-04

Кальміуський район моб. (068) 165 63 60, тел. 38-69-94

Лівобережний район моб. (068) 1656362, тел. 22-12-14

  • за допомогою особистого повідомлення на сторінці в facebook: Маріупольський водоканал;
  • направити лист на електронну пошту підприємства

E-mail: [email protected]

Абонентського відділу e-mail: [email protected], [email protected]

  • КП «Комунальник»

Через особистий кабінет на сайті https://kommunalnik.in.ua/ можна:

  • Переукласти договір;
  • Провести звірку заборгованості;
  • Провести оплату;

Також, ви можете відправити лист за адресою: [email protected] або дізнатися інформацію по телефону:

068-780-07-03, 40-11-47

З 7:00 до 16:00 з понеділка по четвер,

З 7:00 до 15:00 у п'ятницю.

ЖКП «Житло«Центр»

На сайті підприємства http://zhitlocentr.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проведення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також за телефоном - 097-116-99-36 (бухгалтерія)

Звернутися з поточних питань можна за наступними телефонами:

  • Фронт-офіс: 097-116-99-36

З 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер, перерва: 12: 00-12: 48

З 8:00 до 16-00 в п'ятницю

Вихідні: субота - неділя.

  • Аварійна служба: 098-734-58-36 (в робочі дні з 17:00 до 8:00, у вихідні дні цілодобово)

ЖКП «Азовжитлокомплекс»

На сайті підприємства http://ajk.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проведення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також по телефону - (098) 402-36-51

Звернутися з поточних питань можна за наступними телефонами:

  • Фронт-офіс: тел. (096) 184-99-74

З 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер, перерва: 12: 00-12: 48

З 8:00 до 16-00 в п'ятницю

Вихідні: субота - неділя.

  • Аварійна служба: графік роботи: пн.-чт. з 17:00 до 8:00; пунктів. з 16:00 до 8:00; вихідні та святкові дні - цілодобово, тел.- (098) 402-28-31.

ККП «УК«Східна»

На сайті підприємства http://kkpkkshidna.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проверення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також по телефону - (068) 660-92-33;

Звернутися з поточних питань можна за телефонами:

  • Фронт-офіс: 24-11-62; (068) 660-92-33;

Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00

п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48

  • Телефон аварійної служби: (067) 624-39-41 (з 17:00 до 8:00 в робочі дні, у вихідні та святкові цілодобово)

ККП «УК«Приморська»

Звернутися з поточних питань можна за телефонами:

37-60-10, 096-587-86-74

Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00

п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48

Телефон аварійної служби: 098-734-58-36 (з 17:00 до 8:00 в робочі дні, у вихідні та святкові цілодобово)

ЖКП «УК«Кальміуська»

Звернутися з поточних питань можна за телефонами:

 067-653-43-93

Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00

п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48

Телефон аварійної служби: 068-817-80-68 (з 17:00 до 8:00 в робочі дні, у вихідні та святкові цілодобово)

ТОВ «Місто для людей Маріуполь»

Сайт підприємства: https://mdl.com.ua/ru/mdl-mariupol-2/

Звернутися з усіх питань можна за телефонами:

067-817-81-47; 067-374-56-95; 067-374-66-61

Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00

п'ятниця: 8: 00-16: 00,

Цілодобово колл-центр для заявок: 062-948-48-00; 067-400-10-20;

050-800-95-25.

ТОВ «Житло -22»

Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 098-054-85-77

ТОВ «Житло- 25»

Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 097-315-99-79

ТОВ «Житло - Гарант»

Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 068-265-74-39

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.