Новини

Назад

Маріупольці активно користуються інклюзивною послугою в Центрі надання адміністративних послуг

12 листопада 2019, 16:24
705
Суспільство, Соціальне забезпечення

Вже більше місяця в Центрі надання адміністративних послуг працює додатковий сервіс для людей з проблемами слуху. Він реалізується в рамках пілотного проекту з надання послуг через унікальне в Україні програмне забезпечення.

Послуга користується попитом у маріупольців і дозволяє налагодити комфортну комунікацію між фахівцями центру і відвідувачами. Коли за сервісом звертається людина з порушенням слуху, адміністратор на планшеті підключає скайп-зв'язок з перекладачем жестової мови. В ході консультації він здійснює двосторонній переклад.

За словами начальника ЦНАП Дар'ї Колесовой, розвиток інклюзивно-привітного сервісу в даний час є пріоритетним напрямком.

«Наша мета - забезпечити спрощений доступ людей з інвалідністю для отримання адміністративних послуг. Усунути бар'єри і створити привітну атмосферу соціального та інфраструктурного середовища на всіх локаціях Центру надання адміністративних послуг», - підкреслила вона.

Варто відзначити, що в центрі вже рік працює послуга - «мобільний адміністратор». З моменту введення сервісу ним скористалися більше 100 маріупольців. Він дозволяє скористатися послугами центру не виходячи з дому.

Читайте також наші новини у Facebook та Telegram.