A-A+vision

Новини

Назад

Контакт-центр за 2019 рік обробив 136 тисяч звернень маріупольців

23 січня 2020, 16:10
178
Суспільство, Житлово-комунальне господарство

Контактно-комунікаційний центр (Служба «15-55») підбив підсумки роботи за 2019 рік. Так, до ККЦ надійшло понад 136 тисяч звернень. Також відбулося посилення мобільності послуг.

Повідомлення, які були отримані через електронний кабінет або мобільний додаток, оброблюються за три хвилини. Показник підтвердження виконання заявок з першого запиту у сіті-боті складає 96%.  Працівниками служби було надано 68 тисяч консультацій та  прийнято понад 35 тисяч звернень.

Крім того, з’явився сіті-бот «Назар». Він, через месенджери Viber та Telegram, надає інформацію стосовно поточних ремонтів та строків усунень аварій за певною адресою. Мобільний додаток ККЦ тепер можна скачати й для системи IOS. Він поповнився новими блоками «Опитування» та «Онлайн-чат». Також маріупольці можуть надіслати повідомлення, фото та аудіофайли у Viber, Telegram (@kontakt_center) та WhatsApp.

У більшості випадків звернення маріупольців надходили по телефону. Популярність чат-боту продовжує набирати обертів. З початку його роботи вже отримано 8107 повідомлень.

Читайте також наші новини у Facebook та Telegram.