Нарахування у платіжці за світло іноді можуть не співпадати з фактичним споживанням. Зазвичай це стається, якщо споживачі забувають передати показання лічильника або роблять це невчасно чи неправильно. Як повідомляє прес-служба постачальника електроенергіїYASNO, є п’ять порад, щоб завжди бути впевненими у точності нарахувань.
Маріупольцям слід пам’ятати, що:
- щомісяця повідомляти показання лічильника. Інакше нарахування будуть здійснюватися за середнім споживанням на основі отриманих у попередні місяці даних;
- передавати показання з 1 по 3 число;
- звертатися до оператора системи розподілу, якщо не згодні з вказаними у платіжці показаннями. Постачальник YASNO здійснює нарахування на основі обсягів споживання, які надає оператор системи розподілу (ОСР);
- сплачувати всю суму в платіжці, а не лише частину. Якщо клієнт не згоден з сумою в рахунку, слід звернутися до постачальника, якщо не згоден з показаннями – до ОСР. Не вирішуючи питання з енергокомпаніями, споживач лише накопичуватиме борг;
- відмовитися від самостійного розрахування суми до сплати, щоб не припуститися помилки. YASNO надає споживачам можливість не робити обчислення та надсилає платіжки з уже вказаною сумою.
Окрім чат-бота, передати показання постачальнику легко та просто:
- через форму швидкої передачі показань на сайті YASNO;
- в особистих повідомлень на сторінці у Facebook;
- в Особистому кабінеті;
- за телефонами контакт-центру (095/067) 65 26 000, (0629) 52 60 00.