A-A+vision

Новини

Назад

Як оперативно та зручно передати покази електричного лічильника

18 лютого 2020, 16:25
181
Суспільство, Житлово-комунальне господарство

Донецькі електромережі вдвічі скоротили час очікування клієнтом з'єднання з оператором кол-центру. Завдяки запуску інтерактивного голосового меню (IVR), середній час дозвону скоротився з 82 секунд до 40.

Як повідомляє прес-служба ДТЕК, щомісяця до кол-центру надходить в середньому 10 тис дзвінків. До 5 тис клієнтів передають покази лічильника за світло за допомогою IVR-меню, використовуючи функцію «Передача показань приладу обліку».

Передати показання лічильника можна наступним чином:

  • зателефонувати до кол-центру за телефонами (0629) 45-04-73, 099-450-0473, 096-450-0473. Вони працюють 24/7;
  •  вибрати функцію «Передача показань приладу обліку» (кнопка «2»);
  • якщо особовий рахунок містить виключно цифри, дзвінок переадресовується на передачу показань через IVR. Клієнт вибирає свій район електричних мереж, вводить номер особового рахунку, показання приладу обліку (в тому числі 2-х або 3-х зонного) і підтверджує інформацію;
  • якщо ж особовий рахунок, крім цифр містить букви і символи, клієнта з'єднують з оператором, якому він повідомляє показання.

Передавати показання спожитої електроенергії необхідно щомісяця в період: два останніх робочих дня поточного місяця - третій робочий день наступного місяця. У ці дні відбувається пікове навантаження на кол-центр і додзвонитися до оператора стає складніше. У таких ситуаціях і допомагає інтерактивне голосове меню IVR.

Також передати показання за світло, повідомити про аварію і перебої в електропостачанні, отримати консультацію можна на сайті ДТЕК Донецькі електромережі та офіційній сторінці компанії в Facebook.

Читайте також наші новини у Facebook та Telegram