У зв’язку з карантинними заходами, міський центр зайнятості запроваджує тимчасові особливості обслуговування клієнтів. Маріупольці можуть звернутись до установи двома шляхами.
Для того, щоб зареєструватись в центрі зайнятості треба:
- надіслати скан заяви та копії усіх необхідних документів на електронну пошту: [email protected]
Далі документи розглядаються фахівцями і зв'язуються за вказаним діючим телефоном.
- прийти до центру зайнятості за адресами: пр. Металургів, 84-Б та пр. Єдності, 60. Можна безконтактно надати необхідні документи та написати необхідні заяви, після чого покласти ці документи до спеціальних скриньок.
Після цього документи розглядаються фахівцями і зв'язуються за вказаним діючим телефоном.
Перелік необхідних документів можна переглянути на сайті Державної служби зайнятості за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/yaki-dokumenty-neobhidno-nadaty-v-centr-zaynyatosti-dlya-reyestraciyi-yak-bezrobitnogo
Форма заяв знаходиться за посиланням: https://drive.google.com/open?Id=1uo4hpkswjlnqp8r0ccfzooiwt1pc6mxu
Опрацювання документів проходить щоденно. Обов’язково надавайте актуальні контактні дані, за якими Ви перебуваєте на постійному зв’язку.
Телефони гарячої лінії:
- Для населення: (0629) 34-35-20 (з 08:00 до 17:00)
- Начальник відділу організації працевлаштування населення: 067-894-55-05 (з 08:00 до 21:00)
- Для роботодавців: (0629) 54-38-85 (з 08:00 до 17:00)