A-A+vision

Новини

Назад

Фахівці «Маріупольтепломережі» підвищували комунікацію та вчилися технології «надж»

22 листопада 2019, 15:58
130
Суспільство, Житлово-комунальне господарство

Спеціалісти Інституту місцевого розвитку провели дводенний консультаційний тренінг, учасниками котрого стали понад 60 фахівців КП «Маріупольтепломережа». Його мета - розбудова потенціалу та підвищення інституційної спроможності працівників як абонентського відділу, так і інших служб та підрозділів підприємства.  

Під час зустрічей  учасників інформували про останні зміни законодавства, що регулює процеси надання та споживання житлово-комунальних послуг, акцентували увагу на особливостях запровадження нового законодавства на практиці. Більше часу було присвячено соціально-психологічним аспектам роботи зі споживачам. Зокрема, питанням ефективного спілкування співробітників абонентського відділу із клієнтами. Учасники виконували практичні вправи для вироблення навичок успішної комунікації.

Також присутні ознайомилися з технологією «надж», застосування якої дозволяє людині робити правильний вибір. При цьому оптимальний вибір акцентується, а інші варіанти не забороняються. Обговорили також тонкощі етикету ділового телефонного спілкування, провели тестування на визначення ефективності їхньої комунікації по телефону. Розглянули конфлікти під час контактів із відвідувачами, причини їхнього виникнення та способи подолання. А також проаналізували типи «складних» клієнтів і шляхи впливу на них для уникнення конфліктної ситуації.

Значну зацікавленість викликала презентація, що стосувалася стресових ситуацій. Учасникам були запропоновані вправи, які підвищують стресостійкість, поліпшують розумову діяльність та виваженість прийняття рішень.

Другого дня відбулася робоча зустріч з керівниками підрозділів підприємства. З ними обговорили  питання формування іміджу «Маріупольтепломережі». Адже кожен працівник на своєму робочому місці працює на позитивне сприйняття підприємства. Крім того, спеціалісти Інституту місцевого розвитку приділили увагу сайту підприємства, а також надали свої рекомендації щодо підвищення його інформативності та зручності для користувачів.

Читайте також наші новини у Facebook і Telegram.