Новини

Назад

До кого звертатись з питань електролічильника?

08 квітня 2021, 09:41
2363
Суспільство

У компанії YASNO розповідають куди треба звертатися, якщо зламався лічильник електроенергії або є сумніви щодо правильності показань на ньому. Щоб швидко вирішити ситуацію, варто звернутися до електропостачальника або оператора системи розподілу (ОСР).

Так, у випадку заміни, параметризації або опломбування лічильника, несправності приладу, аварійних ситуацій, тобто з усіх технічних питань необхідно звертатися до оператора системи розподілу (ОСР), до електромереж якого підключений будинок. На Донеччині це «ДТЕК Донецькі електромережі», «ДТЕК Високовольтні мережі», «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля», «Регіональні електромережі», «Укрзалізниця», НЕК «Укренерго».

У свою чергу, електропостачальник YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») проводить нарахування і виставляє остаточний рахунок, приймає оплату від клієнтів, пропонує енергоефективні товари та послуги. До постачальника також можна звертатись за готовим рішенням з економії на рахунках за електроенергію. Адже у YASNO можна замовити енергоефективний набір, у складі якого двозонний лічильник, програмована розетка з таймером та LED-лампи.

Передавати показання лічильника можна як електропостачальнику, так і оператору системи розподілу.

«Ми нагадуємо, що оператор системи розподілу (ОСР) та постачальник електроенергії мають різні функції. Дізнатися більше про зони відповідальності кожної компанії можна на нашому сайті. Також там є телефони контакт-центру YASNO та контакти ОСР», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.