Вже менше ніж за місяць почнеться новий навчальний рік. Тисячі маріупольських школярів знову сядуть за парти в пошуках знань. Але як бути з дітьми, для яких освіта серед своїх однолітків до останнього була під питанням. Цією проблемою зацікавився голова постійної комісії з питань освіти і науки, духовності, молодіжної політики, у справах сім'ї, культури і спорту, депутат Володимир Курський.
Діти з особливими освітніми потребами можуть навчатися у загальноосвітніх навчальних закладах, які найбільш зручні для них і близько розташовані до місця проживання. Важливо тільки забезпечити умови і зручність. З цією метою і була розглянута можливість створення додаткових класів в загальноосвітніх школах. У минулому навчальному році в Маріуполі навчалася 571 дитина з інвалідністю, з них 228 - вдома.
«Є дітки з певними потребами і їм необхідна допомога для адаптації та організації навчального процесу, щоб вони вільно могли навчатися зі своїми однолітками. З першого вересня в 14 школах передбачена робота класів з інклюзивним навчанням для дітей з особливими освітніми потребами та в двох дитячих садах вже відкриті групи з інклюзивним навчанням. Це необхідність не тільки для особливих дітей, а й для звичайних: вони вчитимуться спілкуватися один з одним», -уточнює депутат Курський.
Як розповідають в Департаменті освіти, в рамках удосконалення навчально-виховних процесів додатково будуть введені ставка психолога і дефектолога в школі № 52, в школі-садку № 71 - ставка офтальмолога і вчителя-дефектолога.
В інклюзивних класах будуть додатково введені ставки асистента вчителя, логопеда і педагога-дефектолога.
Незабаром в нашому місті перестануть підніматися питання доступності та соціалізації дітей з особливими потребами. А вдосконалення системи освіти - це невеликий крок до цієї мети.