vision

Новини

Назад

У телефонному режимі та через електронні сервіси: КСНи продовжують приймати звернення громадян

24 вересня 2020, 16:39
223
Діяльність депутатського корпусу

Як зазначила голова КСН «Хмельницький» Ніна Назарова, напередодні опалювального сезону збільшилася кількість звернень з питань надання актів про фактичне проживання для призначення субсидій.  «Крім того, люди звертаються за актами обстеження житлово-побутових умов для отримання матеріальної допомоги», - говорить вона.

Її колега, голова КСН «Азов’є» Ірина Тіра розповідає, що в основному жителі задають питання у телефонному режимі.  «Наприклад, людей цікавить, коли будуть ліквідовані розриття після ремонту комунікацій. У разі аварійних відключень води або світла, жителі цікавляться термінами закінчення робіт.  Також громадяни задають питання, що стосуються асфальтування доріг, обрізки дерев, прибирання сухостою за конкретними адресами», - ділиться вона.

  Депутат Лілія Борисенко каже, що робота КСНів дуже важлива. «Комітети найперші помічники депутатів, вони наші координатори і розставляють пріоритети по проблемам, які вимагають першочергового вирішення. І в умовах карантину КСНи не припиняють комунікацію з жителями», - стверджує вона.

Нагадаємо, адреси електронної пошти всіх КСНів міста, контактні телефони голів комітетів можна знайти на сайті «Маріупольської міської ради» у розділі «Міське управління» - «Комітети самоорганізації населення»: https://mariupolrada.gov.ua/ru/self-organize-committee.  А також всі дані можна отримати через сіті-бот «Назар» та опцію «Мій депутат», або скориставшись електронним сервісом «Карта депутата».