vision

Новини

Назад

У телефонному режимі та через електронні сервіси: КСНи продовжують приймати звернення громадян

30 липня 2020, 09:21
205
Діяльність депутатського корпусу

З ослабленням карантину до КСНів стало надходити більше звернень від жителів.  Голова комітету «232 квартал» Ольга Корчака каже, основна кількість городян звертається до комітету в режимі телефонного зв'язку.  «Люди цікавляться довідками для отримання актів про фактичне проживання, про обстеження матеріально-побутових умов. А ось мешканці приватного сектору звертаються за довідками про наявність пічного опалення », - зазначає голова комітету.

Секретар КСН «Приморський» Оксана Попова додає, що напередодні початку навчального року збільшилася кількість дзвінків з приводу довідок для школи та дитячих дошкільних установ.  «Наприклад, якщо батьки зареєстровані в одному районі міста, а фактично з дітьми проживають в нашому.  Для оформлення до школи або дитсадка їм і потрібні акти, що підтверджують цей факт», - говорить вона.

Депутат Ніна Воробей зазначає, незважаючи на карантин, депутати впроваджують додаткові канали комунікації з населенням.  «Люди виважено і з розумінням підходять до такої форми прийомів.  Так, зараз у місті повним ходом проводиться асфальтування доріг та внутрішньоквартальних територій.  Відповідно і від жителів надходить багато звернень з цього питання.  Люди цікавляться, коли такі роботи розпочнуться за їхніми адресами.  На телефонні звернення ми намагаємося оперативно реагувати, але у разі складних питань, просимо громадян письмово направляти свої звернення», - підкреслила вона.

Нагадаємо, що адреси електронної пошти всіх КСН міста, номери телефонів голів комітетів можна знайти на сайті «Маріупольської міської ради» у розділі «Міське управління» - «Комітети самоорганізації населення»: https://mariupolrada.gov.ua/ru/self-organize-committee.  А також всі дані можна отримати через сіти-бот «Назар» за опцією «Мій депутат», або скориставшись електронним сервісом «Карта депутата».