Проект рішення "Про затвердження Положення про формування житлового фонду Маріуполя", надав департамент по роботі з активами міської ради.
Як зазначила директор департаменту Світлана Штенда, це Положення розроблено з метою здійснення належного контролю за майном (рухомим та нерухомим), власник якого помер, а спадок не прийнятий у встановленому законом порядку.
Крім того, дія Положення поширюється на земельні ділянки, будинки, будівлі, споруди, житлові та нежитлові приміщення, розташовані у місті, а також рухоме майно, цінні папери й грошові кошти, визнані судом спадком від померлого.
Як відмітила Світлана Штенда, спадок може перейти у комунальну власність міста у декількох випадках. Наприклад, за відсутності спадкоємців по заповіту й згідно із законом, у разі усунення спадкоємців від права на спадок або відмову від спадку, а також з інших причин.
"Прийняття цього Положення дозволить регулювати правовідносини щодо поводження із спадком померлого, а також житловим фондом міської ради", - підкреслила Світлана Штенда.
Інформацію про таку нерухомість міська рада отримуватиме з різних служб, таких як нотаріальні контори, установи Міністерства внутрішніх справ, РАЦСів, ДРЖКІ, департамент соціального захисту та служби у справах дітей, виконавчі органи.
У Положенні також вказано, що якщо спадкоємець заявить про свої права на нерухомість, то такі випадки вирішуватимуться у судовому порядку.
Як зазначили у департаменті по роботі з активами, прийнята на баланс нерухомість буде розподілена серед маріупольців, котрі перебувають на квартирній черзі. І пріоритет у цьому буде віддано соціально-незахищеним городянам.