A-A+vision

Новини

Назад

«Маріупольтепломережа» інформує про можливість отримання дистанційної консультації

30 червня 2020, 10:00
75
Житлово-комунальне господарство

У зв’язку з подовженням в Україні карантину, абонентська служба КП «Маріупольтепломережа» тимчасово не може приймати споживачів. Для отримання відповідей на питання пов’язані з діяльністю підприємства маріупольці можуть звернутися за дистанційною консультацією.  

У звичному режимі працює багатоканальний телефон «Маріупольтепломережі» - (098) 184 68 00, який щодня приймає безліч дзвінків. Але бувають періоди, коли кількість одночасних звернень переважає число операторів.

Для отримання консультації фахівців просимо надавати перевагу доступним каналам електронного зв’язку:

  • через електронну пошту абонентських ділянок:
  • mtm.ao.kalmius@ukr.net - у Кальміуському районі
  • mtm.ao.lev@ukr.net - у Лівобережному районі
  • mtm.ao.prim@ukr.net - у Приморському районі
  • mtm.ao.centr1@ukr.net - у Центральному районі
  • за допомогою приватного повідомлення на сторінці підприємства у Facebook за посиланням: https://www.facebook.com/mariupolteploset/
  • на сайті підприємства у вкладці «Задати питання» http://surl.li/bpzg

Для роз’яснень з питань якості надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання, споживачам рекомендовано звертатися в Теплову інспекцію з понеділка по четвер с 8-00 до 16-30, п’ятниця з 8-00 до 16-00 в телефонному режимі за наступними номерами:

  • Управління (067) 640-09-07, (0629) 51-20-40
  • Центральний-1 (067) 640-05-04
  • Центральний-2 (097) 202-31-55, (067) 640-00-72, (0629) 51-13-10
  • Приморський (097) 202-31-66, (0629) 37-40-08
  • Кальміуський (067) 644-01-05, (0629) 47-32-38
  • Лівобережний (067) 626-13-63

Для юридичних осіб, релігійних організацій та інших споживачів рахунки для сплати послуг підприємства можна отримати електронною поштою. Звертайтеся за контактними телефонами:

(0629) 52-85-92, (098) 185-16-61 або напишіть звернення за адресою mtm.ao.pred@ukr.net

З питань реструктуризації заборгованості та з питань, пов’язаних з судовими справами, просимо звертатися за телефоном (068) 431-79-79 для мешканців всіх районів міста.

Нагадуємо додаткові контакти підприємства, які можуть бути корисними при дистанційному зверненні:

  •  Телефон Бюро по роботі зі споживачами (звернення фізичних осіб) (0629) 52-68-44
  •  Телефон відділу документаційного забезпечення підприємства (звернення юридичних осіб) (0629) 52-84-48
  •  Диспетчерська служба (з питань аварійних ситуацій) (0629) 51-20-42, (0629) 34-54-21
  •  Електронна пошта підприємства: teploset@mariupolrada.gov.ua

Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги «Маріупольтепломережа». Ці кошти потрібні підприємству, щоб якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.

Читайте також наші новини в Facebook та Telegram.