Представникам громадських організацій пропонується взяти участь у конкурсному відборі для включення до складу Експертної ради. Для здійснення діяльності згідно частини І «Бюджет громадської участі» Положення про громадський бюджет Маріуполя.
Основними завданнями Експертної ради є:
- здійснення діяльності щодо загальної організації та супроводження громадських ініціатив (бюджету участі) до формування рейтингу проектів.
- підрахунок голосів, відданих за проекти громадського бюджету;
- сприяння у забезпеченні інформаційної та організаційної підтримки авторів проектів;
- розгляд спірних ситуацій, що виникають у процесі реалізації громадського бюджету при розгляді проектів за зверненнями авторів проектів (або власної ініціативи);
- сприяння у проведенні експертизи проектів перед винесенням на голосування;
- здійснення інших завдань, що сприятимуть реалізації громадського бюджету.
Для подання заяви необхідно заповнити бланк згідно форми до якого додати:
1. Для голови громадської організації:
- копію паспорту;
- копію свідоцтва про реєстрацію громадської організації.
2. Для представника громадської організації:
- копію паспорту;
- копію свідоцтва про реєстрацію громадської організації;
- копію гарантійного листу за підписом голови громадської організації про повноваження щодо представництва громадської організації.
Заяви з пакетом документів приймаються до 14-00 15.06.2020 за адресою вул. Митрополитська, 39 – відділ діловодства управління з питань звернень громадян та діловодства міської ради (перший поверх - ресепшн). Також заяви з пакетом документів щодо участі можна направити на електронну адресу відділу діловодства міської ради [email protected]
Після збору заяв буде проведено он-лайн голосування на офіційному сайті Маріупольської міської ради щодо визначення кандидатур для включення до Експертної ради.
Заяву можливо завантажити у розділі «ДОПОМОГА» - «БЛАНКИ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ»-«Заява для участі в Експертній раді представника громадської організації_2020» за посиланням mariupolrada.gov.ua