З настанням холодів, скороченням світлового дня виростає споживання електроенергії. Для того, щоб клієнти не плуталися в отриманих рахунках, ДТЕК Донецькобленерго нагадує, яким чином формуються рахунки за електроенергію.
Слід звернути увагу на наступні моменти:
- на сьогодні розрахунковим періодом є календарний місяць. Раніше розрахунки прив'язувалися до контрольних зніманнь і відбувалися не з 1 по 1-е, як зараз, а, скажімо, з 15 по 15, в залежності від дати фіксації показань лічильника. Ця зміна внесена до Правил користування електроенергією для населення відповідно до Постанови Кабміну № 591 від 23.08.2016г;
- вихідними даними для визначення обсягів і вартості спожитої електроенергії є показання лічильника на 1 число кожного місяця. Таким чином, передаючи в компанію відомості про фактичні показаннях свого лічильника з 28-го по 3-тє число щомісяця, ви позбавите себе від сюрпризів. Якщо ж з якихось причин ви не встигли або не змогли внести фактичні свідчення в вищевказані дні, то обсяги споживання будуть розраховуватися виходячи з середньодобових показників за попередній місяць.
Повідомити свідчення за допомогою таких дій:
- за допомогою сервісу Особистий кабінет побутового клієнта. Крім цього, сервіс дозволяє миттєво оплачувати рахунки за електроенергію без комісії за допомогою платіжних карт, а також управляти своїми даними за особовим рахунком;
- за допомогою СМС: в центрах обслуговування клієнтів є можливість безкоштовно оформити сервіс СМС-інформування. Так споживачі можуть направляти інформацію про фактичні показання лічильників, а також отримувати від Компанії актуальну інформацію;
- зателефонувавши за номером колл-центру 0-800-500-473 (безкоштовно з міських і мобільних телефонів). Ця послуга доступна для жителів Маріуполя, Краматорська, Слов'янська, Авдіївки, Ясинуватського району, Костянтинівки та Костянтинівського району.