A-A+vision

Міське врядування

Назад

Відділ звернень громадян

Метою відділу є забезпечення державної політики з питань роботи зі зверненнями громадян, які надійшли на ім’я керівників міської ради; забезпечення права громадян вносити керівництву міської ради пропозиції до їх діяльності, викриття недоліків в роботі, оскаржувати дії посадових осіб органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, для покращення роботи органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, закладів, установ, організацій, для відстоювання своїх прав та законних інтересів;контроль за станом роботи зі зверненнями громадян;аналіз звернень громадян, вивчення причин, що породжують звернення.

Контактна інформація
Юридична адресапр. Миру, 70, м. Маріуполь, Донецька область, 87500 Україна
E-mailanna.shiyan@mariupolrada.gov.ua
Номер телефону(0629) 33-45-57, 098-184-21-00, 050-390-60-62.
  • Організація та ведення особистого прийому громадян керівниками міської ради, здійснення контролю за веденням особистого прийому громадян керівниками районних адміністрацій, відділів, управлінь та служб міської ради.
  • Надання консультацій та роз'яснень громадянам, які звернулися до відділу з питань, які у них виникли.
  • Облік, реєстрація та опрацювання пропозицій, заяв та скарг громадян, які надходять на ім’я керівників міської ради, відповідно із Законом України “Про звернення громадян”.
  • Попередній розгляд звернень громадян, підготовка їх в установленому порядку для подальшої доповіді керівництву міської ради.
  • Контроль за дотриманням встановлених чинним законодавством та керівництвом міської ради термінів розгляду звернень громадян.
  • Контроль за виконанням резолюцій керівників міської ради зі звернень громадян.
  • Вивчення, опрацювання та аналізування колективних та повторних звернень громадян, а також звернень до органів вищого рівня, здійснення систематичного контролю за забезпеченням оперативного вжиття виконавцями, відповідно до їх повноважень, заходів до розв’язання проблем, що спричинили ці звернення, надання пропозицій щодо їх вирішення.
  • Організація і здійснення перевірок стану роботи з розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради, на підприємствах, в установах та організаціях міста.
  • Узагальнення практики роботи зі зверненнями громадян, внесення керівництву міської ради пропозицій з удосконалення цієї роботи.
  • Здійснення контролю за виконанням розпоряджень міського голови з питань роботи зі зверненнями громадян.
  • Організація та проведення семінарів, нарад з питань удосконалення роботи зі зверненнями громадян.
  • Облік та збереження завершених діловодством справ зі звернень громадян, підготовка та здавання їх до архіву.
  • Забезпечення виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” з питань, що відносяться до компетенції управління.

Звіт про надходження запитів на інформацію у червні 2018 року

ІНФОРМАЦІЯ звернення громадян (docx, 54.8 KB)
дата оновлення: 24.02.2020