A-A+vision

Міське врядування

Назад

Відділ соціальних інспекторів

Метою відділу є здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям, яка призначається з урахуванням доходу сім’ї, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги (далі - державна соціальна допомога), за цільовим використанням коштів державного бюджету, спрямованих на цю мету, за призначенням (відновленням) виплати внутрішньо переміщеним особам пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, пільг (далі- соціальні виплати) за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Контактна інформація
Юридична адресапр. Миру, 87а, м. Маріуполь, Донецька обл., 87500
E-mailtatyana.klimova@mariupolrada.gov.ua
Номер телефону-
  • Перевірка достовірності та повноти подання інформації про доходи та майновий стан громадян, яка подається для призначення соціальних допомог.
  • Вибіркова перевірка особових справ одержувачів державної соціальної допомоги.
  • Складання актів за підсумками перевірки з висновками щодо правильності призначення державної соціальної допомоги.
  • Перевірка достовірності та повноти інформації про фактичне місце проживання (перебування) внутрішньо переміщених осіб зі складанням акту обстеження матеріально побутових умов сім’ї.
  • Моніторинг призначення та виплати державної соціальної допомоги. Аналізу причин порушення законодавства з питань надання державної соціальної допомоги.   
  • Підготовка пропозицій щодо припинення надання державної соціальної допомоги, позбавлення права на продовження строку її надання, зменшення розміру допомоги у випадках, передбачених законодавством.
  • Співпраця з органами державної служби зайнятості, служби у справах дітей, органами Пенсійного фонду України, робочими органами виконавчої дирекції  Фонду соціального страхування, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, державними органами нагляду за охороною праці, профспілковими та громадськими об’єднаннями у вирішенні питань соціального захисту населення та проведення соціальних виплат внутрішньо перемішеним особам. 
  • Аналіз причин порушення законодавства з питань надання державної соціальної допомоги.
  • Обмін з територіальними органами  ДФС,  МВС,  Держфінінспекції,  Державної  служби з питань геодезії,  картографії  та  кадастру,  Пенсійного  фонду  України, територіальних  органів  ДМС,  реєстраційних  служб,  що проводять реєстрацію  прав на нерухоме майно, бюро технічної інвентаризації, відділів  державної  реєстрації  актів  цивільного  стану, органів охорони  здоров’я,  інших  органів виконавчої  влади  та  органів місцевого    самоврядування,    а   також   навчальних   закладів, підприємств,  установ, організацій усіх форм власності інформацією, необхідною  для  перевірки достовірності даних, отриманих від осіб, які  звертаються  за  призначенням  державної соціальної допомоги.
  • Розгляд звернень юридичних та фізичних осіб з питань роботи відділу.
дата оновлення: 21.11.2019