A-A+vision

Міське врядування

Назад

Відділ планово-фінансової роботи та тендерних процедур

Метою відділу є ведення бухгалтерського обліку майна, коштів, фондів тощо; контроль за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення фінансових документів; ведення обліку виконання зведеного кошторису загального та спеціального фондів; формування, ведення та зберігання даних економічної та бухгалтерської інформації, внесення змін до довідкової та нормативної інформації; ведення обліку фінансування підвідомчих установ в межах виділених асигнувань, планів асигнувань підвідомчих установ, виконання планів мереж, штатів і контингентів.

Контактна інформація
Юридична адресавул. Георгіївська, 47, м.Маріуполь, Донецька область, 87515 Україна
E-mailnatalya.memruk@mariupolrada.gov.ua
Номер телефону(0629) 40-98-51
  • Здійснення операцій, повʼязаних з рухом грошових коштів на рахунках в органах Державного казначейства та в установах банків, товарно-матеріальних цінностей.
  • Робота щодо обліку виконання зведеного кошторису загального та спеціального фондів, обліку змін, що вносяться у встановленому порядку до зведеного кошторису по доходах і видатках за загальним та спеціальним фондами. складаня звіту зведеного кошторису і подання фінансовому департаменту міської ради та Управлінню Державного казначейства у м. Маріуполі.
  • 3дійснення обліку коштів спеціального фонду бюджету.
  • Ведення обліку фінансування підвідомчих установ в межах виділених асигнувань.
  • Ведення обліку планів асигнувань підвідомчих установ та облік змін до них.
  • Ведення обліку виконання планів мереж, штатів і контингентів, облік змін, що вноситься до них.
  • Контроль виконання програми соціально-економічного розвитку.
  • Підготовка проекту бюджету департаменту культурно-громадського розвитку та підвідомчих установ.
  • Складання фінансових звітів та подання їх до органів Державного казначейства у м.Маріуполі.
  • Надання до фінансового департаменту міської ради інформації, що стосується видатків підвідомчих установ, які повʼязані з виконанням бюджету.
  • 3дійснення нарахування заробітної плати працівникам департаменту культурно-громадського розвитку міської ради.
  • Здійснення аналітичного обліку касових, фактичних та готівкових видатків, облік асигнувань та зобовʼязань, заповнює книгу «журнал-головна».
  • Участь у складанні штатного розпису та кошторису утримання апарату департаменту культурно-громадського розвитку, контроль роботи з питань, повʼязаних з його виконанням.
дата оновлення: 15.01.2020