A-A+vision

Міське врядування

Назад

Відділ обліку та фінансово-економічної діяльності Лівобережної районної адміністрації

Метою відділу є забезпечення ведення та організація бухгалтерського обліку, виконання кошторисів установи по всім напрямкам роботи; розрахунок та здійсненя формування бюджетних запитів; здійсненя контролю за ефективним використанням матеріальних, трудових, фінансових ресурсів.

Контактна інформація
Юридична адресапр. Перемоги,16, м. Маріуполь, Донецька область, 87502 Україна
E-mailMLRA@mariupolrada.gov.ua
Номер телефону(0629) 22-30-65
  • Розробляє та надає міській раді пропозиції стосовно бюджету району, що є складовою частиною бюджету міста та затверджується на сесії міської ради.
  • Здійснює облік, використання коштів загального, спеціального фонду району згідно з законодавством.
  • За рахунок коштів загального та спеціального фонду здійснює видатки на:
    • утримання апарату;
    • утримання комітетів самоорганізації населення;
    • благоустрою міста;
    • проведення святкових заходів;
    • нараховує та перераховує матеріальну допомогу малозабезпеченим громадя-нам району, громадянам які постраждали від стихійного лиха, матеріальну допомогу на поховання;
    • продуктові набори хворим на туберкульоз;
    • підтримку громадських організацій району;
    • утримання Маріупольського міського центру громадян без визначеного місця проживання.
  • Об’єднує на договірних пропозиціях кошти підприємств, організацій, незалежно від форм власності, які розташовані на території району, мешканців для виконання робіт з капітального, поточного ремонту доріг, мереж освітлення та об’єктів соціально - культурної сфери.
  • Забезпечує правильне ведення бухгалтерського обліку і звітності, якісне виконання кошторису витрат по райадміністрації та КСН, цільову витрату фонду заробітної плати, адміністративно – господарських та інших витрат, бюджетну та фінансову дисципліну.
  • Здійснює розробку кошторису райадміністрації та КСН, формує бюджетні запити, підготовлює штатний розпис райадміністрації.
  • Здійснює правильне та своєчасне нарахування, утримання і перерахування податків в місцевий бюджет.
  • Відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі:
    • здійснює облік основних засобів, нематеріальних активів, запасів,
    • складає фінансову звітність;
    • зміни облікових оцінок та виправлення помилок, зменшення корисності активів, зобов’язання;
    • виплати працівникам.
  • Відповідно до вимог законодавства розміщує інформацію на веб- сайтах, порталах, надає відповіді на інформаційні запити, листи, вимоги, подання та ін..
  • Забезпечує суворе дотримання касової дисципліни, належний порядок збереження бухгалтерських документів, бухгалтерського архіву.
  • Використовує для подання звітів електронно - цифровий підпис;
  • За необхідністю готує проекти розпоряджень міського голови про виділення коштів з цільового фонду на різні цілі.
дата оновлення: 22.11.2019