A-A+vision

Міське врядування

Назад

Відділ "Контактно-комунікаційний центр"

Метою відділу є забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, створення необхідних умов для їх реалізації, поліпшення організації, підвищення відповідальності керівиків виконавчих органів міської влади і комунальних піприємств міста Маріуполя та розв`язання проблем, які спричиняють обгрунтовані пропозиції, заяви та скарги що надходять за допомогою телефонного зв'язку та через веб-сайт контакт-центру.

Контактна інформація
Юридична адресапр. Миру, 70, м. Маріуполь, Донецька область, 87500
Номер телефону (050)-345-15-55, (067)-345-15-55
  • Реалізація громадянами права на звернення шляхом подачі звернення з використанням телефону і мережі Інтернет; Забезпечення цілодобового оперативного прийому звернень по телефонних лініях, через Інтернет, реєстрація і направлення на розгляд "виконавцям" відповідно до компетенції;
  • Контроль за розглядом звернень "виконавцями";
  • Зворотній зв'язок з "заявником" з метою підтвердження виконання робіт "виконавцем";
  • Інформування та консультування жителів по вопросамкасающіхся компетенції міської ради;
  • Моніторинг звернень, виконавської дисципліни, підготовка звітів;
  • Анкетування жителів, аналіз найбільш гострих питань;
  • Інформування мешканців міста про аварійні і планових роботах через соціальну мережу Facebook.

Основні документи структури

Положення ККЦ (pdf, 1.4 MB)Регламент ККЦ (pdf, 2.4 MB)
Звіт за 2017 рік (docx, 45.3 KB)Отчет за 2017 год (docx, 46.6 KB)
дата оновлення: 03.12.2019