A-A+vision

Міське врядування

Назад

Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»

Метою діяльності підприємтсва є: господарська діяльність для досягнення економічних та соціальних результатів з метою отримання прибутку; забезпечення високого рівня культури обслуговування пасажирів, санітарного стану та збереження закріпленого майна; повне та якісне задоволення потреб населення у пасажирських перевезеннях міським електричним та автомобільним транспортом.

Контактна інформація
Юридична адресавул. Миколаївська, 92,м. Маріуполь, Донецька область, 87500, Україна
E-mailreception.mttu@mariupolrada.gov.ua
Номер телефону(0629) 33-43-40
  • Перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним  транспортом, реалізація проїзних квитків (разових та місячних);
  • Експлуатація міського електричного та автомобільного  транспорту;
  • Підготовка та підвищення кваліфікації інженерно-технічних працівників, робочих, водіїв пасажирських тролейбусів, трамваїв, автобусів;
  • Капітальний ремонт, поточний ремонт та технічне обслуговування трамваїв, тролейбусів, автомобілів та автобусів;
  • Капітальний ремонт, поточний ремонт та технічне обслуговування трамвайної колії, контактних та кабельних мереж, тягових підстанцій;
  • Обслуговування та використання електричних опор у власних та комерційних цілях;
  • Ремонт та технічне обслуговування легкових автомобілів та інших транспортних засобів, у тому числі на замовлення юридичних та фізичних осіб;
  • Оптова та роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранс-портних засобів;
  • Рекламна діяльність, послуги з розміщення рекламної продукції,  утримання та обслуговування місць розміщення реклами, монтаж та демонтаж реклами;
  • Ремонт та технічне обслуговування електрообладнання;
  • Монтаж, демонтаж, сервісне обслуговування та ремонт електричного та електронного устаткування для транспортних засобів (GPS-навігаторів, відеореєстраторів, GPS систем контролю та управління тощо);
  • Електромонтажні роботи;
  • Надання послуг з медичного огляду  водіїв електротранспорту та автотранспорту підприємства;
  • Надання послуг з медичного огляду водіїв автотранспорту на замовлення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Надання послуг з перевірки  технічного стану автотранспорту юри-дичних осіб та фізичних осіб-підприємців перед його виїздом на лінію
     

 

Реєстр (перелік) наборів відкритих даних Комунального підприємства "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління", розміщених на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних data.gov.ua -http://data.gov.ua/users/5917

Аудиторський висновок за 2015

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 15.11.2018

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 01.12.2018

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 03.12.2018

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 15.12.2018

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 03.01.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 11.01.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 01.02.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 11.02.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 01.03.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 18.03.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 01.04.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 18.04.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 03.05.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 04.06.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 22.07.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 20.08.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 27.09.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 10.10.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 11.10.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 26.11.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 01.12.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 24.12.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 27.12.2019

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 21.01.2020

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 31.01.2020

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 14.02.2020

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 10.04.2020

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 16.04.2020

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 22.04.2020

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 20.05.2020

Організаційна структура КП "МТТУ" станом на 01.06.2020

Звіт про фінансові результати 1 кв. 2018 (pdf, 630.8 KB)Звіт про фінансовий стан 1 кв. 2018 (pdf, 683.0 KB)Звіт про фінансовий стан 1 півріччя 2018 (pdf, 622.8 KB)Звіт про фінансові результати 1 півріччя 2018 (pdf, 583.3 KB)Аудиторський висновок за 1 кв 2016 року (pdf, 2.1 MB)Звіт про фінансовий стан на 30 вересня 2018 (pdf, 410.9 KB)Звіт про фінансові результати за 9 місяці (pdf, 359.8 KB)Баланс 1 полугодие 2016 (xls, 162.5 KB)Форма 2 1 полугодие 2016 (xls, 131.5 KB)Баланс 9 месяцев 2016 (xls, 163.0 KB)Форма 2 9 месяцев 2016 (xls, 131.5 KB)Баланс 2016 (xls, 164.5 KB)Форма 2 2016 (xls, 130.5 KB)Форма 3 2016 (xls, 138.0 KB)Форма 4 2016 (xls, 156.0 KB)Форма 5 2016 (xls, 339.0 KB)Баланс 1 полугодие 2017 (xls, 163.5 KB)Форма 2 1 полугодие 2017 (xls, 131.0 KB)Баланс 1 кв 2017 (xls, 163.5 KB)Форма 2 1 кв 2017 (xls, 131.0 KB)Баланс 9 месяцев 2017 (xls, 164.0 KB)Форма 2 9 месяцев 2017 (xls, 131.0 KB)Звіт про фінансовий стан на 31 грудня 2018 (pdf, 251.3 KB)Звіт про фінансовий стан за 1 квартал 2019 (pdf, 426.3 KB)Звіт про фінансові результати 2018 (pdf, 234.1 KB)Звіт про фінансові результати 1 квартал 2019 (pdf, 413.2 KB)звіт_про_фінансові_результати_за_І_півріччя_2019 (pdf, 1.9 MB)звіт_про_фінансовий_стан_на_30_червня_2019 (pdf, 369.9 KB)Звіт_про_фін.результати_за_9_міс.2019 (pdf, 530.7 KB)Звіт_про_фінансовий_стан_на_30_вересня_2019 (pdf, 386.5 KB)Звіт_про_фінансовий_стан_на_31_грудня_2019 (pdf, 386.8 KB)Звіт_про_фінансові_результати_за_2019_рік (pdf, 529.3 KB)Звіт_про_фінансовий_стан_на_31.03.2020 (pdf, 390.0 KB)Звіт_про_фінансові_результати_за_1_квартал_2020 (pdf, 528.1 KB)
  • Вартість одноразового проїзду в міському електротранспорті – 4 грн., в комунальному автобусі – 5 грн.
  • Вартість єдиного місячного проїзного квитка для користування міським електротранспортом та комунальним автобусом:
  • громадянський, для підприємств – 250 грн.;
  • студентський, учнівський – 125 грн.

Зведений розрахунок тарифу на надання послуг з перевезення пасажирів міським автобусом

Зведений розрахунок тарифу на надання послуг з перевезення пасажирів міським електричним транспортом

Запрошення до тендерів

«Реконструкція тролейбусного депо №4 по вул. Бахчиванджи, 55 у Центральному районі, м. Маріуполь»

Procurement # UPTF-MTP-2 (EBRD ref. 9583-IFT-49557)

Посилання проекту:

Маріупольський тролейбусний проект

Місцезнаходження:

Україна

Бізнес-сектор:

Муніципальна та екологічна інфраструктура

Номер проекту:

49557

Джерело фінансування:

ЄБРР

Тип контракту:

Закупівля робіт

Тип повідомлення:

Повідомлення про закупівлі

Дата випуску:

20 лютого 2020 року

Кінцева дата:

13 травня 2020 року об 12:00 за Великобританією

Це оновлення оригінального повідомлення.

Зважаючи на подорожі та інші обмеження через триваючу кризу COVID-19, тендерний процес переноситься на електронну платформу замовника ЄБРР (ECEPP - https://ecepp.ebrd.com/). Тендер буде повторно опублікований на ECEPP.

Це Запрошення на тендер подає Загальне повідомлення про закупівлі для цього проекту, яке було опубліковане на веб-сайті ЄБРР (www.ebrd.com), Повідомлення про закупівлі 02 жовтня 2018 року.

Закупівлі здійснюватимуться відповідно до «Політики та правил закупівель» ЄБРР (PPR, Rev. листопада 2017 р.), Які публікуються на веб-сайті Банку.

Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно - тролейбусне управління», надалі - «Клієнт або роботодавець», отримало кредит від Європейського банку реконструкції та розвитку (далі - «Банк») і має намір використовувати частину коштів на витрати на проект «Оновлення тролейбусного парку м. Маріуполь», далі - «Проект».

Клієнт тепер пропонує тендери на наступний контракт, надалі - «Контракт», що фінансується з частини вищезазначених надходжень :

Контракт № UPTF-MTP-2: Реконструкція тролейбусного депо №4 по вул. Бахчиванджи, 55 у Центральному районі, м. Маріуполь»

Цей договір включає: реконструкцію та модернізацію енергозберігаючих систем будівель та споруд; капітальний ремонт даху будинків; заміна вікон та дверей; капітальний ремонт приміщень; заміна внутрішніх мереж опалення, електропостачання, водопостачання, каналізації; відновлення систем протипожежного захисту; впровадження систем енергозбереження; будівництво майстерні з обладнанням для канави; будівництво складу; благоустрій прибудинкової території; капітальний ремонт зовнішніх мереж; відновлення асфальтового покриття доріг загальною площею 33805 м²; реконструкція доріг уздовж будівлі запланованої ремонтної майстерні з обладнанням мережевої мережі; відновлення огорожі депо з встановленням по периметру колючого дроту (2000м); відновлення зовнішнього освітлення депо з встановленням енергозберігаючих ламп; заміна воріт; реконструкція мережі каналізації на території депо та майстерні.

Час завершення: 730 днів. Період повідомлення про дефекти: 365 днів.

Учасники тендеру на фінансування контракту, зазначеного вище, є відкритими для фірм та приватних осіб з будь-якої країни.

Для того, щоб бути кваліфікованими для участі у замовленні, учасники тендеру повинні суттєво відповідати наступним мінімальним критеріям:

1. Історія невиконання договорів. Учасник або будь-який партнер у JVCA не повинен мати послідовну історію судових процесів та / або арбітражу, що призводить до винесення рішення проти Учасника або будь-якого партнера в JVCA протягом останніх 3 ( трьох) років .

2. Судова практика. Усі розглянуті судові спори в загальному обсязі не становлять більше 5% (п’яти відсотків) від чистої вартості Учасника і повинні розглядатися як вирішені проти Тендера.

3. Історичні фінансові результати. Подання ревізованих балансів або, якщо цього не вимагає законодавство країни-учасника, інших фінансових звітів, прийнятних для Роботодавця, за останні 3 (три) роки для демонстрації поточної надійності фінансового становища Учасників та його потенційної довгострокової прибутковості.

4. Середньорічний оборот. Мінімальний середньорічний оборот будівництва у розмірі 2,200,000.00 євро (два мільйони двісті тисяч євро), обчислений як загальна кількість сертифікованих платежів, отриманих за незавершені або виконані контракти протягом останніх 3 (трьох) років .

5. Фінансові ресурси. Претендент повинен продемонструвати доступ до або наявність фінансових ресурсів , таких як ліквідні активи, невитрачені реальні активи, кредитні лінії та інші фінансові кошти, відмінні від будь-яких інших авансових платежів по контрактах з дотриманням наступних вимог про рух грошових коштів: не менше EUR 400,000.00 (чотириста тисяч євро) строком на 3 (три) місяці та загальні вимоги до грошових потоків за цим Договором та його поточними зобов'язаннями.

6. Досвід:

Загальний досвід:

Досвід роботи за контрактами на роль головного підрядника чи підрядника за останні 5 (п’ять) років до закінчення строку подання тендеру та з діяльністю щонайменше за 9 (дев'ять) місяців щороку.

Конкретний досвід:

a. Участь в якості головного підрядника, підрядника чи субпідрядника за останні 5 (п'ять) років у подібних роботах:

  • по крайній мірі , 1 (один) контракт , зі значенням принаймні EUR 1,500,000.00 (один мільйон п’ятсот тисяч євро) , або
  • 2 (два) окремі договори , кожен на суму не менше 750,000.00 євро (сімсот п'ятдесят тисяч євро) , або
  • 3 (три) окремі договори, вартість яких не менше 500,000.00 євро (п'ятсот тисяч євро) ,

які були успішно і суттєво завершені і схожі на запропоновані Твори. Подібність базується на фізичному розмірі, складності, методах / технології та інших характеристиках, як описано в Розділі VI, Вимоги.

b. Для вищезазначених чи інших контрактів, укладених протягом періоду, передбаченого пунктом 2.4.2 (а), мінімальний досвід у наступних ключових видах діяльності:

i. Учасник повинен продемонструвати (надаючи Копії завершених та здачі сертифікатів) успішний досвід роботи в якості основного підрядника, підрядника чи субпідрядника у наступних роботах:

  • монтаж залізобетонних фундаментів - 110,0 м³ ;
  • нагрівальні труби діаметром 150 мм і більше - 1,0 км;
  • асфальтобетонну конструкцію - 20 000,0 м²;  (учасники тендеру можуть запропонувати спеціалізованому субпідряднику відповідати цій вимозі);

ii. Учасник тендеру повинен продемонструвати (надаючи Копії комплектуючих та взявши сертифікати) успішний досвід роботи в якості головного підрядника, підрядника чи субпідрядника протягом щонайменше 2 (двох) контрактів протягом останніх 5 (п'яти) років, включаючи, встановлення та введення в експлуатацію модульних об'єктів з площею не менше 1000 м2 (щоб продемонструвати відповідність цій конкретній вимозі, учасники тендерів можуть вимагати досвіду свого субпідрядника як підрядника для виконання таких робіт).

7. Кваліфікація персоналу. Учасник тендеру має кваліфікований персонал і повинен надати резюме та забезпечити їх наявність для заповнення наступних посад:

  1. Керівник проекту (не менше 10 років загального досвіду, 5 років досвіду роботи в подібних роботах);
  2. Керівник будівництва (не менше 10 років загального досвіду роботи, 5 років досвіду подібних робіт);
  3. Старший інженер з опалення та вентиляції (не менше 5 років загального досвіду роботи, 3 роки досвіду подібних робіт);
  4. Старший інженер-електрик (не менше 5 років загального досвіду роботи, 3 роки досвіду роботи в подібних роботах);
  5. Інженер з контролю якості (не менше 5 років загального досвіду роботи, 3 роки досвіду роботи в подібних роботах);
  6. Кількісний опитувальник (не менше 5 років загального досвіду, 3 роки досвіду подібних робіт);
  7. Старший менеджер з охорони праці (не менше 5 років загального досвіду роботи, 3 роки досвіду роботи в подібних роботах).

8. Обладнання підрядника Учасник тендеру має або має забезпечений доступ до нього (через прокат, оренду, договір купівлі-продажу, згоду на закупівлю, наявність виробничого обладнання та виробничого обладнання з виробництва виробничих можливостей або іншими способами) до наступних ключових елементів машини, заводу, предметів обладнання у повному робочому стані та повинен продемонструвати, що на основі відомих зобов'язань вони будуть доступні для використання у запропонованому контракті.
Крім того, Учасник може також перерахувати альтернативне обладнання, яке він запропонував би використовувати для договору, разом із поясненням пропозиції.
Тип обладнання та характеристики:

  1. Автокран (місткістю не менше 25 т) - 1 одиниця;
  2. Екскаватор-колесний екскаватор (місткість ковша не менше 0,25 м³) - 1 одиниця;
  3. Гусеничний бульдозер розміром з лезом не менше 2,6 * 1,1 м - 1 одиниця;
  4. Пересувна компресорна станція потужністю не менше 5 м 3 на годину та номінальним тиском не менше 0,7 МПа - 1 одиниця;
  5. Пересувна електростанція потужністю не менше 30 кВт - 1 одиниця;
  6. Асфальтовий вібраційний каток робочою вагою не менше 11 тонн - 1 одиниця;
  7. Бетономішалка з об’ємом барабана не менше 8 м3 - 2 од .;
  8. Вантажівка для змішувача асфальту з об'ємом термо-бункера не менше 700 літрів - 1 шт .;

9. Спільні підприємства, консорціуми та асоціації (далі - JVCA) повинні відповідати наступним мінімальним кваліфікаційним вимогам:

(a) Провідний партнер JVCA повинен відповідати щонайменше 40% (сорок відсотків) усіх кваліфікованих критеріїв щодо загального досвіду та фінансового становища, зазначених вище.

(b) Інші партнери JVCA повинні відповідати щонайменше 20% (двадцяти відсотків) усіх кваліфікованих критеріїв загального досвіду та фінансового становища, зазначених вище.

JVCA повинен разом задовольняти критеріям загального та конкретного досвіду, можливостей персоналу та обладнання та фінансового становища, зазначених вище, для цього повинні бути додані відповідні показники для кожного з партнерів для досягнення загальної потужності спільного підприємства. Окремі члени JVCA повинні задовольняти вимоги до аудиторських балансів та судових спорів.

Тендерні документи можна отримати через ECEPP.

Тендерні пропозиції повинні подаватись через ECEPP лише 13 травня 2020 року о 12:00 за Британським часом (14:00 за українським часом), після чого вони будуть відкриті через ECEPP. Публічне відкриття тендерів не відбудеться.

Потенційні учасники торгів можуть отримати додаткову інформацію через ECEPP або у наступному офісі:

Контактна особа: Олександр Колесник

Найменування роботодавця : КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»

Адреса роботодавця : вул. Миколаївська 92, м. Маріуполь, Донецька область, 87500, Україна

Маріупольський тролейбусний проект

Закупівля ref: 9447-IFT-49557

Місце знаходження: Україна

Бізнес сектор: Муніципальна та екологічна інфраструктура

Номер проекту: 49557

Джерело фінансування: ЄБРР, E5P

Форма контракту: Проектні товари, роботи і послуги

Тип повідомлення: Запрошення на тендери

Дата випуску: 27 червня 2019 р.

Дата закриття: 07 серпня 2019 року в 12:00 за місцевим часом

Запрошення на тендери

Нові низькою підлогою тролейбуси (включаючи запчастини, супутнє обладнання та супутні послуги)

Дане Запрошення до участі в торгах відповідає Загальному Оголошенню про Закупівлю по цьому проекту, що було опубліковано на веб-сайті Європейського банку реконструкції та розвитку (далі по тексту «Банк»), Оголошення про закупівлі (www.ebrd.com) 02 жовтня 2018 року, https://www.ebrd.com/work-with-us/procurement/p-pn-181002b.html.

Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління», м. Маріуполь, надалі іменований як «Покупець», має намір використати частину кредитних та грантові (грантодавець : Східноєвропейське партнерство з енергоефекитвності та довкілля (Е5Р)) кошти Банку на покриття витрат за Проектом «Модернізація тролейбусного парку м. Маріуполь».

Покупець даним запрошує підрядників до подання пропозицій для участі в торгах по наступному договору, що фінансується з кредитних коштів:

  • Лот 1__57__одиниць низькопідлогових 12-метрових тролейбусів, включаючи набір обов’язкових запасних частин та витратних матеріалів, комплект устатковання для технічного обслуговування та ремонту тролейбусів та супутні послуги,
  • Лот 2 – __15_ одиниць 12-метрових низькопідлогових тролейбусів з можливістю автономного ходу не менше 20 кілометрів при повному завантаженні, укомплектованих літій-залізо фосфатними акумуляторами, включаючи набір обов’язкових запасних частин та витратних  матеріалів, та супутні послуги.

Запрошуються підрядники подати свої пропозиції на один або обидва лоти. Знижки запропоновані на обидва лоти і такі знижки будуть розглянуті при порівнянні пропозицій.

Участь у торгах на контракт, фінансування якого здійснюють кредитними та грантовими коштами Банку, відкрита для компаній з будь-якої країни.

Лоти розділені за джерелами фінансування: Лот 1 – фінансування здійснюється з кредитних коштів, Лот 2 - фінансування здійснюється з коштів гранту.

Участь у торгах на контракт, фінансування якого здійснюють кредитними та грантовими коштами Банку, відкрита для компаній з будь-якої країни.

Для визнання кваліфікованими для присудження Контракту, Учасники торгів (тендеру) повинні відповідати наступним мінімальним критеріям:

  • Учасник торгів має володіти необхідними фінансовими, технічними та виробничими можливостями, а також змогою виконати Контракт. Учасник торгів повинен мати середній річний обіг за останні три (3) роки не менше 7 000 000 (сім мільйонів) ЄВРО для Лоту 1 та середній річний обіг не менше 1 800 000 (один мільйони вісімсот тисяч) ЕВРО для Лоту 2.
  • Учасник конкурсу має продемонструвати, що він має змогу отримати або має в своєму розпорядженні ліквідні активи, незаставне майно, кредитні лінії або інші фінансові кошти, що дозволяють йому забезпечити рух коштів для виконання поставок за договором в розмірі, що складає не менше ніж для Лоту 1 – 700 000 (сімсот тисяч) ЄВРО та для Лоту 2 – 200 000 (двісті тисяч) ЄВРО.
  • Учасник торгів повинен мати досвід як Постачальник виконання щонайменше 2 (двох) контрактів протягом останніх 5 (п’яти) років для Лоту 1 - щонайменше 4 000 000 (чотири мільйона) Євро та для Лоту 2 – 1 200 000 (один мільйон двісті тисяч) Євро, які було успішно та головним чином завершено, а також є схожими до запропонованих Товарів.
  • Учасник торгів має володіти успішним досвідом схожих поставок тролейбусів чи подібних моделей за останні 5 (п’ять) років в кількості щонайменше 40 одиниць низькопідлогових тролейбусів (12-метрових та/або 18-метрових тролейбусів) для Лоту 1 та не менше 25 одиниць низькопідлогових тролейбусів (12-метрових та/або 18-метрових тролейбусів). Схожість має бути виражена у фізичному розмірі, складності, методах/технологіях або інших характеристиках, відповідно до Розділу VI, «Вимоги до поставки». Допускається також досвід постачання тролейбусів з безпровідним режимом роботи на коротші відстані.
  • Учасник тендеру зобов’язаний надати точну інформацію по будь-яких поточних або минулих судових або арбітражних справах, пов'язаних з укладенням Контрактів, за останні 3 (три) років. Стійка тенденція судових справ не на користь учасника або будь-якого партнера по спільному підприємству або консорціуму може привести до відхилення його тендерної пропозиції;
  • Учасник тендеру повинен бути здатним виконати зобов'язання з технічного обслуговування, ремонту і забезпечення запчастинами, передбаченими в тендерній документації;
  • У випадку, якщо Учасник Тендеру пропонує поставляти товари за Контрактом, які він не виготовляє або іншим чином не виробляє, Учасник Тендеру повинен бути належним чином уповноважений виробником товарів на їх поставку в країну Покупця;
  • Виробник тролейбусів, які запропоновані Учасником в тендерній пропозиції, повинен мати сертифікат управління якістю (ISO 9001 або еквівалент);
  • Учасник повинен відповідати іншим вимогам, зазначеним в конкурсній документації.

Партнерства юридичних осіб, консорціуми або об’єднання (ПКО) повинні задовольняти наступним мінімальним кваліфікаційним критеріям:

  1. Як мінімум один партнер ПКО повинен відповідати мінімуму 60 (шістдесят) % (відсотків) критеріїв по середньорічному обігу та доступним фінансовим коштам, що вказані вище;
  2. Кожен партнер ПКО повинен відповідати мінімум 20 (двадцять) % (відсотків) кваліфікаційних критеріїв по середньорічному обігу та доступним фінансовим коштам, вказаним вище;
  3. ПКО повинно в цілому задовольняти критеріям за досвідом поставок, а також правомочним фінансовим можливостям, вказаним вище, у зв’язку з чим за кожним партнером повинні бути представлені відповідні данні, що визначають  загальні можливості ПКО. Кожен партнер в свою чергу, повинен відповідати вимогам правочинності і судовим розглядам.

Кваліфікація учасників торгів, які подали пропозиції на кілька лотів, буде оцінюватися на кумулятивній основі в контексті поставки.

Тендерну документацію можна отримати після сплати невідшкодованого грошового збору у розмірі 200 (двохсот) євро, у тому числі ПДВ, або еквівалентної суми у конвертованій валюті або в українській гривні за офіційним курсом Національного Банку України на дату платежу.

  1. Для учасників торгів з України після сплати вказаної суми в гривнях за міжбанківським курсом на дату здійснення оплати на рахунок:

Одержувач платежу:  Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»

Розрахунковий рахунок Одержувача:

юр. адреса:87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Миколаївська, 92

р/р 26008962485232, МФО 334851, ЄДРПОУ 05393725, ІПН 053937205195

Банк одержувача: ПАО «ПУМБ»

  1. Для іноземних учасників торгів після сплати вказаної суми на рахунок:

Одержувач платежу: Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»

Розрахунковий рахунок Одержувача:

Банк одержувача:

Рахунок підприємства в банку/The bank

Account of the company 26004054007445

Назва банку /Name of the bank  PJSC CB “PRIVATBANK”, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE

SWIFT Code банка/Bank SWIFT Code PBANUA2X

Адреса підприємства/Company address UA 87500 Донецка обл. м. Маріуполь,вул. Миколаївська, 92

IBAN Code UA833354290000026004054007445

Банки-корреспонденты/correspondent banks

Счет в банке-корреспонденте/Account in the correspondent bank 400886700401

SWIFT Code банка-корреспондента/SWIFT-сode of the correspondent bank COBADEFF

Банк-корреспондент/correspondent bank Commerzbank AG, Frankfurt am Main, Germany

Платіж в сумі 200 євро включає витрати на друк (копіювання), доставку кур’єрською поштою та комунікаційні послуги (в тому числі ПДВ, але за виключенням комісії Банку та інших платежів, які сплачує учасник тендеру).

Після отримання відповідного підтвердження сплати невідшкодовуваного грошового збору, тендерну документацію одразу надсилають кур’єрською поштою, однак у випадку втрати або доставки документів із запізненням, відповідальність за відшкодування збитків не визнають. На окрему вимогу документацію також можна надіслати електронною поштою після пред’явлення потенційним учасником торгів належних доказів сплати невідшкодовного грошового збору. У разі виявлення розходження між електронними та паперовими копіями документів, паперові копії будуть переважати.

Всі тендерні пропозиції (заявки) повинні бути супроводжувані забезпеченням тендерної пропозиції у розмірі: для Лоту 1 -  150 000 (сто п’ятдесят тисяч) Євро або еквівалентної суми в іншій конвертованій валюті або українській гривні, за офіційним курсом Національного Банку України на дату видачі; для Лоту 2 – 45 000 (сорок п’ять тисяч) Євро або еквівалентної суми в іншій конвертованій валюті або українській гривні, за офіційним курсом Національного Банку України на дату видачі. Джерело курсу обміну валют є: веб-сайт Національного банку України (http://www.bank.gov.ua).

Якщо безумовна гарантія видається фінансовою установою, розташованою поза межами країни Покупця, фінансова установа, що видала її, повинна мати кореспондентську фінансову установу, розташовану у країні Покупця, для її приведення до виконання.

Тендерні пропозиції повинні бути доставлені за вказаною нижче адресою не пізніше 7 серпня 2019 року 12-00, за київським часом, де відбудеться їх розкриття у присутності представників Учасників торгів, які побажають бути при цьому присутніми.

Для закупівель застосовують «Порядок та Правила закупівель» Банку (ПіПЗ), з якими можна ознайомитись за наступним посиланням:

http://www.ebrd.com/news/publications/policies/procurement-policies-and-rules.html

Журнал реєстрації потенційних учасників тендеру, які придбали тендерну документацію, може бути надано для ознайомлення за вказаною нижче адресою.

Потенційні Учасники торгів можуть отримати додаткову інформацію, а також переглянути та придбати тендерну документацію за наступною адресою:

Контактна особа:  Симоненко  Віталій Іванович – заступник начальника КП «МТТУ»

Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»

вул. Миколаївська, 92, м. Маріуполь, Донецька обл., 87500, Україна, кабінет заступника начальника

Тел: +380629335386

Факс: +380629334340

Ел.пошта: mttumariupol@gmail.com з копією на: mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua, mttu.simonenko@mariupolrada.gov.ua,. mttu.golubchenko@mariupolrada.gov.ua

ПРОЕКТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ТРОЛЕЙБУСНОГО ПАРКУ М.МАРІУПОЛЬ

Найменування проекту

Проект модернізації тролейбусного парку м. Маріуполь

Країна

Україна

Сектор

Муніципальна та екологічна інфраструктура

Ідентифікація проекту

49557

Джерело фінансування

ЕБРР

Тип контракту

Товари, роботи та послуги

Тип повідомлення

Загальне повідомлення про закупівлі

Дата публікації

19.02.2018

Кінцева дата

19.02.2019

ЗАГАЛЬНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАКУПКУ

Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління» м. Маріуполь та керівництво м. Маріуполь звернулись з проханням до Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР або банк) надати кредитне фінансування для оновлення тролейбусного парку та модернізації супутньої інфраструктури. Проект, розрахункова вартість якого еквівалентна 15,5 мільйонів Євро, потребує закупівлі наступних товарів, робот та послуг на кошти займу:

  • Низькопідлогові тролейбуси, довжина 12 метрів (із запасними частинами, діагностичним обладнанням, інструменти, запасні частини та супутні послуги);
  • Обладнання для ремонту та обслуговування тролейбусів;
  • Реабілітація та модернізація тролейбусної інфраструктури.

Очікується, що закупівля за вищевказаному контракту почнеться у другому кварталі 2018 року.

Закупівля контрактів, які будуть фінансуватися за рахунок кредиту Банку, проводитимуться у відповідності з Принципами та правилами закупок ЄБРР, та будуть відкриті для компаній із будь-якої країни світу. Кошти займу Банку не будуть використані для здійснення будь-яких платежів будь-яким фізичним або юридичним особам, а також для оплати імпорту товарів, якщо такі платежі або імпорт заборонені рішенням Ради безпеки ООН або в відповідності з законами та постановами країни Покупця.

Постачальники та підрядчики які зацікавлені, мають звертатися за наступною адресою:

Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»

Контактна особа: Симоненко Віталій Іванович, заступник начальника

Адреса: вул. Миколаївська, 92,

м. Маріуполь, 87500, Україна

Електронна пошта: mttumariupol@gmail.comreception.mttu@mariupolrada.gov.ua

Проект оновлення троллейбусного парку м. Маріуполь

Найменування проекту

Проект оновлення тролейбусного парку м. Маріуполь

Країна

Україна

Сектор

Муніципальна та екологічна інфраструктура

Ідентифікація проекту

49557

Джерело фінансування

ЕБРР, ФЧТ, СППЕЕ

Тип контракту

Товари, роботи та послуги

Тип повідомлення

Загальне повідомлення про закупівлі

Дата публікації

02.10.2018

Кінцева дата

02.10.2019

ЗАГАЛЬНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАКУПКУ

Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління» м Маріуполь і керівництво м. Маріуполь отримали кредитне фінансування від Європейського банку реконструкції і розвитку («ЄБРР») і Фонду чистих технологій («ФЧТ») і грантове фінансування від Східноєвропейського партнерства з екології і енергоефективності («СППЕЕ») для оновлення тролейбусного парку та модернізації супутньої інфраструктури. Проект, розрахункова вартість якого еквівалентна 19.9 мільйонів Євро, включаючи співфінансування з бюджету м. Маріуполь, потребує закупівлі таких товарів, робіт і послуг за кошти позики:

  • Нові низькою підлогою тролейбуси (включаючи запасні частини, обладнання та інструменти),
  • Реконструкція тролейбусного депо
  • Капітальний ремонт контактної мережі
  • Спецтехніка (транспортні засоби для обслуговування тролейбусів та тролейбусної інфраструктури)

Очікується, що торги по вищезазначеному контракту почнуться в четвертому кварталі 2018 року.

Закупівля контрактів, які повинні фінансуватись за рахунок кредитів ЄБРР і ФЧТ та гранту СППЕЕ, буде проводитися відповідно до Принципів і правил закупівель ЄБРР, і будуть відкриті для компаній з будь-якої країни світу. Засоби кредитів ЄБРР і ФЧТ та гранту СППЕЕ не використовуватимуться для здійснення будь-яких платежів будь-яким фізичним або юридичним особам, а також для оплати імпорту товарів, якщо такі платежі або імпорт заборонені рішенням Ради безпеки ООН, прийнятого відповідно до Глави VII Статуту ООН або відповідно до законів і постановами країни Покупця.

Постачальники та підрядчики які зацікавлені, мають звертатися за наступною адресою:

Комунальне підприємство «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління»

Контактна особа: Симоненко Віталій Іванович, заступник начальника

Адреса: вул. Миколаївська, 92,

м. Маріуполь, 87500, Україна

Электронная почта: mttumariupol@gmail.com;

Перелік категорій  населення України, яким встановлено безоплатний проїзд у міському  електротранспорті  та  комунальному автобусі м. Маріуполя при пред’явленні посвідчення встановленного зразка (Згідно  чинного  Законодавства України)

1. Інваліди війни І,ІІ,ІІІ груп та особа, яка супроводжує інваліда І групи.

2. Ветерани війни та особи, прирівняні до них: особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною.

3. Учасники бойових дій, а також особи ,які прирівняні до них.

4. Учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС І та ІІ категорії з посвідченням серії «А».

5. Одна дитина віком до шести років (автобус) і до семи років (трамвай, тролейбус) без права зайняття нею окремого місця.

6. Діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування.

7. Діти  багатодітних сімей.

8.  Інваліди, діти - інваліди та особи, які супроводжують інвалідів першої групи або дітей - інвалідів (не більше одного супроводжуючого).

9. Пенсіонери за віком.

10. Ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ, ветерани державної пожежної охорони, ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.

11. Військовослужбовці строкової служби; батьки військовослужбовців, які загинули чи померли, або пропали без вісти під час проходження служби.

12. Працівники поліції при виконанні покладених на них обов’язків.

13. Працівники і військовослужбовці Служби безпеки.

14. Військовослужбовці та працівники Державної прикордонної служби України при виконанні службових обов’язків.

15. Посадові і службові особи органів і установ виконання покарань, слідчих ізоляторів при  виконанні службових обов’язків.

16. Депутати місцевої ради.

17. Працівники міського електричного транспорту.

решение исполкома об утверждении тарифов на проезд (pdf, 199.9 KB)устав КП МТТУ (pdf, 136.2 KB)Примітки до річної звітності (pdf, 611.4 KB)Звіт про власний капітал (pdf, 676.5 KB)Звiт про рух грошових коштiв (за прямим методом) (pdf, 703.0 KB)Звіт про фінансові результати (в тисячах) (pdf, 739.2 KB)Баланс (pdf, 415.7 KB)

КП «Маріупольське ТТУ» засноване в 1933
МЕТА діяльності: Пасажирські перевезення

У 2017р введена в експлуатацію автоматизована система диспетчерського управління пасажирським транспортом, яка в тому числі, дозволяє пасажирам відстежувати рух пасажирського транспорту на сайтіhttps://martrans.gov.ua  (мобільна версія https://m.martrans.gov. ua).
Також в 2017 р, спільно з Приватбанком реалізований проект оплати проїзду в комунальному транспорті по QR коду, через додаток ПРИВАТ 24, з'явилася можливість безготівкової оплати проїзду для клієнтів банку.
Перевезення пасажирів в рік: 77,0 млн чол, в тому числі пільгових: 55,7 млн ​​чол
ПАРК КП «МТТУ» станом на 01.01.2018 176 од:
ТРАМВАЙ - 74 од (12 маршрутів)
ТРОЛЕЙБУС - 49 од (12 маршрутів)
АВТОБУС - 53 од (16 маршрутів)
Підрозділи КП «МТТУ»:
• Трамвайне ДЕПО №2
• Трамвайне ДЕПО №3
• Тролейбусне ДЕПО №4
• Автобусний парк
• Служба колії
• Служба енергогосподарства
• Гараж спецтехніки

дата оновлення: 02.06.2020