A-A+vision

Міське врядування

Назад

Архівний відділ управління по призначенню соціальних допомог та компенсацій

Метою відділу є забезпечення належного збереження особових справ одержувачів усіх видів допоміг та компенсацій, субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палив.

Контактна інформація
Юридична адресапр.Миру, 70, м.Маріуполь, Донецька область, 87500 Україна
E-maildszn@mariupolrada.gov.ua
Номер телефону(0629) 47-43-94
  • Забезпечує облік особових справ одержувачів усіх видів допоміг та компенсацій, субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, які перебувають на обліку в управлінні по призначенню соціальних допомог та компенсацій.
  • Відбирає (готує) особові справи за запитами відділів та управлінь  департаменту соціального захисту населення.
  • Веде журнал обліку видачі особових справ.
  • Приймає відпрацьовані особові справи для відмітки про їх повернення до архіву.
  • Надає всебічну допомогу в проведенні інвентаризації особових справ одержувачів усіх видів допомог, компенсацій, житлових субсидій.
  • Веде журнал обліку архівних справ.
  • Надає звіти та інформацію про роботу відділу.
  • У своїй роботі використовує засоби обчислювальної техніки, та програмного забезпечення.
  • Забезпечує передачу архівних справ відділів та управлінь департаменту соціального захисту населення міської ради до відповідних архівних установ згідно вимог діючого законодавства.
дата оновлення: 20.11.2019