Городянам

Назад

Найбільш поширені запитання населення

З 19 вересня 2017 року у Контактно-комунікаційному відділі (Служба 15-55) Маріупольської міської ради стартував новий проект «Інформаційний майданчик». В рамках проекту на питання городян відповідають фахівці профільних підприємств Маріуполя, які обслуговують населення міста.

  • 16 сентября 2017 г. клиент получил счет за август с задолженностью, которая уже была им сверена в ходе визита в МЦОК и оплачена. Каким образом оплачивать в дальнейшем?

Счета МЦОК формирует после закрытия расчетного периода до 7 числа месяца, следующего за отчетным.  Затем, осуществляется централизованная печать счетов в типографии и после 10 числа персонал ГПД (гражданско-правовой договор) МЦОК производит доставку счетов клиентам.

Для полного соответствия информации по ежемесячному начислению в счете, клиентам необходимо сообщать показания прибора учета на 30,31 число каждого месяца или 1,2 числа следующего любым удобным способом: через интернет сервис «Личный кабинет», отправить смс-сообщение (если оформлено Дополнительное соглашение на СМС-информирование), передать показания оператору Контакт-центра по телефону 0-800-500-473 круглосуточно.

  • По какому тарифу необходимо оплачивать населению, проживающему в дачном кооперативе?

Для населения, которое производит расчеты с энергоснабжающей организацией по общему прибору учета и объединено путем создания юридического лица- садоводческие товарищества, автогаражные кооперативы, применяется единый тариф 1 грн.68 коп. (постановление НКРЭКП от 26.02.2015 г. №220).

  • Как установить прибор учета с дифференцированным тарифом по периодам времени суток?

Необходимо приобрести данный прибор учета, оформить в МЦОК заявление на его параметризацию (данная услуга предоставляется бесплатно), а также в МЦОК оформить заявление на замену прибора учета (МЦОК выдает счет на основании действующей калькуляции) и оплатить данную услугу.

Далее, заявление МЦОК передает в Мариупольский РЭС для выполнения и оформления соответствующей технической документации с дальнейшим внесением изменений по лицевому счету в биллинг.

  • Каким образом производить расчет по зонному прибору учета?

Зарегистрировавшись в личном кабинете на сайте www.donetskoblenergo.dn.ua, клиент получает online доступ к своему лицевому счету. При внесении показаний по зонам суток расчет производиться автоматически по дифференцированному тарифу в пределах блоков (до 100 кВч и свыше 100 кВтч).

Так же можно позвонить в Контакт-центр и сообщить показания и далее оплачивать согласно полученного начисления по счету.

  • В случае отключения за задолженность, какие действия клиента?

В данном случае без визита в МЦОК не обойтись. Необходимо оплатить задолженность, либо если есть сомнения в сумме долга, сверить все платежи в МЦОК. Оплату за электроэнергию без комиссии можно произвести непосредственно в МЦОК, по адресу б-р Шевченко, 62 установлен ПТКС. Подключение для населения после оформления заявления стандартного образца, производится бесплатно. Услуги по подключению МЦОК выписывает только в случае отключения абонента по акту о нарушении ППЭЭн либо за недопуск к электроустановке при проверке прибора учета персоналом Мариупольского РЭС.

Питання

Відповідь

Які документи необхідні для призначення субсидії?

Необхідно заповнити заяву та декларацію (для правильного заповнення Вам будуть потрібні паспортні дані, ІПН, інформація про місце роботи або навчання всіх зареєстрованих членів сім'ї, назви організацій, що надають житлово-комунальні послуги, особові рахунки на оплату цих послуг (можна взяти з квитанцій на оплату), загальна і опалювальна площа житла, поверховість будинку).

Якщо сім'я вже отримувала субсидію, чи потрібно заново звертатися в УСЗН, щоб оформити субсидію на опалювальний період?

Ні.

Приходити і подавати заяву і декларацію потрібно в наступних випадках: якщо відбулися зміни в складі сім'ї (народження, смерть, реєстрація або виписка членів сім'ї), розділені або об'єднані особові рахунки, у разі якщо заявник (або член сім'ї) став непрацюючим пенсіонером, у разі оформлення субсидії на тверде паливо та скраплений газ, у разі оформлення субсидії сім'ї, яка орендує житло.

Про всі інші зміни (джерело доходів, а також про придбання на суму понад 50 тис. грн., встановлення індивідуальних приладів обліку і т.д.) необхідно повідомляти в УСЗН заявою довільної форми.

Якщо раніше працюючий одержувач субсидії вийшов на пенсію, чи потрібно йому повідомляти про це в УСЗН?

Так, при цьому, пенсіонер, який декларує відсутність інших доходів, крім пенсії в останньому місяці періоду, за який враховуються доходи, повинен звернутися в УСЗН для розрахунку йому субсидії без урахування заробітної плати, тільки виходячи з розміру пенсії.

 

 

За який період береться дохід для розрахунку субсидії?

Згідно з внесеними змінами зменшений період, за який враховуються доходи при призначенні субсидії. Тепер це останні 2 квартали, що передують місяцю, з якого призначається субсидія.

 

Одержувач субсидії мав право на надання монетизації частини невикористаної субсидії, проте одержувач субсидії помер. Чи мають право члени сім'ї, які входили до складу сім'ї одержувача отримати дану суму?

Згідно з внесеними змінами надана можливість у разі смерті особи, якій була призначена субсидія, виплачувати гроші субсидії на придбання твердого палива та частина невикористаної суми субсидії на індивідуальне опалення одному з осіб, з урахуванням яких розраховувалася субсидія. Таким особам необхідно було до 1 вересня звернутися до управління соціального захисту населення для подачі відповідної заяви.

 

Які діють соціальні нормативи для призначення субсидії та як вони зміняться в опалювальний період?

У неопалювальний період діють наступні соціальні норми:

 

Житлова площа: 48,87 кв.м на 1 людину + 13,65 кв.м на кожного наступного члена сім'ї.

Для сім'ї, що складається тільки з 1-2 непрацездатних осіб - 75 кв.м.

Холодне водопостачання - 4 куб.м. на 1 особу (в зв'язку з відсутністю гарячої води).

 

Газопостачання - тільки плита - 3,3 куб.м. на 1 людину, без колонки і гарячої води - 5,4 куб.м. 1 людини, з газовою колонкою та плитою - 10,5 куб.м.

 

Електропостачання - не більше 210 кВт на сім'ю. 90 кВт на одного члена сім'ї та +20 Квт на кожного наступного.

З електроплитою - не більше 250 кВт на сім'ю. 130 кВт на одного члена сім'ї та +30 кВт на кожну наступну.

 

В опалювальний період (при наявності гарячої води) змінюється норма

 

 на холодне водопостачання - 2,4 куб. м на 1 особу, а також додається норма по гарячому водопостачанню - 1,6 куб.м. на 1 людину

 

Норма на опалювальну площу збігається з нормою на житлову площу.

Як отримати субсидію на вугілля?

Для отримання цього виду субсидії, яка виплачується на рахунок одержувача в банку або через пошту, необхідно щорічно подавати заяву і декларацію до УСЗН.

Як оплачувати комунальні послуги з урахуванням субсидії?

У разі споживання послуги в межах або понад соціальних норм споживання оплата проводиться таким чином: від вартості фактично використаних (нарахованої) послуги віднімається розмір субсидії і отримана сума (різниця) підлягає оплаті.

Якщо розмір призначеної субсидії більше, ніж вартість фактично спожитої послуги (тобто сума субсидії не використана повністю домогосподарством в результаті економії), то залишок суми може бути використана в наступному місяці.

Чи можна отримувати субсидію на два і більше житла? (Наприклад квартиру і будинок?)

Субсидія призначається тільки на одне домогосподарство на всіх зареєстрованих членів сім'ї. При цьому наявність іншого житла не є причиною для не призначення субсидії.

 

Чи можна отримувати субсидію без реєстрації?

Так, за умови оформлення договору оренди. Для цього необхідно надати в УСЗН і всі комунальні підприємства, що надають житлово-комунальні послуги, копію договору оренди на дане житло. При цьому право на отримання субсидії за місцем реєстрації втрачається.

Яким чином призначається субсидія, якщо є заборгованість по оплаті житлово-комунальних послуг?

Згідно з внесеними змінами при призначенні субсидії на наступний період враховується наявність простроченої заборгованості з оплати послуг понад два місяці, у разі якщо загальна сума заборгованості перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто більше 340 грн. Заборгованість на суму менше 340 грн. на призначення субсидії не впливає.

 Документом, що підтверджує погашення заборгованості, є довідка від комунального підприємства, або квитанція про оплату боргу, а також договір реструктуризації.

 

Як зупинити надання субсидії?

Для цього необхідно подати заяву до УСЗН (у разі продажу житла, смерті заявника, і т.д).

У разі смерті одержувача субсидії заяву разом з копією свідоцтва про смерть подають його родичі, або інші особи.

При цьому важливо своєчасно інформувати УСЗН щоб уникнути накопичення заборгованості в комунальних підприємствах, і як наслідок - у самих громадян.

Як призначається житлова субсидія особам пільгової категорії громадян?

У разі призначення субсидії пільги з оплати житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку), у період її отримання не нараховуються.

Однак у разі призначення субсидії у розмірі 0 грн., нараховується пільга.

А у  разі призначення житлової субсидії у розмірі 0,01 грн.та більше дія пільги автоматично припиняється.

Контакти УСЗН:

Центральний район:

пр. Металургів, 35, тел. 47-04-63, 0976975439

e-mail: USZN1411@mariupolrada.gov.ua

Кальміуський район:

вул. Чукаріна, 17, тел. 38-97-94

e-mail: USZN1412@mariupolrada.gov.ua

Лівобережний район:

пр. Перемоги, 16, тел. 22-31-95, 0984188001

e-mail: USZN1413@mariupolrada.gov.ua

Приморський район:

пр. Луніна, 89, тел. 47-68-13

е-mail: USZN1414@mariupolrada.gov.ua

 

Вопрос

Ответ

 

Планируется ли создание маршрутов коммунального транспорта с ЖМР "Черемушки"?

К концу 2017 года ожидается поставка 14 автобусов.  Часть этих автобусов будет направлена на создание полноценного коммунального маршрута с ЖМР "Черемушки"

 

Когда планируется установка остановочного павильйона на ул. Шевченко ( ор-р кафе "Млечный путь")?

В городе Мариуполь начата программа по обновлению остановочных пунктов до Европейского образца. Пилотным проектом о обновлению остановочных пунктов стало их замена по маршруту движения троллейбуса №15 и №15А. До конца 2017 года ККП "МАРИУПОЛЬАВТОДОР" запланиовано обновление 30 остановочных пунктов, в том числе и по остановочному пункту на ул. Шевченко. Согласно стратегисеских планов ККП "МАРИУПОЛЬАВТОДОР" будет вести роботы по установке остановочных павильйонов ежегодно.

 

Нарушение правил предоставления услуг пассажирским автомобильным транспортом и ПДД водителями маршрутных такси ( в том числе курение, разговоры по мобильному телефону)

Согласно ст.30 ЗУ «Об автомобильном транспорте» и п.145 «Правил предоставления услуг пассажирским автомобильным транспортом», автомобильный перевозчик, который осуществляет перевозки пассажиров на договорных условиях, обязан обеспечивать соблюдение персоналом требований законодательства об автомобильном транспорте и принимать меры для обеспечения безопасного и комфортного проезда пассажиров, а также в соответствии с п.10 Правил, государственный контроль за соблюдением предусмотренных настоящими Правилами требований возлагается на Государственную службу Украины по безопасности на транспортноте, Национальную полицию и органы Госпотребслужбы.                                                                                                       Также сотрудники департамента транспорта ведет постоянную работу по выялению таких фактов, после чего водитель вызывается в Департамент для прохождения инструктажа по Правилам предоставления услуг пассжирским автомобильным транспортом.                                                                              Совместно с представителями Государственной службы Украины по безопасности на транспорте и ГУНП в Донецкой области ведется работа по проверке подвижного состатва на линии так с начала года было проведено 9 проверок транспорта на линии по результатам которых было составлено 11 протоколов об административных правонарушениях на водителей транспортных средств в части управления транспортом в неисправном техническом состоянии (износ шин, не работают аварийные выходы, трещины на лобовом стекле и т.д.).

 

Кто имеет право льготного проезда в общественном транспорте?

Право на бесплатный проезд определенных категорий граждан установлено Законами Украины, постановлениями Кабинета Министров Украины.
В соответствии с Законом Украины от 28.12.2014 № 76-VIII «О внесении изменений и признании утратившими силу некоторых законодательных актов Украины», с 1 июня 2015 г. право бесплатного проезда в городском пассажирском транспорте сохранено:
- участникам боевых действий, инвалидам войны;
- реабилитированным гражданам, которые стали инвалидами вследствие репрессий или являются пенсионерами;
- ветеранам военной службы, ветеранам налоговой милиции, ветеранам государственной пожарной охраны, ветеранам Государственной уголовно-исполнительной службы, ветеранам службы гражданской защиты, ветеранам Государственной службы специальной связи и защиты информации Украины, ветеранам органов внутренних дел;
- вдовам (вдовцам) умерших (погибших) ветеранов военной службы, налоговой милиции, государственной пожарной охраны, Государственной уголовно-исполнительной службы, службы гражданской защиты, Государственной службы специальной связи и защиты информации Украины, органов внутренних дел;
- военнослужащим, ставшим инвалидами вследствие боевых действий;
- инвалидам I-II группы, детям-инвалидам, лицам, сопровождающим инвалида I группы или ребенка-инвалида;
- детям многодетных семей;
- гражданам, которые пострадали вследствие Чернобыльской катастрофы I-II категории;
- детям, которым установлена инвалидность, связанная с Чернобыльской катастрофой;
- детям-сиротам и детям, лишенные родительской заботы;                                  Также студенты  и школькини могут приобрести единый проездной билет для поездок в транспорту КП "МТТУ" с 50% скидкой.
Постановлением Кабинета Министров Украины "Про бесплатный проезд пенсионеров на транспорте общего пользования" от 17.05.1993 №354 установлено, что бесплатный проезд предусмотрен для пенсионеров по возрасту на городском пассажирском транспорте общего пользования (кроме метрополитена и такси) и пригородных маршрутах.
В Постановлении Кабинета Министров Украины "Про распространение действия постановления Кабинета Министров Украины от 17.05.1993 г. №354" от 16.08.1994 №555 распространено действие Постановления "Про бесплатный проезд пенсионеров на транспорте общего пользования" от 17.05.1993 №354 также и на инвалидов.
Однако, в Законах Украины "Про основы социальной защиты инвалидов в Украине" от 21.03.1991 №875-XII и "Про внесение изменений и признании такими, что утратили действие, некоторые законодательные акты Украины" от28.12.2014 №76-VIII нигде не указано, что льготные категории, которые были исключены из списка, такие как, инвалиды III группы, пенсионеры по возрасту, ветераны труда, дети войны и т. д., не имеют права на бесплатный проезд.

 
 

Куди можна звернутися з питань комунального транспорту:

  • Адреса: вул. Миколаївська, 92 (будівля КП «МТТУ» 3-й поверх)
  • Робочий телефон: 33-43-31 

Питання

Відповідь

Коли заявники отримають повідомлення про призначення субсидії на опалювальний сезон?

Опалювальний сезон для домогосподарств, які використовують природний газ/електричну енергію для індивідуального опалення, розраховується з16 жовтня 2017 по 15 квітня 2018 року.

Для домогосподарств госсектору згідно рішення міського голови з 23.10.2017 розпочато опалювальний сезон.

В продовж двох тижнів повідомлення про призначення субсидії будуть надані отримувачам житлової субсидії.

За який період враховуються доходи для розрахунку субсидії з 01.10.2017?

Згідно з внесеними змінами на опалювальний сезон у жовтні здійснюється на підставі доходів за І-ІІ квартали поточного року.

 

Якщо на неопалювальний період субсидія призначена в розмірі 0,00грн., чи необхідно повторно звертатися до УСЗН для нарахування субсидії на опалювальний період?

Ні.

Після закінчення субсидії на неопалювальний період структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно без звернення громадян здійснюють розрахунок субсидії на опалювальний сезон.

Одержувач субсидії мав право на надання монетизації частини невикористаної субсидії. Який строк подання заяви?

Згідно з внесеними змінами строк подання заяви може бути подовжений до 1 листопада поточного року на підставі рішення районної комісії, якщо така заява не була подана в установлений строк з поважних причин.

 

Як отримати субсидію на вугілля?

Для отримання цього виду субсидії, яка виплачується на рахунок одержувача в банку або через пошту, необхідно щорічно подавати заяву і декларацію до УСЗН.

Як оплачувати комунальні послуги з урахуванням субсидії?

У разі споживання послуги в межах або понад соціальних норм споживання оплата проводиться таким чином: від вартості фактично використаних (нарахованої) послуги віднімається розмір субсидії і отримана сума (різниця) підлягає оплаті.

Якщо розмір призначеної субсидії більше, ніж вартість фактично спожитої послуги (тобто сума субсидії не використана повністю домогосподарством в результаті економії), то залишок суми може бути використана в наступному місяці.

Чи можна отримувати субсидію без реєстрації?

Так, за умови оформлення договору оренди. Для цього необхідно надати в УСЗН і всі комунальні підприємства, що надають житлово-комунальні послуги, копію договору оренди на дане житло. При цьому право на отримання субсидії за місцем реєстрації втрачається.

Яким чином призначається субсидія, якщо є заборгованість по оплаті житлово-комунальних послуг?

Згідно з внесеними змінами при призначенні субсидії на наступний період враховується наявність простроченої заборгованості з оплати послуг понад два місяці, у разі якщо загальна сума заборгованості перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто більше 340 грн. Заборгованість на суму менше 340 грн. на призначення субсидії не впливає.

 Документом, що підтверджує погашення заборгованості, є довідка від комунального підприємства, або квитанція про оплату боргу, а також договір реструктуризації, або оскарження заборгованості в судовому порядку (у тому числі до винесення рішення судом).

 

Чи вплине підвищення пенсії з 01.10.2017 на розрахунок субсидії на опалювальний період?

Ні.

Період, за який враховуються доходи при призначенні субсидії на опалювальний період останні 2 квартали, що передують місяцю, з якого призначається субсидія.

 

УСЗН Центральний район:

пр. Металургів, 35, тел. 47-04-63, 0976975439

e-mail: USZN1411@mariupolrada.gov.ua

 

УСЗН Кальміуський район:

вул. Чукаріна, 17, тел. 38-97-94

e-mail: USZN1412@mariupolrada.gov.ua

 

УСЗН Лівобережний район:

пр. Перемоги, 16, тел. 22-31-95, 0984188001

e-mail: USZN1413@mariupolrada.gov.ua

 

УСЗН Приморський район:

пр. Луніна, 89, тел. 47-68-13

е-mail: USZN1414@mariupolrada.gov.ua

 

  • Питання : «Про ліцензію закладів вищої освіти для навчання  іноземних громадян»

Дано роз′яснення : необхідно безпосередньо звернутися до закладу вищої освіти.

 

  • Питання:  « Як можна отримати документ про освіту державного зразку якщо дитина проживає на тимчасово непідконтрольній території України»

Дано роз′яснення : звернутися до загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №54, яка надає освітні послуги для осіб, які проживають на тимчасово непідконтрольній Україні території.

 

  • Питання : Дитина два роки потому виховувалася у ДНЗ №98, потім  у дошкільній групі школи-сад №71. На теперішній час дитина навчається  першому класі школи-сад №71.  Коли дитина була у ДНЗ №98 виникла  грошова переплата за харчування дитини в закладі. Зібрані документи для того, щоб перевести грошову переплату до школи-сад №71. На даний момент ця операція не здійснена. Що робити?

Дано роз′яснення : Ваше питання розглянуто Централізованою бухгалтерією департаменту освіти Маріупольської міської ради. Протягом 14 днів кошти будуть перераховані на рахунок закладу, де на даний час навчається Ваша дитина.

 

  • Питання : «Як оформити дитину до дошкільного навчального закладу?

Дано роз′яснення: батькам необхідно звернутися до керівника дошкільного навчального закладу; прийом в дитячий садок здійснюється на підставі заяви батьків, медичних довідок про стан здоров′я дитини  та свідоцтва про народження.

 

  • У скільки будинків ККП «Маріупольтепломережа» подає послугу гарячого водопостачання?

ККП «Маріупольтепломережа» подає гарячу воду в 1082 будинки міста.

 

  • Коли і яким чином можна передати показання квартирних водомірів?

ТЕПЕР Показання квартирних лічильників гарячої води і ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ПОТРІБНО ПЕРЕДАВАТИ ЩОМІСЯЦЯ, навіть якщо немає витрати гарячої води і / або в квартирі встановлений бойлер.

Постановою Кабінету Міністрів України №633 від 18.08.2017 внесено зміни до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - Правила) та Типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення. Зокрема:

- Пунктом 11 передбачено, що жителям квартир, які не передали підприємству показання квартирних засобів обліку гарячої води, нарахування за послугу з централізованого постачання гарячої води будуть проводитися за показаннями будинкового засобу обліку гарячої води, пропорційно кількості мешканців квартири. У разі відсутності загальнобудинкового приладу обліку гарячої води - за нормами споживання.

- Пунктом 12 передбачено, що жителям квартир, які не передали підприємству показання квартирного засобу обліку теплової енергії, нарахування за послугу з централізованого опалення будуть проводитися за показаннями будинкового засобу обліку теплової енергії, пропорційно опалювальної площі квартири. У разі відсутності загальнобудинкового приладу обліку тепла - за нормами споживання (з розрахунку за 1 кв.м опалювальної площі квартири з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря і фактичної кількості днів надання послуги в місяці, який є розрахунковим).

Нагадуємо, споживачам необхідно щомісяця, до 25-го числа, до провайдера послуг показання квартирних лічильників гарячої води і / або тепла будь-яким зручним для них способом:

- в особистому кабінеті на сайті підприємства http://teploset.com.ua

- за телефонами:

абонентський ділянку Кальміуського району 067-640-31-30

абонентський ділянку Приморського району 37-10-86, 067-640-30-11

абонентський ділянку Центрального району 51-12-07, 067-640-33-43

абонентський ділянку Лівобережного району 067-640-36-16

- Viber 096-483-69-05

Згідно з пунктом 18 Правил, після отримання підприємством від споживача показань квартирних засобів обліку, нарахування за надані послуги будуть скоректовані відповідно до переданих даних.

Рішення Уряду спрямоване на врегулювання питання нарахування споживачам плати за послуги водо-, теплопостачання в разі встановлення будинкових засобів обліку води і теплової енергії в багатоквартирному будинку, де окремі або всі квартири обладнані квартирними приладами обліку, і несвоєчасної передачі частиною споживачів показань квартирних засобів обліку постачальникам послуг .

 

 

  • Як оплачувати послуги гарячого водопостачання за фактичною кількістю спожитої води необхідної температури?

Для вимірювання та оплати споживаної гарячої води в залежності від її температури можна встановити багатотарифний водомір. Такі прилади обліку вимірюють обсяг і температуру води з подальшим занесенням в відповідну тарифну осередок. Додаткову інформацію по приладах обліку можна отримати за телефонами КВП
53-39-79, 068-312-85-84.

Надійшло запитання 

ВІДПОВІДЬ

Проблема: відсутність зворотного зв'язку з ТОВ "Місто для людей Маріуполь", заявки і звернення зареєстровані, але немає ніякої зворотної реакції (проблеми у підвалі, низький напір води, проведення перерахунків, відсутність двірника, холодні батареї по стояку, ремонт покрівлі та ін.)

При виникненні аварійної ситуації на об'єктах обслуговування ТОВ "Місто для людей Маріуполь" абоненту необхідно звернутися на телефонну лінію цілодобового                 кол-центру 067 400 10 20, 0629 48-48- 00.

Аварійні бригади компанії працюють в цілодобовому режимі 24/7.

По всім заявкам та зверненням абонентів, пов'язаним з перебоями у роботі житлово-комунального устаткування, що не несуть загрози для життя людей і не викликають руйнування об'єкту, потребують вирішення виниклих питань із залученням фахівців профільних підрозділів компанії, після вивчення ситуації фахівцями буде здійснено зворотний зв'язок згідно зареєстрованих звернень.

Прохання розмістити на будинку інформаційні плакати ТОВ "Місто для людей Маріуполь"

Інформаційні плакати незабаром будуть розміщені в житловому фонді, переданому в управління ТОВ «Місто для людей Маріуполь» повторно – до 20.12.2017

Чи укладені договори між ТОВ "Місто для людей Маріуполь" та управліннями соціального захисту населення (питання надання субсидій)

Відповідні договори про перерахування пільг та субсидій між ТОВ "Місто для людей Маріуполь" та управліннями соціального захисту населення укладено.

Розмір субсидії на квартплату за грудень 2017 року залишається незмінним.

У зв'язку зі змінами розміру квартплати коригуванню підлягає сума до сплати. У квитанціях на оплату, які рознесені населенню, не врахована сума субсидії. Абонентам, яким призначено субсидію, необхідно самостійно вписати розмір нарахованої субсидії і зменшити суму до сплати на суму субсидії.

Також повідомляємо, що документообіг між ТОВ "Місто для людей Маріуполь" та управліннями соціального захисту населення (УСЗН), департаментом адміністративних послуг (ЦНАП) відбувається автоматично, тому, немає необхідності в наданні жителями будь-яких довідок в ТОВ "Місто для людей Маріуполь".

Куди звертатися для отримання довідки, необхідної для приватизації квартири

Довідку, необхідну для приватизації квартири можна отримати в підприємствах- балансоутримувача будинків, а саме: ККП "КК" Західна ", ЖКП" Жилкомплекс ", ЖКП" Житло "Центр" (у тому числі, житловий фонд, що знаходився на обслуговуванні ТОВ "Житло-плюс"), ККП "УК" Східна ", ЖКП" Азовжилкомплекс "(у т. ч. будинки, які раніше перебували на обслуговуванні ПП" Ваш двір ", ПП" Житлофонд 279 ", ПП" Альянс -ГіС "), ККП" КК "Приморська", ЖКП "КК" Кальміуська".

Питання оплати за договором реструктуризації з підприємствами, які не призначено управителями багатоквартирними будинками: кому платити і куди звертатися по довідку про відсутність заборгованості

Абоненти, які уклали договори реструктуризації з підприємствами, які не призначено управителями багатоквартирними будинками, повинні проводити оплату за договором реструктуризації згідно квитанції на оплату, яку доставлятимуть абоненту, реквізити на оплату будуть вказані в квитанції. За довідкою про відсутність заборгованості необхідно звернутися в підприємство, з яким було укладено відповідний договір.

Куди звертатися для отримання довідки про відсутність заборгованості по квартирній платі

Для отримання довідки про відсутність заборгованості за період до 01.12.2017 необхідно звертатися в підприємства, які обслуговували будинки до конкурсу. За період з 01.12.2017 необхідно звертатися в офіс компанії, яка призначена управителем будинку

Проблема: важко додзвонитися в кол-центр ТОВ "Місто для людей Маріуполь"

Всеукраїнський кол-центр ТОВ "Місто для людей Маріуполь" збільшує штат аварійно-диспетчерської  служби. На даний момент приймаються заходи щодо збільшення кількості спеціалістів для обробки заявок в мінімальні терміни, що надходять до кол-центру з гарячої лінії.

Нагадуємо: подати заявки та звернення Ви можете за тел.:

067 400 10 20, 48 48 00

 

Питання

Відповідь

Куди можна звернутися з питань надання субсидії?

Звертатися потрібно в територіальні відділи по роботі з громадянами:

 

Приморський район:

  пр. Металургів, 35    тел. 33-45-52

                                                47-04-63

Центральний район:

   пр. Металургів, 35    тел. 54-35-73

 

Кальміуський район:

  вул. Чукаріна, 17           тел. 47-60-06

                                  моб. 068-668-76-08

Левобережный район:

   пр. Победы, 16             тел. 22-31-95

                                                 22-31-65 

                                  моб. 098-418-80-01

Чи зміняться соціальні норми на послугу електропостачання?

Так.

Постановою Кабінету Міністрів від 06.08.2014 № 409 (зі змінами) з 01.01.2018 передбачено зменшення соціальної норми за послугою електропостачання на місяць на сім'ю (домогосподарство) на 1 особу.

 

Інформація для одержувачів субсидії

 

З 01.01.2018 року для користування послугою електропостачання в житлових приміщеннях застосовуються такі соціальні нормативи:

без електроплити - 70 (було 90) кВт на сім'ю з одного чол. + 30 на кожного послід. члена сім'ї, але не більше 190 кВт.

з електроплитою - 110 (було 130) кВт на сім'ю з одного чол. + 30 на кожного послід. члена сім'ї, але не більше 230 кВт.

з електроплитою (при відсутності централізованого гарячого водопостачання) - 130 (було 150) кВт на сім'ю з одного чол. + 30 на кожного послід. члена сім'ї, але не більше 250 кВт.

без електроплити (при відсутності централізованого гарячого водопостачання) - 100 (було 120) кВт на сім'ю з одного чол. + 30 на кожного послід. члена сім'ї, але не більше 220 кВт.

А також, відповідно до листа ККП «Маріупольтепломережа» від 12.01.2018 №1399 / 04, з 15.01.2018 для населення вводяться такі тарифи:

послуга централізованого опалення для будинків з приладами обліку теплової енергії - 1 Гкал -1300,49 грн.

послуга централізованого опалення для будинків без приладів обліку теплової енергії - 1 м.кв.- 31,07 грн.

послуга централізованого гарячого водопостачання (за умови підключення рушникосушки) - 1 м.куб. - 79,82 грн.

послуга централізованого гарячого водопостачання (за відсутності рушникосушки) - 1 м.куб. - 74,01 грн.

У зв'язку зі зміною соціальних норм по електроенергії і підвищенням тарифів по послугах централізованого опалення і гарячого водопостачання, департаментом соціального захисту населення Маріупольської міської ради виконаний автоматичний перерахунок діючих житлових субсидій. Доставка повідомлень буде організована через комунальні підприємства.

 

Питання

Відповідь

Як скористатися послугою   «Соціальне таксі»?    

Надання послуги здійснюється за попередньою реєстрацією. Термін обробки заявки на отримання послуги – протягом 3 робочих днів. Прийом заявок здійснюється за телефонами

Тел. 098 00 306 03,

        095 00 306 03,

               15-55

Які документи необхідні для отримання послуги «Соціальне таксі»?

Документи, потрібні для отримання соціальної послуги:

  • Письмова заява;
  • Копія паспорту або свідоцтво про народження особи, яка користується послугою;
  • Копія ідентифікаційного коду особи, яка користується послугою;
  • Копія пенсійного посвідчення або довідки МСЕК, інші медичні документи, що підтверджують неможливість самостійного пересування ( документ, що підтверджує діагноз, записи в медичній картці тощо) особи, яка отримує послугу.

З якою метою можна скористатися послугою?                 

Послуга з перевезення надається для відвідування:

  • закладів охорони здоров’я та медичних установ;
  • банківських установ;
  • аптек;
  • органів місцевого самоврядування;
  • закладів соціальної сфери;
  • закладів освіти та культури;
  • залізничних вокзалів та автовокзалів.

Послуга з перевезення надається особам у супроводженні члена сім’ї в межах міста Маріуполя.

Хто може користуватися послугою «Соціальне таксі»?                        

Категорії людей які мають право користуватися послугою «Соціальне таксі»:

- люди з І та ІІ групами інвалідності;

- діти з інвалідністю старше 5 років;

- люди без встановлення групи інвалідності в медичних документах, яких вказано неможливість самостійного пересування.

Як часто можна користуватися послугою?

Одна особа може скористатися послугою не частіше двох разів на місяць

Постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 498 внесено зміни до Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 389, а саме:  у разі зміни величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення самостійно визначає право пільговика, до сукупного доходу сім’ї якого входять лише пенсії та соціальна допомога і сім’я якого складається лише з непрацездатних осіб, на отримання пільг без звернення пільговика.

Передбачено відповідний перелік категорій громадян, які мають право на пільги з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, а саме:

  • учасники війни;
  • багатодітні сім’ї;
  • діти війни;
  • особи, які мають право на пільги згідно з Кодексом цивільного захисту України;
  • особи, які мають право на пільги згідно із Законом України «Про жертви

нацистських переслідувань»;

  • особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
  • вдови (вдівці) та батьки померлих осіб, які мають особливі заслуги перед

Батьківщиною;

  • особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною;
  • вдови (вдівці) та батьки померлих осіб, які мають особливі трудові заслуги

перед Батьківщиною;

  • особи, які мають право на пільги згідно із Законом України «Про захист

рослин»;

  • особи, які мають право на пільги згідно із Законом України «Про бібліотеку і

бібліотечну справу»;

  • особи, які мають право на пільги згідно із Законом України «Про освіту»;

Враховуючи діюче законодавство та відповідно до розміру соціальної податкової пільги, яка з 01.01.2018 становить 2470,00 грн., управлінням в автоматичному режимі проведено перевизначення права на пільги з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї за період з 01.07.2017 по 31.12.2017.

Таким чином, особи, у яких середньомісячний сукупний доход за період з 01.07.2017 по 31.12.2017 на одну особу, яка має право на пільги, перевищує 2470,00 грн., втратили право на отримання пільг на житлово-комунальні послуги.

Пільги без урахування доходів отримують наступні категорії:

  • інваліди війни;
  • учасники бойових дій;
  • члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни;
  • особи ЧАЕС 1 та 2 категорії;
  • дружина (чоловік) померлого громадянина ЧАЕС 1 та 2 категорії;
  •  особи, які мають статус згідно Закону України «Про статус ветеранів

військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист»;

  • особи, які мають статус згідно Закону України «Про соціальний і правовий

захист військовослужбовців та членів їх сімей».

З метою соціального захисту громадяни, які втратили право на пільги з 01.01.2018, можуть  звернутись за оформленням субсидії до територіальних відділів по роботі з громадянами міста:

Лівобережний район – пр. Перемоги, 16, каб.101, контактний телефон 22-31-95;

Приморський район – пр. Металургів, 35, каб.14, контактний телефон 33-45-52;

Кальміуський район – вул. Чукаріна, 17, каб.1, контактний телефон 38-97-94;

Центральний район - пр. Металургів, 35, каб. 22, контактний телефон 59-04-59.

1 ПИТАННЯ: Як отримати житло мешканцям м. Маріуполя, які не мають житла?

ВІДПОВІДЬ: Відповідно до ст. 42 Житлового кодексу України жилі приміщення надаються тільки громадянам, які перебувають на квартирному обліку потребуючих поліпшення житлових умов, що є першою обов'язковою стадією процесу забезпечення житлом.

Згідно п. 15 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на квартирний облік приймаються громадяни, які постійно проживають, а також зареєстровані в даному населеному пункті.

Для розгляду можливості постановки на квартирний облік за місцем реєстрації необхідно звернутися в Центр надання адміністративних послуг (пр. Миру, 107), т. (0629) 58-70-50, (067) 941-0 -444, (095) 106-12-37) або Лівобережний районний відділ (пр. Перемоги, 16 (каб. 401, 403), т. (068) 48-48-289, (095) 64-99-889, надати заяву встановленого зразка та докласти необхідні документи.

Питання постановки на державний і соціальний квартирний облік, а також можливого виділення житла вразі його появи, може розглядатися тільки після надання необхідних документів, відповідно до чинного законодавства.

2 ПИТАННЯ: Як отримати тимчасове житло внутрішньо переміщеній особі, яка має реєстрацію місця перебування в м. Маріуполі?

На виконання рішення виконкому міської ради від 17.01.2018 №11 «Про запровадження порядку розподілу та надання житлових приміщень для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в м. Маріуполі Донецької області» з 25.01.2018 року розпочато приймання заяв для постановки на облік надання житлових приміщень тимчасового проживання ВПО.

Для розгляду можливості постановки на облік по наданню житлових приміщень для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг (пр. Миру, 107), т. (0629) 58-70-50, (067) 941-0-444 , (095) 106-12-37) або Лівобережний районний відділ (пр. Перемоги, 16 (каб. 401, 403), т. (068) 48-48-289, (095) 64-99-889, надати заяву встановленого зразка і необхідні документи:

а) копії документів, що посвідчують особу заявника;

б) копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, виданої структурним підрозділом з питань соціального захисту населення в  м. Маріуполі;

в) копії документів, що підтверджують сімейні зв’язки (свідоцтво про шлюб; свідоцтво про народження тощо);

г) копії документів, що підтверджують наявність підстав нарахування балів для надання житлових приміщень для тимчасового проживання, пільг та/або майнових прав;

д) відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків  про суми виплачених доходів та утриманих податків/джерела виплачених доходів та утриманих податків за останні 6 місяців.

На теперішній час на облік по наданню житлових приміщень для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб прийнято 158 осіб

Забезпечення внутрішньо переміщених осіб житлом для тимчасового проживання здійснюється шляхом придбання та/або будівництва житла, реконструкції, капітального ремонту житлових приміщень об’єктів комунальної власності, переобладнання нежитлових будинків у житлові. На теперішній час придбано 43 квартири на загальну суму 20.2 млн. грн.

Житлові приміщення для тимчасового проживання надаються тим ВПО та членам їх сімей, у яких відсутнє (на праві власності та/або користування) житлове приміщення, придатне для проживання (відповідно до санітарних і технічних вимог), розташоване в інших регіонах, ніж тимчасово окупована територія України, населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.

Житлові приміщення для тимчасового проживання ВПО надаються у розмірі не менше ніж 6 квадратних метрів на одну особу та не підлягають приватизації, обміну та поділу, наданню їх в піднайм або для вселення до них інших громадян.

Першочергове право на забезпечення житловим приміщенням для тимчасового проживання мають ВПО з таким критерієм вразливості: сім'ї з неповнолітніми дітьми; вагітні жінки; особи, які втратили працездатність; особи пенсійного віку. Така першочерговість розраховується за системою нарахування балів надання житлових приміщень для тимчасового проживання.

Рішення про взяття ВПО на облік надання житлових приміщень приймається на засіданнях Комісія з житлових питань ВПО, утвореній виконавчим комітетом Маріупольської міської ради. Засідання Комісії проводяться по мірі надходження заяв про надання житла для тимчасового проживання від ВПО, але не рідше ніж один раз на місяць. Протокол Комісії підлягає затвердженню на засідання виконавчого комітету Маріупольської міської ради.

Додаткову інформацію Ви можете отримати в департаменті міського майна міської ради за адресою: пр. Металургів, 25, каб. №№9, 14 т. (0629) 587576.

Кому в травні необхідно повторно подати документи на переоформлення субсидії?

З 01.05.2018 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2018 № 329 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 № 1022» оновлено порядок надання житлових субсидій.

Якщо раніше субсидію перепризначували на новий період один раз на рік в травні і окремо розраховували її розмір на літній і зимовий період, то тепер це буде відбуватися двічі на рік - у травні та жовтні.

Більшості громадян, які отримують субсидії, як і раніше державна допомога буде перепризначена в автоматичному режимі.

У зв'язку з введенням нових правил, потрібно буде звернутися у територіальні відділи по роботі з громадянами за місцем реєстрації (фактичного проживання) з питання переоформлення субсидії, таким категоріям осіб:

 - орендарям житла;

 - внутрішньо переміщеним особам;

 - тим сім'ям, яким субсидія була призначена не на всіх зареєстрованих, а на фактично проживають в домогосподарстві осіб;

 - тим сім'ям, де є непрацюючі особи працездатного віку, у яких або відсутні доходи, або вони менше мінімальної заробітної плати;

- тим сім'ям, в яких протягом 12 місяців була проведена покупка або іншим законним способом отримано право власності на суму, що перевищує 50 тис. грн .;

- тим сім'ям, в яких є у володінні автомобіль з датою випуску менше 5-ти років;

- тим сім'ям, в яких відбулися зміни в складі сім'ї;

- особам, члени сім'ї яких не зареєстровані за адресом домогосподарства (чоловік, дружина, неповнолітні діти).

Для переоформлення субсидії, зазначених вище категорій осіб, необхідно буде заповнити Заяву про призначення субсидії та Декларацію про доходи за новою формою.

Крім того, заяву та декларацію необхідно надати сім'ям, які звертаються за отриманням субсидії на тверде паливо та скраплений газ і сім'ям, які не отримували субсидію в опалювальний сезон, в зв'язку з перевищенням обов'язкового відсотка платежу розміру плати за житлово-комунальні послуги в межах соціальних норм .

Доповнено перелік умов, при яких субсидія не призначається

До внесення змін субсидія не призначалася в разі, якщо хто-небудь зі складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії (призначенням житлової субсидії без звернення) здійснив покупку / оплатив послуги на суму, що перевищує 50 тис. гривень.

Внесеними змінами доповнено перелік умов, при яких субсидія не призначається.

З травня 2018 на право призначення субсидії також впливає не тільки покупка / оплата послуг на суму понад 50 тис. гривень, а і набуття права власності іншим законним способом (отримання в спадок, в дар і т.п.) на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали та інші товари довгострокового вжитку на суму понад 50 тис. грн. протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії (призначенням субсидії без звернення).

Слід звернути увагу, що зазначені умови поширюються і на членів сім'ї особи зі складу домогосподарства, яке звернулося за призначенням субсидії.

Крім того, субсидія не призначається (в тому числі на наступний період), якщо:

- загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);

- будь-який зі складу домогосподарства або член сім'ї особи зі складу домогосподарства має у володінні автомобіль, яким менше п'яти років, крім мопеда та автомобіля, наданого органом соціального захисту населення;

- в складі домогосподарства або в складі сім'ї члена домогосподарства є особи, які досягли 18-річного віку, у яких відсутні доходи, або доходи менше мінімальної заробітної плати та / або вони не сплатили єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в розмірі, не меншому, ніж мінімальний. Винятком є ​​особи, які в період, за який враховуються доходи, вчилися на денній формі навчання або були зареєстровані в службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і вчилися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості, або отримували пенсію, стипендію, державну допомогу;

- домогосподарство має прострочену більш як два місяці заборгованість по оплаті житлово-комунальних послуг або заборгованість по оплаті обов'язкової частини платежу за житлово-комунальні послуги, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У таких випадках субсидія призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження оплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців з початку такого сезону, в іншому випадку - з місяця, наступного за тим, в якому документально підтверджено сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію або оскарження заборгованості в судовому поряд (Ухвали про відкриття провадження у справі).

При наявності вищевказаних обставин субсидія може бути призначена за рішенням комісії, виходячи з конкретних обставин, що склалися, крім випадків, коли площа квартири перевищує 120 кв.м (будинки - 200 кв.м.), а також коли у члена домогосподарства або у члена сім'ї особи зі складу домогосподарства відсутні доходи або доходи менше мінімальної заробітної плати та / або вони не сплатили єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в розмірі, не меншому, ніж мінімальний (на 01.05.2018 - 819,06 грн.) і такі особи перебували закордоном  сукупно понад 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.

Рішення про призначення (відмову в призначенні) субсидії в таких випадках приймається комісією на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Змінено підхід при розрахунку доходів для призначення субсидії

До складу домогосподарства включаються особи, зареєстровані і фактично проживають у житловому приміщенні.

Відтепер при призначенні субсидії враховуються доходи не тільки осіб, яким призначається субсидія, а й членів їх сім'ї, які зареєстровані (фактично проживають) за іншою адресою. При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб не розраховуються.

Для розрахунку житлової субсидії враховуються доходи членів домогосподарства, а також членів сім'ї особи зі складу домогосподарства, які досягли 14-річного віку за станом на початок періоду, за який враховуються такі доходи. При цьому дохід у вигляді заробітної плати враховується після сплати податку на доходи фізичних осіб.

На яку площу призначається субсидія

Соціальна норма володіння чи користування загальною площею житла встановлена ​​в розмірі 13,65 м2 на кожного зареєстрованого в домогосподарстві і додатково 35,22 м2 на домогосподарство, але не більше ніж загальна (опалювальна) площа домогосподарства.

На які норми користування комунальними послугами призначається субсидія

Соціальні нормативи споживання холодної та гарячої води, водовідведення, вивезення побутових відходів, газопостачання, електроенергії встановлені єдині для всієї України, виходячи з цього, субсидія буде призначатися в межах таких норм споживання послуг:

1. водопостачання та водовідведення:

централізоване постачання холодної води

2,4 м3 на одну людину в місяць (при наявності централізованого постачання гарячої води)

4 м3 на одну людину в місяць (при відсутності централізованого постачання гарячої води)

централізоване постачання гарячої води

1,6 м3 на одну людину в місяць

централізоване водовідведення

4 м3 на одну людину в місяць

2. вивезення побутових відходів:

твердих

0,4167 м3 на одну людину в місяць

рідких

0,76 м3 на одну людину в місяць

3. газопостачання:

на опалення в опалювальний сезон

4,5 м3 на 1 м2 площі * коригувальний коефіцієнт:

1,125 - в 1-2-поверхових житлових будівництвах,

0,82 - 3 і більше поверхів

при наявності газової плити і гарячого водопостачання

3,3 м3 на одну людину в місяць

при наявності газової плити при відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача

5,4 м3 на одну людину в місяць

при наявності газової плити і газового водонагрівача

10,5 м3 на одну людину в місяць

4. електропостачання:

на опалення в опалювальний сезон

30 кВт / год на 1 м2 площі * коригувальний коефіцієнт:

1,125 - 1-2 поверхових житлових будівництвах,

0,82 - 3 і більше поверхів;

в будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами

110 кВт / год на місяць на сім'ю (домобудівництво) на одну людину + 30 кВт / год на кожного іншого члена сім'ї (домобудівництва) на житлове приміщення (будинок), але не більше 230 кВт / год на місяць (при наявності централізованого постачання гарячої води )

130 кВт / год на місяць на сім'ю (домобудівництво) на одну людину + 30 кВт / год на кожного іншого члена сім'ї (домобудівництва) на житлове приміщення (будинок), але не більше 250 кВт / год на місяць (при відсутності централізованого постачання гарячої води )

в будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами

100 кВт / год на місяць на сім'ю (домобудівництво) на одну людину + 30 кВт / год на кожного іншого члена сім'ї (домобудівництва) на житлове приміщення (будинок), але не більше 220 кВт / год на місяць (при наявності централізованого постачання холодної води і відсутності централізованого постачання гарячої води і газових нагрівальних приладів)

70 кВт / год на місяць на сім'ю (домобудівництво) на одну людину + 30 кВт / год на кожного іншого члена сім'ї (домобудівництва) на житлове приміщення (будинок), але не більше 190 кВт / год на місяць (в інших випадках, крім зазначених вище)

5. теплопостачання:

 

При використанні теплової енергії для централізованого опалення абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та / або квартирними приладами обліку, - 0,0431 Гкал на 1 м2 опалювальної площі в місяць в опалювальний період * коригувальний коефіцієнт:

0,656 - 1-4 поверхових житлових будівництвах,

0,442 - 5 і більше поверхів.

Про що необхідно повідомляти органам соціального захисту населення

 

Громадянин, якому призначена субсидія, зобов'язаний протягом 30 календарних днів поінформувати департамент соціального захисту населення:

- про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства (орендар, внутрішньо переміщена особа - членів домогосподарства, які фактично проживають в житловому приміщенні (будинку), їх соціального статусу;

- зміні в складі сім'ї члена домогосподарства;

-зміна переліку одержуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

- зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

-зміна керуючого, виконавця комунальних послуг, створення об'єднання;

- наявність у володінні осіб з урахуванням, яких призначено субсидію, а також у членів їх сімей, транспортного засобу з дати випуску якого пройшло менше 5 років;

-здійснення покупки (вступ в право власності іншим законним способом) / оплати послуг на суму понад 50 тис. грн. протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії (призначенням субсидії без звернення).

При цьому, в разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім'ї члена домогосподарства подаються нові заява та декларація.

Увага! Громадянин несе відповідальність за надані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру.

У разі неповідомлення про зазначені зміни, виплата субсидії припиняється, сума надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії повертається в бюджет.

 

Консультації фахівців департаменту соціального захисту населення Маріупольської міської ради можна отримати в територіальних відділах по роботі з громадянами:

- Приморський район: пр. Металургів, 35, тел. 33-45-52; 47-04-63;

- Центральний район: пр. Металургів, 35, тел. 54-35-73;

- Кальміуський район: вул. Чукаріна, 17, тел. 47-06-60; 068-668-76-80;

- Лівобережний район: пр. Перемоги, 16, тел. 22-31-95; 098-418-80-01.