Новини

Назад

У Маріуполі відкрився Центр обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькобленерго

02 серпня 2017, 12:44
5134
Суспільство

Сьогодні відбулося урочисте відкриття центру обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Донецькобленерго. Тепер 80 тисяч фізичних та 2, 5 тисячі юридичних осіб зможуть отримувати більше 100 послуг: консультацію з питань енергопостачання та здійснювати весь спектр операцій - звірення рахунків, оформлення договорів, прийом заявок на роботи з приладами обліку, реєстрацію в особистому кабінеті, підключення дистанційних сервісів і багато іншого.

На відкритті були присутні перший заступник міського голови Олександр Голтвенко, заступник голови Донецької обласної державної адміністрації Віктор Ремскій і керівники ДТЕК.

«Я бачу майбутнє за подібними центрами, які поєднують в собі оперативність, зручність і високий рівень обслуговування людей. Формулювання «адміністративна послуга» більше не викликає у людей негативні емоції, не асоціюється з великими чергами в задушливих приміщеннях. Всього цього більше немає», - підкреслив перший заступник міського голови.

Офіс розташовується за адресою бул. Шевченко, 62. ЦОК працює за принципом «єдиного вікна», що дозволяє економити час клієнтів. Також для більшої зручності користувачів підключений сервіс «електронна черга», яка значно спрощує вибір необхідного фахівця. Завдяки комп'ютерній базі даних, ведеться повна історія кожного клієнта, де враховані його пільги, тарифи, побажання та звернення в компанію. Оплату за спожиту електроенергію також можна буде зробити, не виходячи з ЦОК.

Варто відзначити, що в маріупольському центрі є можливість для самообслуговування клієнтів з доступом до онлайн сервісів компанії «Особистий кабінет побутового клієнта» і «Особистий кабінет юридичного клієнта», а також можливість оплати за електроенергію.

При цьому, для зручності жителів міста, продовжить роботу Іллічівська ділянка обслуговування клієнтів, формат якого до кінця 2017 також буде збудований за зразком нового ЦОК. У планах енергокомпанії розширити зону обслуговування й для жителів Лівобережного району.