Сьогодні в Маріуполі депутати затвердили на XXIX сесії міської цільової програми «Прозорі адмінпослуги - якісний сервіс» на 2018-2022 роки. Її мета - підвищити якість та доступність послуг, виконувати всі законодавчі ініціативи щодо децентралізації повноважень в органах місцевого самоврядування, а також збільшити кількість місць і спектр послуг, якими будуть користуватися жителі нашого міста.
Про це розповіла директор департаменту адміністративних послуг міської ради Олена Парамонова. Маріуполь обрав шлях прозорості, доступності та відкритості. Як результат - за два роки у місті створені нові фронт-офіси, відкрито два сучасних Центру надання адміністративних послуг. Там зустрічають жителів з усмішкою, а кваліфіковані співробітники завжди готові надати допомогу клієнту. Тут електронні черги, інформаційні табло, дитячі кімнати і майже 200 послуг, які отримувати стало не тільки швидко, але і комфортно. Головне - жителі задоволені. Підтвердження цьому проведені дослідження - 95% позитивних відгуків клієнтів.
За словами Олени Парамонова, проект цільової програми «Прозорі адмінпослуги - якісний сервіс» на 2018-2022 роки є складовою частиною загальної програми «Новий муніципалітет». У планах відкриття нового Мультицентру в Лівобережному районі на базі колишнього кінотеатру «Союз».
«Цей центр дозволить максимально розширити перелік усіх послуг, якими зможуть скористатися наші жителі. Серед них - пенсійні, соціальні, адміністративні, комунальні, послуги РАГСів з урочистими церемоніями і святковим оформленням. Таким чином, тут буде зібраний найширший спектр послуг, які будуть зібрані під одним дахом, де жителі дійсно зможуть вирішити всі свої питання», - зазначила директор департаменту адміністративних послуг міської ради.
Міський голова Вадим Бойченко підкреслив, що Маріуполь задав вірний тон для інших підприємств і служб у відкритті прозорих офісів у роботі з клієнтами. Так, додатково в місті відчинив двері сучасний Сервісний центр МВС, а податкова і ДТЕК відкрили центри обслуговування клієнтів.
Крім того, в Маріуполі працюють над розвитком додаткових сервісів в частині електронного документообігу. Щоб при наявності електронного цифрового підпису жителі могли скористатися послугами у режимі онлайн. Планується на базі електронних сервісів впровадити інструмент інформованості, тобто над появою можливості ознайомитися зі статусом проходження заявки. А також проводити електронні консультації щодо надання адміністративних послуг та електронних сервісів.