Новини

Назад

У Маріуполі працюють над усуненням наслідків стихії

13 лютого 2018, 15:53
1454
Житлово-комунальне господарство

У зв’язку з погіршенням погодних умов, у Маріуполі працюють над ліквідацією наслідків заледеніння та снігопаду. У роботі задіяно всі профільні служби міста. Ситуація контрольована.

За словами заступника міського голови Михайла Когута, за останню добу в Маріуполі випало 16,5 мм опадів змішаного типу. Дощ та низька температура призвели до зледеніння. Це спричинило до поривів контактних мереж, почалися обрушення дерев. Місто мало деякі труднощі з переміщенням еклектротранспорту.

«Для ліквідації стихійного лиха були створені спецбригади, які протягом ночі займалися відводом води з проїжджої частини й очищенням зливоприймальних колодязів. Для прибирання снігу на дорогах та тротуарах працювало більше 24 одиниць техніки «Зеленбуду» та «Маріупольавтодору». Для цієї мети додатково КП «Комунальник» також виділив два автомобілі. Ситуація контрольована», - зауважив Михайло Когут.

Обледеніння призвело до відключень більше 84 трансформаторних підстанцій, 39 вдалося перепідключити. За словами головного інженера Маріупольського МЕСу Сергія Гусака, у роботі з відновлення енергопостачання задіяно 11 бригад.

Начальник КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління» Віталій Донєв розповів, що комунальне підприємство почало «боротьбу» з зледенінням з 16.00 вчорашнього дня. Протягом ночі аварійні бригади працювали над усуненням зледеніння контактної мережі. Зранку на вулиці вийшло 90 % міського транспорту. З 8.00 цифра вже складала 100%.

«На роботу вийшов увесь персонал комунального підприємства. За ніч ліквідували обриви контактної мережі транспорту, знімали обламані вітки з проводів, посипали трамвайні шляхи сіллю. На тролейбусних маршрутах з різкими підйомами та спусками тимчасово їздять автобуси», - зауважив Віталій Донєв.

Рятувальна аварійно-водолазна служба контролює ситуацію у прибережній зоні. Займаються ліквідацією повалених гілок і дерев.

Для усунення наслідків стихії мешканців міста просять звертатися до контакт-центру або до управляючих компаній. Дзвінки прийматимуть й черговий виконавчого комітету.