З 22.11.2017 Центром надання адміністративних послуг Департаменту адміністративних послуг Маріупольської міської ради через електронний Портал державних послуг https://igov.org.ua розпочато прийом заяв за адміністративною послугою "Довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (для отримання ID-картки)".
При наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП) або BankID Ви маєте змогу замовити довідку on-line при оформленні паспорту вперше у вигляді ID-картки, обміні паспорту замість втраченого або викраденого та інше.
Також нагадуємо, що через електронний Портал державних послуг https://igov.org.uа Ви маєте можливість замовити оформлення інших послуг:
- Видача копії рішення Маріупольської міської ради
- Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення
- Надання довідки про перебування на квартирному обліку
- Видача дублікату дозволу на розміщення зовнішньої реклами
- Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження або з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
- Експлуатаційний дозвіл для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження
- Внесення змін до рішення міської ради
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
- Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
- Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
- Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно