Новини

Назад

До уваги відвідувачів Центру надання адміністративних послуг

22 листопада 2017, 10:18
2420
Суспільство

З 22.11.2017 Центром надання адміністративних послуг Департаменту адміністративних послуг Маріупольської міської ради через електронний Портал державних послуг https://igov.org.ua розпочато  прийом заяв за адміністративною послугою "Довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (для отримання ID-картки)".

При наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП) або BankID Ви маєте змогу замовити довідку on-line при оформленні паспорту вперше у вигляді ID-картки, обміні паспорту замість втраченого або викраденого та інше.

Також нагадуємо, що через електронний Портал державних послуг https://igov.org.uа Ви маєте можливість замовити оформлення інших послуг:

  • Видача копії рішення Маріупольської міської ради
  • Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення
  • Надання довідки про перебування на квартирному обліку
  • Видача дублікату дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження або з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
  • Експлуатаційний дозвіл для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження
  • Внесення змін до рішення міської ради
  • Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
  • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
  • Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
  • Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно